Mitä mieltä nainen on miehen tekemästä tietokonedemosta?
Tässä tanskalaisten miesten tekemä tietokonedemo vuodelta 1993. Tämä on yksi tietokonehistorian hienoimmista taidonnäytteistä, koska tuohon aikaan tietokoneet olivat vielä todella alkeellisia. Demon ohjelmoinnin, musiikit ja osittain jopa grafiikankin on tehnyt sama tanskalainen mies. Häneltä meni puolisen vuotta tehdä tuo ja kaveri oli noin parikymppinen tehdessään demon. Osaako nainen arvostaa tällaista mestariteosta?
Kommentit (10)
Tässä valokuva miehestä, joka ohjelmoi tuon vuonna 1993 ja teki kaikki musiikit siihen ja osittain myös grafiikat. https://www.scenemusic.net/static/media/artists/laxity.jpg
Ihan yhtä paljon kuin mieskin - riippuu ihan siitä miten paljon tietää alasta j miten siihen suhtautuu.
On se hieno. Tuollaisella laitteella tuollaisen tekeminen tekee minuun vaikutuksen.
Ihan kiva. Voitasko puhua välillä musta, mä on kuitenkin tässä se nainen haloo.
Varmaan löytyy niitä silmälasipäisiä sotkuiset hiukset omaavia epäsosiaalisia teinityttöjä, joiden mielestä tuo on jotain.
En ole nainen, enkä arvosta. Arvostaisin jos noilta tyypeiltä nousis penkistä 180kg tai enemmän, mutta ovat varmaan nörttejä jotka eivät ole koskaan salilla käynytkään.. Turhaa.
Vau. Tuossahan on paremmat grafiikat kuin Leisure Suit Larryssä. Vaikka olen aina ollut PC-naisia, osaan arvostaa Amigankin ominaisuuksia.
Arvostan toki. Ysärigruupeista diggailen enemmän orangea, complexia, tritonia...
No sellainen nainen, joka on kulttuurissa sisällä, saattaa arvostaakin. Mikäli nörtti-/peli-/ym.kulttuurista oon mitään sivusta seuranneena oppinut, naisten arvostus siellä on aika heikkoa. Eli ei uskota naisten osaavan, tietävän tai tuntevan yhtään mitään. Seksismi rehottaa pahemmin kuin monissa muissa skeneissä.
99% ei tiedä mikä on tietokonedemo. Naisen täydelliseen hurmaamiseen voisit vielä mainostaa olevasi Assembly-veteraani.