Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oireita teillä kilpirauhasen liikatoiminnassa?

Vierailija
19.08.2015 |

Epäilen itselläni olevan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriöt, ahdistus, hulluksi tulemisen pelko, leposyke 100, hiustenlähtö, laihtuminen, väsymys, keskittymiskyvyttömyys

Vierailija
2/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itsellä, mutta puolisollani tosi pahat oireet jotka kesti puoli vuotta ennen kuin työterv.lääkäri otatti kokeen vasta kun itse alkoi epäillä ja kertoi suoraan epäilemänsä diagnoosin (siihen mennessä käynyt oireista lääkärissä ainkin  5 kertaa :(
Oireet: yöhikoilu, käsien vapina, laihtuminen (15 kg), lihaskivut ja lihasten nopea väsyminen ja lihasheikkous, totaalinen väsähtely ja verenpaineen romahtelu varsinkin ponnistusten jälkeen, lämmön nousu, korkea sydämen syke. Nämä ainakin. Siis tosi monenlaisia ja pahoja oireita. Käytännössä työkyvytön pari kuukautta ennen diagnoosia jonka takia menetti myös työpaikkansa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämentykytyksiä ja hermostuneisuutta

Vierailija
4/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus, vapina, sydämentykytys, laihtuminen, paniikkikohtaukset, jalkojen heikkous, yleinen tuskaisuus...ainakin nämä.

Vierailija
5/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin lääkäriin, kun toinen silmä pullistui päästä ja yöhikoilu oli ihan hullua, lakanat ja pussilakanat JOPA peitto litimärät. Leposyke n. 100. Jälkeenpäin tajusin, että olin aika vihainen ja semmonen ärsyyntynyt jatkuvasti.

Vierailija
6/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea syke, käsien vapina, laihtuminen ja elohiiri silmässä. Nämä oli minulla. Tosin huomasin ne vasta sen jälkeen kun liikatoiminta löytyi sattumalta verikokeissa.

Vierailija
7/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillään, mutta arvot ok :-(

Sydämmen villiintymistä, kuumotusta, järjetöntä väsymystä,ärtyneisyyttä on oireina.