Kaikki tulee murenemaan.
Pelkään että tästä seuraa jonkunasteinen henkilökohtainen romahdus.
Kaikki yhteisöt joissa olen osallisena ovat pikkuhiljaa hiipumassa, mikään mihin ennen käytin aikaani ei näytä siltä että olisi tulevaisuudessa enää pystyssä. Harrastukset, ystäväpiirit, perhe ja jopa työllistyminen. Laajemmin katsottuna koko maailmakin tuntuu rapistuvan ekonomian syöksykierteen seurauksena. En ole pitkään aikaan katsonut tulevaan, olen vaan haikaillut menneitä.
Minua ei varsinaisesti masenna, mutta on ahdistava aavistus siitä että viiden vuoden päästä saatan istua pistoolin piippu suussa pimeässä.
Kommentit (3)
Onko sillä merkitystä? Ihmiset on ajamassa alas oman elinympyränsä luontoa myöten ja kaikkia ahdistaa tai joku ehkä nauttii voitoistaan. Jokainen tekee omat johtopäätöksensä sitten kun ei kertakaikkisesti enää mahdu tänne tai pyörremyrsky vie mukanaan.
Siis kokkaritko täällä nyt masentelee? Eikö ihmiset ihan oikeasti keksi mitään järkevämpää tekemistä elämälleen kuin juosta mammonan ja statuksen perässä? Oh well.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]
Minua ei varsinaisesti masenna, mutta on ahdistava aavistus siitä että viiden vuoden päästä saatan istua pistoolin piippu suussa pimeässä.
[/quote]
Tee sitten asialle jotain, kun nyt vielä voit.