Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

zalandon kengät

Vierailija
27.06.2015 |

Oletko tilannut korkkareita tai avokkaita zalandolta? Onko laadukkaita? Siis hinta/laatu suhde?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Anna Field merkkisiä. En käytä korkkareita päivittäin joten en tiedä miten päivittäisessä käytössä, mutta minun käytössäni (eli n. Kerran viikossa) ovat olleet hyvät. Kahdet nilkkurit, yhdet saappaat, kahdet korkkarit ja yhdet avokkaat olen tilannut. Kannattaa aina lukea ne arvostelut, oda kengistä on suurempaa mitoitusta.

Vierailija
2/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 07:55"]Olen tilannut Anna Field merkkisiä. En käytä korkkareita päivittäin joten en tiedä miten päivittäisessä käytössä, mutta minun käytössäni (eli n. Kerran viikossa) ovat olleet hyvät. Kahdet nilkkurit, yhdet saappaat, kahdet korkkarit ja yhdet avokkaat olen tilannut. Kannattaa aina lukea ne arvostelut, oda kengistä on suurempaa mitoitusta.
[/quote]

Ja ovat tosi edullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koot on valtavia ihan eurooppalaisilta merkeiltäkin (Bronx, Desigual) vs vastaavat suomalaisissa kaupoissa. Tilaa numeroa pienemmät kuin normaalisti. 

Vierailija
4/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tilaan, käyn joskus kenkäkaupassa sovittamassa samaa mallia ja tilaan sitten zalandolta alennuksista. Esim. Desigualin kengät ovat tosi pientä kokoa, samoin anna fieldin, joten kannattaa ottaa numeroa suurempi koko.

Vierailija
5/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:11"]

Kyllä tilaan, käyn joskus kenkäkaupassa sovittamassa samaa mallia ja tilaan sitten zalandolta alennuksista. Esim. Desigualin kengät ovat tosi pientä kokoa, samoin anna fieldin, joten kannattaa ottaa numeroa suurempi koko.

[/quote]Minä tilasin Zalandolta Desigualin tennarit eurokokoa 38, ja sain valtavat kanootit. Suomessa kokomerkintä olisi varmaan ollut jotain 39-40.

Vierailija
6/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:11"]

[/quote]Minä tilasin Zalandolta Desigualin tennarit eurokokoa 38, ja sain valtavat kanootit. Suomessa kokomerkintä olisi varmaan ollut jotain 39-40.
[/quote]

Minulla kävi päinvastoin. Tilasin 38 ja sain kengät, jotka eivät mahtuneet jalkaan.

Vierailija
7/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:11"] Kyllä tilaan, käyn joskus kenkäkaupassa sovittamassa samaa mallia ja tilaan sitten zalandolta alennuksista. Esim. Desigualin kengät ovat tosi pientä kokoa, samoin anna fieldin, joten kannattaa ottaa numeroa suurempi koko. [/quote]Minä tilasin Zalandolta Desigualin tennarit eurokokoa 38, ja sain valtavat kanootit. Suomessa kokomerkintä olisi varmaan ollut jotain 39-40. [/quote] Minulla kävi päinvastoin. Tilasin 38 ja sain kengät, jotka eivät mahtuneet jalkaan.

[/quote]No sehän tekee minun kokemukseni täysin merkityksettömäksi sitten.

Vierailija
8/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te horisette? Zalando ilmoittaa valmistajan kokomerkinnän sekä vielä lisäksi koon, joka vastaa Zalandon kokotaulukkoa. Miten halvatussa joku onnistuu siltikin tilaamaan väärän kokoiset kengät? 

Vierailija
9/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:44"]Mitä te horisette? Zalando ilmoittaa valmistajan kokomerkinnän sekä vielä lisäksi koon, joka vastaa Zalandon kokotaulukkoa. Miten halvatussa joku onnistuu siltikin tilaamaan väärän kokoiset kengät? 
[/quote]

Joo, pitää vaan älytä klikata sieltä ylhäältä se "valmistajan koot". Ja googlaamalla selviää tarkemmat kokotiedot. T. 2&3

Vierailija
10/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:44"]Mitä te horisette? Zalando ilmoittaa valmistajan kokomerkinnän sekä vielä lisäksi koon, joka vastaa Zalandon kokotaulukkoa. Miten halvatussa joku onnistuu siltikin tilaamaan väärän kokoiset kengät?  [/quote] Joo, pitää vaan älytä klikata sieltä ylhäältä se "valmistajan koot". Ja googlaamalla selviää tarkemmat kokotiedot. T. 2&3

[/quote]https://www.zalando.fi/desigual-lola-matalavartiset-tennarit-turquesa-palo-de111s00b-l11.html

Kerropa nero missä esim. näissä rumissa kengissä näet valmistajan koot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi