Voiskohan mies haluta yhteydenottoa
Vaikka ei itse ota yhteyttä? Ainahan sanotaan, että kyllä kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Lähtiessä mies sanoi jotain, että nähdään. Pyysi myös käymään, mutta pidin vitsinä. Olisin valmis ihan seksisuhteeseenkin. En kyllä yhtään tiedä minkälaisen viestin kirjoittaisin. Eipä jäis ainakaan mietityttämään. Toki ymmärrän pakitkin, en suutu. Meillä vaan oli tosi hauskaa ja mukavaa yhdessä. Tunsin tosi voimakasta kemiaa ja nyt en voi unohtaa.
Kommentit (14)
Jos hän on kiinnostunut sinusta mutta ei silti ota yhteyttä vaan jää toivomaan yhteydenottoa sinulta, mies pelaa epätervettä valtapeliä tai on hyvin arka ja epävarma, tai jollain lailla tosi outo. Kaikissa tapauksissa: ei jatkoon. Jos hän taas ei ole kiinnostunut, tietysti siinäkään tapauksessa ei jatkoon.
Laita viesti ja jos ei vastaa, unohda koko juttu. Tekstari/meili tai vastaava on siitä kiva, että saaja voi vaan "unohtaa" vastata ja ei tarvitse kohteliaasti kieltäytyä, jos ei satu kiinnostamaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:09"]Jos hän on kiinnostunut sinusta mutta ei silti ota yhteyttä vaan jää toivomaan yhteydenottoa sinulta, mies pelaa epätervettä valtapeliä tai on hyvin arka ja epävarma, tai jollain lailla tosi outo. Kaikissa tapauksissa: ei jatkoon. Jos hän taas ei ole kiinnostunut, tietysti siinäkään tapauksessa ei jatkoon.
[/quote] Mutta enhän minäkään ole ottanut yhteyttä ja toivon, että hän ottaisi. Eli? Ap
Entä jos laitan näin: olen lähdössä terassille, Ehditkö mukaan? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:09"]
Jos hän on kiinnostunut sinusta mutta ei silti ota yhteyttä vaan jää toivomaan yhteydenottoa sinulta, mies pelaa epätervettä valtapeliä tai on hyvin arka ja epävarma, tai jollain lailla tosi outo.
[/quote]
Huh mitä reginapalstan tasoista pop-psykolgiaa. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:09"]
Jos hän on kiinnostunut sinusta mutta ei silti ota yhteyttä vaan jää toivomaan yhteydenottoa sinulta, mies pelaa epätervettä valtapeliä tai on hyvin arka ja epävarma, tai jollain lailla tosi outo.
[/quote]
Huh mitä reginapalstan tasoista pop-psykolgiaa. Ei jatkoon.
[/quote]
Entä haluaako kukaan tähtivalmentajista käyttää kaappausmahdollisuutta?
Vaikuttaa, että haluaisit ottaa yhteyttä, mutta et uskalla. Ei sulla kai kauheasti hävittävää ole?
Mä joskus olen ottanut yhteyttä, vaikka mies ei ole. On saattanut panosuhde alkaa, joka on loppunut joidenkin kuukausien päästä. Jos sekin sulle kelpaa niin mikäs siinä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:34"]Vaikuttaa, että haluaisit ottaa yhteyttä, mutta et uskalla. Ei sulla kai kauheasti hävittävää ole?
Mä joskus olen ottanut yhteyttä, vaikka mies ei ole. On saattanut panosuhde alkaa, joka on loppunut joidenkin kuukausien päästä. Jos sekin sulle kelpaa niin mikäs siinä.
[/quote] Haluaisin kyllä. Ja hävittää ei taida olla. Ap
Kerro sit kuin kävi :)
Laita joku tommonen hengailukutsu viileästi, sillain että sulle on melko sama tuleeko vai ei.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:54"]
Kerro sit kuin kävi :) Laita joku tommonen hengailukutsu viileästi, sillain että sulle on melko sama tuleeko vai ei.
[/quote]No entäs jos ei oikeasti ehdi? Sitten ap luulee että miestä ei kiinnosta. Miehet eivät osaa tuota peliä eli kerro ihan rehellisesti ja ymmärrättävästi mitä ajattelet niin että mieskin sen tajuaa.
Jos ei ehdi sillä kertaa, niin mies ehdottaa toista ajankohtaa, jos kiinnostaa edes seksi. 12
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:09"]Jos hän on kiinnostunut sinusta mutta ei silti ota yhteyttä vaan jää toivomaan yhteydenottoa sinulta, mies pelaa epätervettä valtapeliä tai on hyvin arka ja epävarma, tai jollain lailla tosi outo. Kaikissa tapauksissa: ei jatkoon. Jos hän taas ei ole kiinnostunut, tietysti siinäkään tapauksessa ei jatkoon. [/quote] Mutta enhän minäkään ole ottanut yhteyttä ja toivon, että hän ottaisi. Eli? Ap
[/quote]Elätkö sinä kulttuurissa jossa miehet ja naiset käyttäytyvät tässä asiassa samalla tavalla? En itse haluaisi miestä, joka ei jostain syystä ota yhteyttä vaikka on kiinnostunut. Mitä positiivista tämä strategia kertoo hänestä miehenä ja potentiaalisena kumppanina? Jos sinä ja jotkut muut vastaajat haluatte pelleillä tällaisten tyyppien kanssa, ihan vapaasti vain :).
Sehän selviää kyselemällä täältä, eikös? Minä lähettäisin viestin jossa sanoisin että Hei, olet kiinnostava ihminen mielestäni. Onko mahdollista nähdä uudestaan?
Tätä tosin juuri kukaan ei tee koska pelkää jotain atavistista nolausta. Nimenomaan näin tehtynä miehellä on tyylikäs tie perääntyä eikä kumpikaan nolostu