Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitat käsilaukun/olkalaukun, kun menet esim. kylään tai ravintolaan?

Vierailija
14.03.2022 |

Et kai vaan pistä laukkuasi väliaikaisesti lattialle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa viereiselle tuolille tai tuolin selkämykselle (en siis selkämyksen päälle vaan olkahihan pujotan siihen niin että laukku roikkuu siinä :D), kylässä jätän eteisen naulakkoon tai lattialle ellei laukussa ole jotain mitä tarvitsen sieltä koko ajan, silloin otan mukaan siihen kohtaan missä oleilen ja pidän jossain lattialla siinä.

Vierailija
2/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi laittaa lattialle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun Virolaiset kaverit sanoo, jos laukun laittaa lattialle, nii rahat lähtee kävelemään.

Vierailija
4/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsilaukkua lattialle. Paremmassa ravintolassa tuovat koukun , jonka voi laittaa pöydänreunan alle ja siihen sitten käsilaukun. Muuten pidän penkillä vieressä tai jopa sylissä.

Vierailija
5/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun Virolaiset kaverit sanoo, jos laukun laittaa lattialle, nii rahat lähtee kävelemään.

Minä harvemmin vierailen paikoissa joissa näin voisi käydä. Ravintolassa en joo välttämättä haluaisi laittaa laukkua lattialle, mutta kyllä ihmisten kodeissa yleensä on sen verran siistiä/turvallista että uskallan laittaa laukkuni lattialle. 

Vierailija
6/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa tuolille tai oman tuolin selkänojasta roikkumaan. Kylässä naulakkoon tai lattialle. Riippuu kyläpaikasta. Parhaan ystäväni luona useimmiten takkien alla olevalle hyllylle. Sieltä pieni innokas vauveli ei pääse siihen käsiksi :D

Vierailija
7/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsilaukkua äärimmäisen harvoin mukanani. Hyvässä ravintolassa laukulle tuodaan oma palli. :) Mutta jos ei ole niin fiini paikka niin tosiaan tuollainen koukku. Kylässä minulla tuskin on käsilaukkua mukana. 

Vierailija
8/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkoa minun kohdallani. Minulla ei koskaan ole käteistä :D

Vierailija
9/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tietenkin palvelijalleni, joka odottaa ulkona laukkuni kanssa sillä välin kun käyn einehtimässä tai iltapäiväteellä ystävättäreni luona. 

Vierailija
10/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kaikki laittavat kylässä laukkunsa naulakkoon tms. 

Itse kiristelen aina hampaita, kun meillä kylässä kävijät laittavat laukkunsa ruokapöydälle, pianon päälle tai olohuoneeseen lipaston päälle (pitää tietenkin siirtää siinä olevia koriste-esineitä sivummalle)

Vierailija
11/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittaisi missään paikassa laukkuani lattialle.  Mikään lattia ei ole niin puhdas, että siihen laukkuni laittaisin.  Kylään mennessä laitan laukkuni päällysvaatteille tarkoitettuun naulakkoon roikkumaan tai henkariin.  Jossain tapauksessa laitan laukkuni vaatenaulakon yläpuolella olevalle hyllylle tai sitten jos hylly on siinä likellä.  Eteisessä olevalle pöydälle myös saatan laukkuni laittaa. 

Ravintolassa laitan laukkuni tuolin selkänojalle tai sitten koukkuun, joka on pöydän reunassa.  Hyvin varusteisessa ravintolassa sellainen pöytäkoukku on olemassakin naisten laukkuja varten.  

Lääkärillä käydessäni onkin aina vaikeuksia löytää laukulleni paikka vastaanoton ajaksi.  En voi käsittää, miksi laukkua varten ei ole voinut laittaa lääkärin pöydän reunaan koukkua.   Tutkimuspöydälle jos joudut kipuamaan, niin senkin takia olisi hyvä, että sellainen laukkukoukku tai hylly laukulleen olisi edes jossakin seinällä. En todellakaan laita laukkua lattialle lääkärin vastaanottohuoneessa.  Monesti sitten olenkin tintannut laukkuni lääkärin pöydän päälle, koska asiakkaan tuolin selkänoja on usein lääkärin huoneissa sellainen malliltaan, ettei niihin voi pistää laukkuaan roikkumaan. 

Sylissähän se laukku on useimmissa käyntipaikoissa pidettävä, kuten esim. elokuvateatteri ja julkinen kulkuneuvo esim. linja-auto ovat sellaisia paikkoja.  Niiden lattioille en ikinä laittaisi laukkuani, hyi linja-auton lattia saattaa olla talviaikaan märkäkin likaisuuden lisäksi.

Vierailija
12/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi missään paikassa laukkuani lattialle.  Mikään lattia ei ole niin puhdas, että siihen laukkuni laittaisin.  Kylään mennessä laitan laukkuni päällysvaatteille tarkoitettuun naulakkoon roikkumaan tai henkariin.  Jossain tapauksessa laitan laukkuni vaatenaulakon yläpuolella olevalle hyllylle tai sitten jos hylly on siinä likellä.  Eteisessä olevalle pöydälle myös saatan laukkuni laittaa. 

Ravintolassa laitan laukkuni tuolin selkänojalle tai sitten koukkuun, joka on pöydän reunassa.  Hyvin varusteisessa ravintolassa sellainen pöytäkoukku on olemassakin naisten laukkuja varten.  

Lääkärillä käydessäni onkin aina vaikeuksia löytää laukulleni paikka vastaanoton ajaksi.  En voi käsittää, miksi laukkua varten ei ole voinut laittaa lääkärin pöydän reunaan koukkua.   Tutkimuspöydälle jos joudut kipuamaan, niin senkin takia olisi hyvä, että sellainen laukkukoukku tai hylly laukulleen olisi edes jossakin seinällä. En todellakaan laita laukkua lattialle lääkärin vastaanottohuoneessa.  Monesti sitten olenkin tintannut laukkuni lääkärin pöydän päälle, koska asiakkaan tuolin selkänoja on usein lääkärin huoneissa sellainen malliltaan, ettei niihin voi pistää laukkuaan roikkumaan. 

Sylissähän se laukku on useimmissa käyntipaikoissa pidettävä, kuten esim. elokuvateatteri ja julkinen kulkuneuvo esim. linja-auto ovat sellaisia paikkoja.  Niiden lattioille en ikinä laittaisi laukkuani, hyi linja-auton lattia saattaa olla talviaikaan märkäkin likaisuuden lisäksi.

Sylissä se on parhaiten turvassa varkaita. Lääkärissä on usein pari tuolia asiakkaan käyttöön.

Vierailija
13/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lauk ku on yht ään lat tialla, niin sitä ei sitten no stella pöydi lle tai tuo leille tai tois ten naul akoihin - tämän sä ännön osaavat jopa mu st alaiset. Mietti kää nyt laukku joka on pyör inyt jossain ba arin k usi sella lattial la tai elokuva teatterin klähmä isillä käytä villä... hyi saat ana.

Ihmettelen ylipä ätään sitä miksi nai silla pitää aina olla hervot on säkki mukana joka pa ikassa?!? Minulla maht uvat tavarat (avaimet, rahat, nenäliina ja "fiin immässä tilaisuu dessa" ehkä kulma kynä ja peit epuikko) ihan task uihin tai vaikka niihin kuuluisiin rin taliiv eihin. On tosi vaivallo ista ja epä mukavaa roudata laukkua följy ssä.

Van hassa kunn on vyölau kussa on puol ensa.

Vierailija
14/14 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lauk ku on yht ään lat tialla, niin sitä ei sitten no stella pöydi lle tai tuo leille tai tois ten naul akoihin - tämän sä ännön osaavat jopa mu st alaiset. Mietti kää nyt laukku joka on pyör inyt jossain ba arin k usi sella lattial la tai elokuva teatterin klähmä isillä käytä villä... hyi saat ana.

Ihmettelen ylipä ätään sitä miksi nai silla pitää aina olla hervot on säkki mukana joka pa ikassa?!? Minulla maht uvat tavarat (avaimet, rahat, nenäliina ja "fiin immässä tilaisuu dessa" ehkä kulma kynä ja peit epuikko) ihan task uihin tai vaikka niihin kuuluisiin rin taliiv eihin. On tosi vaivallo ista ja epä mukavaa roudata laukkua följy ssä.

Van hassa kunn on vyölau kussa on puol ensa.

Ei taaskaan mennyt teksti läpi, joten jouduin pätkimään, sori siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi