Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mielipiteenne pitkähiuksisista miehistä?

Vierailija
14.03.2022 |

Ja hiukset ovat siis hyvinhoidetut. Mielipiteenne?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset hiukset miehellä käy, myös kalju. Mies on kokonaisuus. Miehillä on esim. erinäköiset kasvot.

Partakin on ok, mutta ei saa olla liian pitkät.

Jos on pelkät viikset niin ne on kamalat, hyi

Pelkät viikset on kamalinta mitä voi olla, oli miehellä sitten hiukset tai ei

Vierailija
62/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten samurainuttura?

So 2010

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset hiukset miehellä käy, myös kalju. Mies on kokonaisuus. Miehillä on esim. erinäköiset kasvot.

Partakin on ok, mutta ei saa olla liian pitkät.

Jos on pelkät viikset niin ne on kamalat, hyi

Pelkät viikset on kamalinta mitä voi olla, oli miehellä sitten hiukset tai ei

En tule ikinä seurustelemaan miehen kanssa jolla on pelkät viikset.

Parta on ok, mutta ei saa olla liian pitkä.

Sen sijaan hiuksilla ei ole väliä, voi olla pitkät, lyhyet tai kalju.

Vierailija
64/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, kiharat hiukset ja jotkut naiset on tykännyt hirveästi ja jotkut on tykänneet kovasti, toiset ei niinkään.. ei se tämän monimutkaisempaa ole :D

Vierailija
65/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin naisillakin, että pitää olla hyvin hoidetut sekä tuuheat, mahdollisimman luonnollisen sävyiset väriltään. Hamppuinen hiirenhäntä ei näytä hyvältä kenelläkään!

Miesten kohdalla kertoo usein jalat maassa-luonteesta, hieman boheemimmalla tavalla, mikä tekee ihmisestä mielenkiintoisemman.

Vierailija
66/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkät, kiharat hiukset ja jotkut naiset on tykännyt hirveästi ja jotkut on tykänneet kovasti, toiset ei niinkään.. ei se tämän monimutkaisempaa ole :D

Tykänneet, tykänneet, tykänneet.. opettele kirjottaa, rasvaletti

Vierailija
67/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykänneet, tykänneet, tykänneet.. opettele kirjottaa, rasvaletti

Juu huomasin itsekin että tuli kahdesti, toivottavasti viesti kuitenkin välittyi :D Terveisin rasvaletti

Vierailija
68/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tasan yksi (tarkka) deal breaker miehen ulkonäölle, ja se on pitkä tukka. En vaan voi nähdä pitkätukkaista henkilöä miehenä, se on mulle sama kuin hänellä olisi huulipunaa ja kukkamekko. Eli täysin ehdoton deal breaker, josta en ikinä ole kyennyt joustamaan.

Vierailija
69/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti lyhyet hiukset ovat miehellä enemmän minun makuuni, mutta ei minulla mitään ole pitkiäkään hiuksia vastaan. Joillekin ne sopivat oikein hyvin. Kokonaisuus ratkaisee. Täällä joku puhui rasvaleteistä, kumma oletus, että miehen pitkät hiukset olisivat jotenkin likaiset. Jos mies ei osaa peseytyä, niin ei kiitos, oli hiuksia tai ei.

Vierailija
70/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkää. Ei oo miehekkäät.

Vierailija
71/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten samurainuttura?

Jes!

Vierailija
72/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Monesti tykkään.

Vierailija
73/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Nyt kun mietin niin kaikilla ihastuksillani on ollut pitkä tukka.

Vierailija
74/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies jolla on vahvat hiukset eikä hiusraja pakene on suorastaan rikollinen jos ei ANNA SEN KASVAA.

Vierailija
75/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tasan yksi (tarkka) deal breaker miehen ulkonäölle, ja se on pitkä tukka. En vaan voi nähdä pitkätukkaista henkilöä miehenä, se on mulle sama kuin hänellä olisi huulipunaa ja kukkamekko. Eli täysin ehdoton deal breaker, josta en ikinä ole kyennyt joustamaan.

Tämä todennäköisesti järkyttää sinua, mutta kyllä se mies on edelleen mies, vaikka hänellä olisi myös sitä huulipunaa ja kukkamekko. 

Vierailija
76/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tosi pitkistä. Exällä oli, ja ne olivat aina tiellä. Puolisollani on ponnarille yltävät ja ne ovat ihan ok.

Oleellisin asia ei ole hyvin hoidettu vaan normaalin tuuhea letti. Jos alkaa ohenemaan, sipaise pois se hiirenhäntä. Tekee sekä miehet että naiset elinvoimaisemman näköiseksi.

Vierailija
77/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa ohenemaan, sipaise pois se hiirenhäntä. Tekee sekä miehet että naiset elinvoimaisemman näköiseksi.

Juuri niin, tämän takia 95 % suominaisista on marjattatukka 40+ vuotiaina :D

Vierailija
78/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök yök yök.

Vierailija
79/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä todennäköisesti järkyttää sinua, mutta kyllä se mies on edelleen mies, vaikka hänellä olisi myös sitä huulipunaa ja kukkamekko. 

Sanoin "en voi nähdä", en "hän ei ole". Onko sulla niin hauras ego että minun, tuntemattoman internetkommentoijan, mielipide ottaa tunteisiin? Minun preferenssiä olkiukkoilusi ei muuta, pitkä tukka pysyy minun silmissäni todella naisellisena ominaisuutena, joka on minulle heteronaisena deal breaker.

Vierailija
80/100 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miltä ne hiukset sillä miehellä näyttää. Kaikille ei sovi, varsinkin jos on ohut liuruletti.

Oma mies ajoi pitkät hiuksensa pois, ja mua harmittaa hieman, koska hänellä pitkät hiukset olivat tosi hot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi