Naiset, mielipiteenne pitkähiuksisista miehistä?
Ja hiukset ovat siis hyvinhoidetut. Mielipiteenne?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama. Mutta ihmettelen kyllä miksi pitkät hiukset ovat monien mielestä miehellä epäsiistit? Eikö ne ole yhtä epäsiistit naisella?
On mutta todella harvinaista että naisilla on epäsiistit hiukset, yleensä tähän liittyy myös jotain muita elämänhallintaongelmia. Miehillä epäsiisteys johtuu monesti siitä että ei olla tietoisia hoitoaineesta tai pidetään feminiisenä(hompp€li) touhuna hoitoaineen käyttöä.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama. Mutta ihmettelen kyllä miksi pitkät hiukset ovat monien mielestä miehellä epäsiistit? Eikö ne ole yhtä epäsiistit naisella?
On mutta todella harvinaista että naisilla on epäsiistit hiukset, yleensä tähän liittyy myös jotain muita elämänhallintaongelmia. Miehillä epäsiisteys johtuu monesti siitä että ei olla tietoisia hoitoaineesta tai pidetään feminiisenä(hompp€li) touhuna hoitoaineen käyttöä.
Miehillä ongelma on yleensä siinä että he pesevät hiuksensa liian usein. Lyhyissä hiuksissa tuo ei niin haittaa, mutta vähän pidemmät kuluvat siitä.
Jos unohdetaan ulkonäköasiat, pitkät hiukset kertovat miehen elämän/maailmankatsomuksesta, ja ne kertovat hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jos unohdetaan ulkonäköasiat, pitkät hiukset kertovat miehen elämän/maailmankatsomuksesta, ja ne kertovat hyvää.
Ihan mielenkiinnosta, mitä ne mielestäsi kertovat?
-pitkähiuksinen mies, jolla on välillä ollut myös kalju pää ja välillä lyhyet hiukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mitä ne mielestäsi kertovat?
-pitkähiuksinen mies, jolla on välillä ollut myös kalju pää ja välillä lyhyet hiukset
Ei massalammas
Yök, en ole koskaan tykännyt pitkähiuksisista miehistä. Mieluummin sitten kalju. Ponnari miehellä on hirveän näköinen, iso yök.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ongelma on yleensä siinä että he pesevät hiuksensa liian usein. Lyhyissä hiuksissa tuo ei niin haittaa, mutta vähän pidemmät kuluvat siitä.
Kaikkien miehien puolesta kiitän sinua tuosta ennakkoluulosta :D Yleensä meitä miehiä mollataan päinvastaisesta eli liian harvoin käydään edes pesulla :D
Joo mutta ymmärrän pointtisi:) Silloin kun itselläni sattuu olemaan aktiivisempia kausi liikkumisen suhteen niin pakko son joka päivä hiukset pessä ku ei siitä tuu mitään jos itsensä hikeen vetää yltäpäältä ja jättää hiukset pesemättä. Hiukset todellakin menevät huonoon kuntoon mutta olen ajatellut sen hyväksi asiaksi :D Kun katkeilevat niin tukka ohenee ja siten mukavammat, vaikkei ehkä kovin nätin näköiset :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Sellainen Twin Peaksin Bob tulee mieleen ensiksi tästä.
Mulla oli nuorempana (16-20v) toooosi pitkät, pikimustat hiukset. :D
Pidin usein ponnarilla niitä, siis sellaisella korkealla, tiukalla ponnarilla ja kerran kun olin ulkomailla vanhempien kanssa reissaamassa kuulin kun mun takana kävelevät mummot kysyi vanhemmiltani "minkä ikäinen tyttö teillä on? :)".
Leikkasin pois kun palasin suomeen :D
Vuosi oli jotain 2009 tjsp.
Sen jälkeen pari kertaa päästänyt kasvamaan vähän pidemmäksi, muttei kyllä varmaan enää ole tulossa semmoista rokkitukkaa.
M30
Riippuu kyllä miehestä ja tukasta, ei välttämättä ollenkaan paha. Mut jos on ruma, läski ukko jolla harmaa polkkatukka niin yök. Paksu lyhyt tulla on parempi.
Kyl Mä tiiän yhen variksenpelättimen joka aika hot.
56 Vielä korjaa,
Eli siis en leikannut saman tien, mutta lyhensin jonkin verran ja lakkasin käyttämästä pompulaa.
Lopulta lähti kyllä sitten viimeisetkin sentit kun astuin palvelukseen :D
M30
Kaikenlaiset hiukset miehellä käy, myös kalju. Mies on kokonaisuus. Miehillä on esim. erinäköiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset hiukset miehellä käy, myös kalju. Mies on kokonaisuus. Miehillä on esim. erinäköiset kasvot.
Partakin on ok, mutta ei saa olla liian pitkät.
Jos on pelkät viikset niin ne on kamalat, hyi
Rasvainen hiirenhäntä on oikea römpsämagneetti