Naiset, mielipiteenne pitkähiuksisista miehistä?
Ja hiukset ovat siis hyvinhoidetut. Mielipiteenne?
Kommentit (100)
Pitkät, hyvin hoidetut hiukset miehellä kertoo yleensä, että mies on älykäs
Henk koht en tykkää, mutta eiköhän niillekin ihailijansa löydy.
Hienot, jos on paksu tukka eikä kaljua.
Nimenomaan hyvin hoidettuna kuten alla ovat ok, sellaiset sotkuiset likaiset heviletit ovat taas yöks.
https://www.menshairstylesnow.com/wp-content/uploads/2018/03/Long-Hair-…
Komealla miehellä pitkät hiukset on hot, rumalla ne on not.
Vierailija kirjoitti:
Mun ihannemiehellä on pitkät hiukset ja silmälasit...
Eli siis todellakin kyllä, on HOT jos miehellä vaan kasvaa pitkät hiukset
https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/770x0/353de6bbfd8c41f19f1994f14ed…
Kyllä se on se kalju päälaki ja pitkät ohuet hiukset laahuskruununa ympärillä. Lisänä vielä muutama harva suittuna päälaelle kaljun peittämiseksi. Lihavalla miehellä. Crocksit jalassa.
Mahtavat,jalt menee alta kun vain näen! terv.aikuinen nainen
Monesti kyllä melkoista silmäkarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on alle 30, niin ihan ok, jos hän on muuten hyvännäköinen. Sen jälkeen ei.
Mitä hittoa, hopeaketut joiden habitukseen kunnon hiukset sopii, nehän on just kuumimpia, kun muut ukot ympärillä kulkee uimalakit päässä.
<3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Itse tykkään kyllä.
Mutta jos yhtään alkaa harventua tai vetäytyä hiusraja, lyhyt näyttää paremmalta.
Mä en edes kiinnostu muista kuin pitkähiuksisista miehistä.
Minulle ihan sama. Mutta ihmettelen kyllä miksi pitkät hiukset ovat monien mielestä miehellä epäsiistit? Eikö ne ole yhtä epäsiistit naisella?
No riippuu varmaan miehestä. Maskuliinisella ja komealla miehellä pitkät hiukset toimivat, sillä ne eivät vähennä hänen olemuksensa miehekkyyttä. Sen sijaan feminiinisiä piirteitä omaavasta miehestä pitkä tukka tekee usein entistäkin naisellisemman.
Harvoin pitkät hiukset tekevät vähemmän puoleensavetävästä miehestä komeaa.
Juice Leskinen oli komea mies. Hän oli myös pitkätukkainen kalju.
Status, jota ei kovin moni ole saavuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama. Mutta ihmettelen kyllä miksi pitkät hiukset ovat monien mielestä miehellä epäsiistit? Eikö ne ole yhtä epäsiistit naisella?
Sama logiikka kuin siinä että kainalo- tai häpykarvat ovat naisella epähygieeniset. Mutta miehellä ei ollenkaan.
Ihan oma lajinsa, en ehkä niin lämpene . Kai . Tai ehkä he ovatkin niitä sopivia mulle.