Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinpa kertoa miespuoliselle kaverilleni

Vierailija
18.08.2015 |

jonka olen tuntenut jo n. 24 vuoden ajan, että olen häneen ihan järjettömän ihastunut. Ollut jo ainakin 4 vuotta. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ystävyys teillä, jos et ajatuksiasi uskalla kertoa. Toki jos toinen on varattu, niin sitten ei ole syytäkään tuollaisista puhua. Ja jos olet itse varattu...puhut omalle kumppanillesi ensin.

Vierailija
2/3 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:57"]

Omituinen ystävyys teillä, jos et ajatuksiasi uskalla kertoa. Toki jos toinen on varattu, niin sitten ei ole syytäkään tuollaisista puhua. Ja jos olet itse varattu...puhut omalle kumppanillesi ensin.

[/quote]Kumpikin ollaan vapaita. Pelkään että torjuu minut, ja sitten menee ystävyys siinä samassa. Vuosia sitten nimittäin kävi niin, että olin ihastunut yhteen kaverimieheen, ja kerroin sen sitten ihan asiallisesti sille. No se sanoi että sori mut ei. Ja asia oli mulle ihan ok. Ei mitään riitaa tai muutakaan draamaa. Siinä meni kuitenkin se ystävyys, minä olisin ollut valmis jatkamaan vain ystävinä mutta ei se sille sopinut. Harmitti, koska oli tosi mukava ja huumorintajuinen tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että menisikö siinä ystävyys, jos toinen ihastuisi tai jos sinä ihastuksit kaveriisi. Ei kaikilla ystävyys siihen kaadu.

mäkin kerroin, kun ihastuin. Ja mies olisi halunnut olla ystävä. Mä en pystynyt. Oli pakko päästää irti, että pääsin jatkamaan omaa elämää. Kaikkea hyvää hänelle omassa elämässään. Hieno mies, mutta niin se vaan meni. Mulla tunteet olis jääneet jumiin. Sitä en halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan