OMG, voko tuo olla tosissaan?
Voi luoja, miten voi joku nykypäivänä kehdata kirjoittaa noin? Ja miten voi ihminen ylipäätään ajatella noin? Joo,olen lapseton +30-vuotias nainen ja jo ala-asteikäisestä lähtien tiennyt etten lapsia kaipaa eikä ole mieli muuttunut sekunniksikaan koskaan. Elämäni on sellaista kuin haluan, tai itseasiassa olen matkalla kohti sellaista elämää jota haluan. Lapsi/lapset estäisivät minua elmästä niin kuin haluan. En kokisi lapsiperhe-elämää mielekkäänä vaan turhana ja hukkaanheitettynä aikana, noin 20 vuotisena vankilatuomiona. Kokevatko lapsia hankkineet yleensä lapsettoman elinaikansa, jolta on muistikuvia, eli jotkut ikävuodet 5-30v näin keskimäärin, turhiksi ja ikäviksi ja tylsiksi? Kamalaa jos näin on.
Kommentit (8)
Et sinä tiedä perhe-elämästä mitään aisankannattajana. Semmosta se vaan on, et ole oikein arvostettu ja joku fiba siellä päässä on. :(
No huhhuh mitä paskaa, ja tämän sanon yhden lapsen äitinä.
:) en ole mikään bilettäjä, jutussa sivuttiin niitäkin....juttua luin ihan vähän vain.
Joo ei kiitos ei lapsia minullekaan. En ole koskaan halunnut ja nyt jo vaara ohi :-)
Rentoa elämää, sanoisin.
Tuota juttua ei ilmeisesti ole kirjoitettu edes huumorimielessä vaan tosissaan...
Samalla tavallahan täällä jotkut kirjoittavat lapsellisista.
Naisille on hyvin vaikea olla haukkumatta muita. Monenko miehen kuulette vänkäävän tällaisista?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:52"]
Samalla tavallahan täällä jotkut kirjoittavat lapsellisista.
Naisille on hyvin vaikea olla haukkumatta muita. Monenko miehen kuulette vänkäävän tällaisista?
[/quote]
No ainakin tuon tekstin kirjoittaja on nimestään päätellen mies. Eli se siitä mahtavasta mielipiteestäsi.
Aina joku rähisee niille joiden elämäntilanne on erilainen kuin omansa.