Muutto Jenkkeihin - mitä pitäisi ottaa huomioon?
Olemme luultavasti muuttamassa mieheni työn kautta Jenkkeihin. Onko kukaan täällä tehnyt samoin? Mitähän kaikkea tulisi ottaa huomioon? Kyseessä ei ole määräaikainen komennus, vaan tuö siirtyy Jenkkeihin ja mieheni olisi töissä amerikkalaisella työsopimuksella.
Sitä mietin ainakin, miten saamme asiat järjestymään ja erilaisia palveluita tilattua ja autot leasattua jos meillä ei ole luottohistoriaa Jenkeissä. Saakohan siellä puhelinliittymääkään ilman luottohistoriaa? Kansainväliset ajokortit hankimme ennen lähtöä ja itse muutto järjestyy firman kautta. Jännittää!
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:27"]
Varsinkin kun istun *askahuussissa kirjoittamassa.
[/quote]
When I called someone a lady, I wasn't referring to you.. obviously.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:21"]
Orjien jälkeläisiä ja koulutus ei ole tarttunut ....?? Katso hei fiktiivinen elokuva niin opit jotain oikeasta elämästä. ... millaisia kavereita sulla on siellä Atlantassa?
[/quote]
en ole Atlantassa. Veikkaan, että mulla on enemmän African-Amercan tuttuja kuin sulla. Ja lapsilla myös. Tää on paikka, jossaoppii mitä eriarvoisuus, rotu ja nöyryys tarkoittavat.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 06:54"]
Hmm se amerikkalainen puoliso on paras. Ei tarttee viisumien ja lupien kanssa paljon veivata, GC käteen ja 3 vuotta myöhemmin kansalainen. Työnteko mahdollisuus ensimmäisestä päivästä alkaen. Paras diili ei tarvitse olla aivokirurgi saapuessa tosin ihan hyvä jos sellaiseksi kouluttautuu saapumisen jälkeen. Se kansalaisuuten vaadittava maassaoloaika ei kerry kuin vasta sitten kun on GC taskussa, muuta on vain vierailulla. t. Another GA peach, not ATL
[/quote]
Parastaonolla itse amerikklainen amerikkalaisen puoliso? Kuinka monta vuotta slla vielä on?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:21"]
Orjien jälkeläisiä ja koulutus ei ole tarttunut ....?? Katso hei fiktiivinen elokuva niin opit jotain oikeasta elämästä. ... millaisia kavereita sulla on siellä Atlantassa?
[/quote]
en ole Atlantassa. Veikkaan, että mulla on enemmän African-Amercan tuttuja kuin sulla. Ja lapsilla myös. Tää on paikka, jossaoppii mitä eriarvoisuus, rotu ja nöyryys tarkoittavat.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:33"]
Parastaonolla itse amerikklainen amerikkalaisen puoliso? Kuinka monta vuotta slla vielä on?
[/quote] mitä kieltä toi mongerrus on? Opitko niiltä African-American tutuilta myös, ne jotka sanoo "ain't not easy"?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:27"]
Varsinkin kun istun *askahuussissa kirjoittamassa.
[/quote]
When I called someone a lady, I wasn't referring to you.. obviously.
[/quote]
yes,it's me. I'm still here. Prety much as a lady. Even Princess Di used a *askahuussi. Believe or not.
Pitää mennä nukkuun kun en oo tollainen home maker, juttele vaikka yksinäs loppuyö
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:33"]
[/quote] mitä kieltä toi mongerrus on? Opitko niiltä African-American tutuilta myös, ne jotka sanoo "ain't not easy"?
[/quote]
No, it's called freakingstevejobsenglisusinmyipodin*askahuussidrunkadaskunk
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:39"]
yes,it's me. I'm still here. Prety much as a lady. Even Princess Di used a *askahuussi. Believe or not.
[/quote]
No, the real lady knows how to spell
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:40"]
Pitää mennä nukkuun kun en oo tollainen home maker, juttele vaikka yksinäs loppuyö
[/quote]
good night sleep tight do not let the bed bugs bite (orkin man would be very unhappy and your landlord too)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:39"]
[/quote]
No, the real lady knows how to spell
[/quote]
I'll put spell on you and you are mine!
Aina ehkäisyä mukana. Suomalaiset saa aika hyvin seksiä jenkeissä. Kokemusta on ;)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:16"]
Hey lady try this: ALT 142 if you have a number pad
ja sinä "ain't not" ja "breakdown" LMAO good luck with your resume
[/quote] Hold on to your rectum with both hands, life will be miserable without it.