13-vuotiaalle VS-tuoksu?
Kummitytölle synttärilahja hakusessa. Olen ensi viikolla menossa reissuun ja muistin että kentälle on avattu se Victorias Secret putiikki. Onko tuon ikäisille VS yhtään "in" vai onko vähän vanhemmille teineille? Meikit, kosmetiikka kyllä kiinnostavat tyttöä. Muita ideoita?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:37"]
VS-tuoksu olisi mielestäni kiva lahja.
-N14
[/quote]
Ok, kiitos mielipiteestäsi :) Vähän hankalaa näin lapsettomana nelikymppisenä arvailla teinien mieltymyksiä!
ap
Eipä kai ne vielä ole muodista menneet, munkin yläasteikäisellä siskontytöllä ainakin noita on
VS on just nyt nuorison suosiossa, varsinkin ne body mistit :)
Teineissä on eroja. Minun teini ei tuollaisista hajuista piittaisi, haluaisi mieluummin vaikka jonkun kirjan tai lahjakortin taidetarvikekauppaan. Kannattaa kysyä sen teinin äidiltä, minkä sortin teini on kyseessä. Onko pissis vai nörtti?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:52"]
Teineissä on eroja. Minun teini ei tuollaisista hajuista piittaisi, haluaisi mieluummin vaikka jonkun kirjan tai lahjakortin taidetarvikekauppaan. Kannattaa kysyä sen teinin äidiltä, minkä sortin teini on kyseessä. Onko pissis vai nörtti?
[/quote]
Ei se taida pudota oikeen kumpaakaan noista kategorioista. Ihan tavallinen tyttö. Tykkää kovasti lukea mutta kauneudenhoitokin tuntuu kiinnostavan. Kirjoja en oikein osaa ostaa kun en tiedä mitä se on lukenut ja lahjakorttia pidän vähän tylsähkönä lahjana. Muistan itse, että jännempää oli saada paketteja kuin kirjekuoria :)
Sellainen body mist olisi varmaan hyvä ja sopiva tuonikäiselle.
VS on villitys nuoremmillakin, joten sopii kyllä 13-vuotiaalle, jos muuten sopii tytön mieltymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:52"]Teineissä on eroja. Minun teini ei tuollaisista hajuista piittaisi, haluaisi mieluummin vaikka jonkun kirjan tai lahjakortin taidetarvikekauppaan. Kannattaa kysyä sen teinin äidiltä, minkä sortin teini on kyseessä. Onko pissis vai nörtti?
[/quote]
Ollaksesi fiksu ihminen, jollaisena mitä ilmeisimmin haluat esiintyä, on maailmankuvasi aika mustavalkoinen: Victoria's Secret -tuotteista tykkäävät ovat pissiksiä eivätkä voi tykätä taide- tai kirjakaupoista ja toisin päin. Jos taide- ja kirjakaupoista pitäminen tarkoittaa nörttiyttä, on minun 14-vuotiaani sellainen. Sen lisäksi hän pitää VS-tuoksuista.
Hyvä lahja on! Sit kans EOS huulirasvat on aika kivoja, ainakin omat tytöt tykkää.
Meidän samanikäisellä (-02 syntynyt) on kuusi vs tuoksua, ovat hyvin suosittuja. On saannut juuri lahjaksi noita paljon. Hyvä lahja!
Ok, täytyy pyörähtää VS:n kautta ja katsastaa mitä siellä on tarjolla. Ehkä laitan jonkun meikkipussukan siihen lahjaan tuoksun lisäksi. Mitäs noi EOS huulirasvat on?
Ap
Alakoululaisella oli kaverilahja mietinnässä, ja kuulemma ei mikä tahansa hajuvesikään kelpaa, kun niiden pitäisi olla victorias secrettiä vähintään.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:54"]Ok, täytyy pyörähtää VS:n kautta ja katsastaa mitä siellä on tarjolla. Ehkä laitan jonkun meikkipussukan siihen lahjaan tuoksun lisäksi. Mitäs noi EOS huulirasvat on?
Ap
[/quote]
EOSsät on pallon muotoisia huulirasvoja. Vähän kuin kananmuna, jonka saa kiertämällä auki ja sit sisällä on huulirasvaa. Kätsyjä, hyväntuoksusia ja söpöjä on! Saa ulkomailta, ja jostain Suomestakin. Laivalta kans.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:56"]Alakoululaisella oli kaverilahja mietinnässä, ja kuulemma ei mikä tahansa hajuvesikään kelpaa, kun niiden pitäisi olla victorias secrettiä vähintään.
[/quote]
"Vähintään"? Ne VS:n bodymistejä vastaavat hajuvedet maksaa US:ssa muutaman dollarin ja esim. Nordicfeel.fi:ssa niiden hinta oli reilu 10 €. Liian kallis kaverilahja?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:56"]Alakoululaisella oli kaverilahja mietinnässä, ja kuulemma ei mikä tahansa hajuvesikään kelpaa, kun niiden pitäisi olla victorias secrettiä vähintään. [/quote] "Vähintään"? Ne VS:n bodymistejä vastaavat hajuvedet maksaa US:ssa muutaman dollarin ja esim. Nordicfeel.fi:ssa niiden hinta oli reilu 10 €. Liian kallis kaverilahja?
[/quote]
Varmaan tuossa viitattiin että pitää olla jotain tiettyä merkkiä, eikä joku tarjoustalon tuoksu käy.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:54"]Ok, täytyy pyörähtää VS:n kautta ja katsastaa mitä siellä on tarjolla. Ehkä laitan jonkun meikkipussukan siihen lahjaan tuoksun lisäksi. Mitäs noi EOS huulirasvat on? Ap [/quote] EOSsät on pallon muotoisia huulirasvoja. Vähän kuin kananmuna, jonka saa kiertämällä auki ja sit sisällä on huulirasvaa. Kätsyjä, hyväntuoksusia ja söpöjä on! Saa ulkomailta, ja jostain Suomestakin. Laivalta kans.
[/quote]
Ok, kiitos vinkistä!
ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:52"]
[/quote]
Mun 13-vuotias tyttö on oikein perusnörtti ja yleensä kaikki massa- ja pissistuotteet aiheuttavat hänelle kylmänväreitä, mutta kyllä hänkin ilahtui, kun toin tuliaiseksi VS-tuoksun.
Ei kai niitä aikuiset käytä? Just teinille kivoja.
VS-tuoksu olisi mielestäni kiva lahja.
-N14