Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynuoret eivät enää pariudu

Vierailija
14.03.2022 |

Keskustelu poistettiin, mutta tässä oma vastaukseni.

Olen syntynyt vuonna 2000 ja parisuhde ei kiinnosta, koska en ole kiinnostunut harrastamaan seksiä ja koska olen hetero nainen on tuollaista miestä vaikea löytää. Lisäksi en halua suunnitella elämääni toisen ihmisen mukaan.

Seurustelu on aina kuulostanut minun korviini sellaiselta "muille mut ei mulle"-jutulta. Ihmetyttää miten jotkut sukulaiseni ovatkin jaksaneet niin kauan katsella puolisoitaan ja sama toisinpäin, vaikka ovat niin raskaita persoonia. Ne oman ikäiset kaverini, jotka seurustelevat eivät tunnu oikeasti kauheasti edes välittävän seurustelukumppaneistaan, mutta pelkäävät yksin jäämistä, joten eivät siksi eroa, vaikka kumppani käyttäytyisi miten huonosti tahansa. He myös jättävät omia unelmiaan esim. opiskeluista sen takia, että toinen ei halua muuttaa kaupunkiin X ja eivät halua etäsuhdetta, koska olisivat molemmat niin mustasukkaisia.

Toisaalta tiedän muutamia, jotka ovat seurustelleen yläasteelta asti saman henkilön kanssa, itse en olisi voinut ikinä kuvitellakaan sitoutuvani kenenkään joskus 14-vuotiaana.

Etäopiskelun takia en edes tunne juuri ketään, enkä ole ihastunut vuosiin kehenkään. Tinderiä en käytä, koska sehän on panosovellus.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtihan olisi törmätä johonkin josta tykkää paljon molemminpuolisesti. Ihme jos ei ole tullut vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi