minkä takia myyjät loukkaa mua aina?
Olen 26 ja multa ei kysytä ikinä papereita kun ostan alkoholia. Eikö niitä pitäisi ohjeen mukaan kysyä alle 30v näköisiltä? Mun mielestä o puhdasta vittuilua vihjata, että näytän yli 30 vuotiaalta. Miksi te myyjät loukkaatte asiakkaita? Olen vakavasti harkinnut laittaa palautetta teistä.
Kommentit (31)
Harva 26v näyttää 17-vuotiaalta...
Koska sua on helvetin helppo loukata. Loukkaisin itsekin, jos sattuisit lähelle.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin...
Monet myyjät jättää varmasti kysymättä niiltä jotka näyttää selkeästi yli 18-vuotiaalta, säästää aikaa mukavasti eikä siinä nyt järkeä olekaan kysyä jokaiselta alle 30-vuotiaalta.
Täh!? Eikö alko ole mukana kysy alle 30 v- säännössä? Kysyykö ne puhtaasti alaikäisen oloisilta, siis vanhalla säännöllä?! Sori ap kun hehkutan mutta 34-v olen ja koko hiton kesän aina alkossa kysytty paperit. Kannattanut tämä on/off, mostly on- tupakointi 14 vuotta... Ja kerran vkossa humalointi...
Oon 30 ja Alkossa kysytään miltei aina mutta kaupoissa ja baareissa harvemmin on kydelty viimeiset pari vuotta.
Joskus töissä ollessani kuulin asiakkaan puhuvan puhelimeen, miten miehensä jätti nuoremman takia. Nainen oli n.40v, päätin kysyä paperit. Selvästi piristi naisen päivää:)
Multa kysytään vieläkin ja ikää 52. Ois parempi kun ei kysyttäisi
Polje jalkaa ja vaadi, että sinua huomioidaan! Nykyaikana ei saa kirveelläkään kunnollista asiakaspalvelua. Näin on.