Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, näen unia missä joku vainoaa tai jahtaa

Vierailija
18.08.2015 |

Hyvä että enää uskallan mennä nukkumaan kun pelkään noita unia.. Voikohan ajoittainen ahdistuneisuus aiheuttaa tuommoisia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Minulla ainakin aiheutti (yleistynyt ahdistuneisuushäiriö).

Jahtaako sinua joku tietty henkilö tms? Minulla oli sellaisia "vainoharhaisia" unia, joissa piileskelin ja pakenin jotain epämääräistä pahoissa aikeissa olevaa tahoa - oli se sitten joku salamurhaaja tai LOTRin nazgûlit :D

Vierailija
2/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen nähnyt unen, että olin pimeällä katuosuudella ja näin tumman hahmon, joka alkoi juosta kohti ja sitten alkoi hakata. Onneksi heräsin samantien. Nyt pystyn samaistumaan tuollaisen kohtalon kokeneisiin, oli niin vaikuttava uni. t.N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin aina noita painajaisia jos menee elämässä muuten huonosti. Oletko yrittänyt ottaa unet haltuusi että pääsisit niistä eroon? On mahdollista opetella tietoista unien hallintaa.

Vierailija
4/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eron jälkeen usein unia, jossa ex teki noin. Ex oli sairaalloisen mustasukkainen ja vaani mua oikeastikin, kun oltiin vielä yhdessä. Kuvitteli, että olen pettämässä.

Vierailija
5/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen takaa-ajo unet kertovat siitä, että sinulla on joku selvittämätön asia elämässäsi. Tämä asia "vainoaa" sinua koska et käsittele sitä. Tunnistatko omasta elämästäsi tai elämäntilasteestasi tälläistä asiaa tai tekijää? Itse olen myös nähnyt takaa-ajosta unia ja olen osannut ne sitten linkittää johonkin asiaan elämässäni. Ja kun tuo asia/ongelma on ratkaistu, unet ovat loppuneet.

Vierailija
6/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksl se että koet ajoittaista ahdistusta kielii siitä että elämässäsi on joku vinksallaan.

Vierailija
7/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mä pystyn unessa sanomaan itselleni että tämä on unta ja sitten sitä unta pystyy muokkaamaan. Ajattelen jotenkin unessa että tämä on niin outoa ettei tämä voi olla totta vaan näen unta.

Vierailija
8/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran unta että olin autokorjaamolla ja neljä romania jahtas mua puukot käsissään. Koskaan en ole ollu missään tekemisissä romanien kanssa.

Vierailija
9/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tässä mietinnässä ja asuntoa haettu.. Tuntuu ettei asiat selviä ikinä ja loppuelämäni on tätä samaa ahdistavaa puuroa :( Unessa on aina joku tuntematon vainooja jonka tiedän yrittävän satuttaa. ap

Vierailija
10/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on hyvinkin selkeä ongelma elämässäni. Kyllä se siitä ajallaan helpottaa! Vuoden päästä tilanne on jo varmasti paljon parempi. Tsemppiä sinulle! :) Kyllä ne unet ja ahdistus siitä helpottavat kun elämä tasaantuu.

Vierailija
11/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:29"]

Eli sinulla on hyvinkin selkeä ongelma elämässäni. Kyllä se siitä ajallaan helpottaa! Vuoden päästä tilanne on jo varmasti paljon parempi. Tsemppiä sinulle! :) Kyllä ne unet ja ahdistus siitä helpottavat kun elämä tasaantuu.

[/quote]

Toivotaan näin. Kiitos :)

Vierailija
12/15 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin edellisenä yönä unta, että yläaste-aikainen koulukiusaaja (jolla hyvin todennäköisesti oli psykopaattisia persoonallisuuspiirteitä), oli löytänyt minut uudelleen ja ilmeisesti aikoo nyt jotain pahaa. Tarkoitan siis, että uni oli melkoisen karmiva, tai ainakin herättyä tuli sellainen olo, että mitä jos tämä henkilö on oikeasti löytänyt minut vaikka netistä ja ottanut selvää asioista ja haluaa nyt kostaa jotain en edes tiedä mitä??? Kun en ollut varsinaisesti koskaan tietääkseni tehnyt tai sanonut tälle tyypille mitään pahaa, olin vain ilmeisesti helppo uhri, kun minulla ei juuri ollut puolustajia??

Erityisen karmivaa herätessä oli se, etten varsinaisesti "nähnyt mitään unta, eikä unessa varsinaisestibtapahtunut mitään, mutta heräsin vain tähän tunteeseen, että jotain pahaa voi nyt olla suunnitteilla ja nyt minulle tuli ensimmäistä kertaa myös sellainen olo, että hän voi olla ihan oikeasti psykopaatti. Olin nimittäin unohtanut jo koko tyypin. Ja nyt ponnahti jostain esiin???

Ei ole myöskään ensimmäinen kerta, kun minulla on kokemuksia telepatiasta. Tämä oli enemmänkin sellainen kokemus, kuin varsinainen uni. Unohdin koko asian, mutta nyt tuli taas mieleen ja alkoi ahdistaa 😬 eihän mua kukaan missään uskoisi tai kuuntelisi, jos menisin sanomaan?

Vierailija
13/15 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liittynyt aiheeseen. Halusit vain päästä haukkumaan exäsi

Vierailija
14/15 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Minulla ainakin aiheutti (yleistynyt ahdistuneisuushäiriö).

Jahtaako sinua joku tietty henkilö tms? Minulla oli sellaisia "vainoharhaisia" unia, joissa piileskelin ja pakenin jotain epämääräistä pahoissa aikeissa olevaa tahoa - oli se sitten joku salamurhaaja tai LOTRin nazgûlit :D

Mä oon unissa mm. paennut pohjois-koreasta ja ollut samuraiden vainoama :D kaikkea sitä alitajunta keksii!

Vierailija
15/15 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavat unet voivat olla oire uniapneasta. Kun on hengityskatkoja, tulee ahdistunut olo kun ei saa happea ja unet on sen mukaisia. Uniapnea sairastava ei usein itse tiedä sairastavansa. Kannatta tutkituttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme