Miten juhlitte pihvi- ja s*ihinottopäivää?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Survaisen jättikokoisen kesäkurpitsan jokaisen miehen hanuriin joka tuollaista edes kehtaisi ääneen sanoa. Potkaisen vielä niin että pysyy myös.
Mutta mitäs jos käy niinpäin että kurpitsa onkin sun hanurissa?
Juhlin kyseistä juhlapyhää sitten kun se löytyy virallisista almanakoista ja kalentereista.
Juuri kävin kaupassa liha, lisuke ja viini -ostoksilla. Illalla sitten se toinen osuus.
Mieheni muistaa aina kaikki merkkipäivät, naistenpäivät ja ystävänpäivät, toki minäkin haluan vuorostani häntä muistaa. Hän on loisto aviomies ja isä, ilolla järkkään hänelle illallisen.
Ainoa ystävänpäiväntoivotus jonka sain oli perheenjäseneltä. Pitäisikö nyt siis ottaa suihin naispuoliselta perheenjäseneltä?
N29
Kaalimadon tarjous tuli jo perjantaina. On hyvä laite tuo arifryer2. Kyllä se huulihölkästä käy. Emännällä on toki pehmeempi ote tohon hommaan, tenninnuppi tuos saa kyllä kylmäävää kyytiä.
Mutta kyllä imut on paremmat kun emännällä, täytyy myöntää👍
Mieheni kusi sekä naistenpäivän että ystävänpäivän joten ei ole tulossa mitään sorry :)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ystävänpäiväntoivotus jonka sain oli perheenjäseneltä. Pitäisikö nyt siis ottaa suihin naispuoliselta perheenjäseneltä?
N29
Pitäisi mutta ehkä hieman eri muodossa?:)
Vie vaikka ulos syömään tai anna kunnon hartiahieronta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä melko mielenkiintoista huomata tälläkin palstalla, miten naisia kyllä pitäisi muistaa hemmotella ja tuottaa heille nautintoa, mutta miehiä ei tarvitse muistaa mitenkään :D Itse kyllä ajattelin tänään(kin) hemmotella miestäni, samoin kuin hänkin hemmottelee minua päivittäin.
Uih, taputaputapu.
Taidat olla katkera, koska omaat surkean seksielämän.
En ole tuo kenelle vastasit mutta itse olen mies ja ollut ilman seksiä 6 vuotta vain siitä syystä ettei kiinnosta eli täysin omasta tahdostani. Seksi ei ole mulle yhtään tärkeä asia elämässä. Toki se on joskus ollut ja sillon kun se vielä kiinnosti niin ei se saamisesta kiinni ollut eikä olisi varmasti nykyäänkään. Ei hyvä seksielämä ole mikään päämäärä elämässä tms. ainakaan mulla.
Itse en ole seksielämästäkään kenellekkään katkera koska sellaisesta mitä ei arvosta eikä pidä minään on mahdotonta olla katkera. Toki tuo kenelle vastasit voi olla ihminen kenelle seksi on tärkeä asia elämässä ja on katkera siitä ettei saa sitä tarpeeksi.
Ei kai haittaa jos jo eilen otti varaslähdön?"_🤔
Siis ymmärränkö oikein, että avauksessa on *-sensuurimerkillä sensuroitu sanaa SUU?
Ihan tässä vain hämmästelen :D
Ja miksi ihmeessä moista päivää pitäisi jotenkin olla huomioimassa. ei tulis mieleenikään.
Ei taida tulle edes jauhelihapihviä täällä...
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä melko mielenkiintoista huomata tälläkin palstalla, miten naisia kyllä pitäisi muistaa hemmotella ja tuottaa heille nautintoa, mutta miehiä ei tarvitse muistaa mitenkään :D Itse kyllä ajattelin tänään(kin) hemmotella miestäni, samoin kuin hänkin hemmottelee minua päivittäin.
Jännästi naistenpäivää tai ystävänpäivää ei ole nimetty joksikin Suklaata & pillun nuolentaa -päiväksi.
Voi teitä seksihulluja.
En todellakaan tiennyt mitä olin saanut kintereilleni.
Ei kai nyt koko show vaan tuollaisesta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin juhlia, jos olisi hyvä mies ketä hemmotella.
Näin sinkkuna ei valitettavasti onnistu, joten jää välistä koko päivän viettäminen.
Sama vaikka ei näillä mainituilla tavoilla hemmotteluun kyllä erikseen tarvita mitään tiettyä päivää.
Toinen kun on osa ihan normiseksiä ja hyvä pihvi maistuu itsellekin.
Toisaalta jos nämä on parisuhteessa eläville miehille jotain kerran vuodessa toivottavia ihmeitä, niin ehken tässä ei kantsi enää ihmetellä yhtään miksi itse on vuodesta toiseen sinkkuna. Selvästikään en ole sitä naistyyppiä jonka kanssa miehet haluaa parisuhteeseen.
miksei ystävänpäivä vois olla myös "miehien juhla"...? tai pikemminkin sen pariskunnan juhla, eli tehdään sitä mitä molemmat haluavat. en oo koskaan tätä ymmärtänyt, että haha lol joo ystävänpäivä on naisille ja sitte piti keksiä tämä turhaakin turhempi "juhla" miehille. typerää, niin typerää.
N21 - ja sanottakoon, että mua tai mun poikaystävää kumpaakaan ei sen kummemmin kiinnosta ystävänpäivä, mut viel vähemmän tää pihvi- ja suikkaripäivä.
Syön vegepihviä ja sen jälkeen vakipano tulee nuolee. Ensviikolla hän saa taas sträppärillä persiiseen. 😋👌
En mitenkään. Meillä sitä suuseksiä saa monta kertaa viikossa joten ei ole mitään syytä pitää jotain tyhmää päivää.
Ottamalla vastaan tarjotun suihinoton ja pihvin?
Pitää ohjeistaa miestä että paistaa sen mediumiksi