Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten juhlitte pihvi- ja s*ihinottopäivää?

Vierailija
14.03.2022 |

Se on nimittäin tänään. Vielä ehtii!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tommosen päivän on keksiny?

Vierailija
2/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Survaisen jättikokoisen kesäkurpitsan jokaisen miehen hanuriin joka tuollaista edes kehtaisi ääneen sanoa. Potkaisen vielä niin että pysyy myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan syödä vähän B&J:n jäätelöä.

Vierailija
4/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin juhlia, jos olisi hyvä mies ketä hemmotella.

Näin sinkkuna ei valitettavasti onnistu, joten jää välistä koko päivän viettäminen.

Vierailija
5/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sortunut kaalimadon tarjouksiin :) 

Vierailija
6/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi kumartua, ja ottaa oman ky****sä suuhun. Liha tulee siinä samalla.

Vierailija
7/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pihvi-illallisella jo viime viikolla. Katsotaan, kelpaako miehelle suikkari.

Vierailija
8/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet voitte järjestää ko yllätyksen toisillenne!

Vierailija
9/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä melko mielenkiintoista huomata tälläkin palstalla, miten naisia kyllä pitäisi muistaa hemmotella ja tuottaa heille nautintoa, mutta miehiä ei tarvitse muistaa mitenkään :D Itse kyllä ajattelin tänään(kin) hemmotella miestäni, samoin kuin hänkin hemmottelee minua päivittäin.

Vierailija
10/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä melko mielenkiintoista huomata tälläkin palstalla, miten naisia kyllä pitäisi muistaa hemmotella ja tuottaa heille nautintoa, mutta miehiä ei tarvitse muistaa mitenkään :D Itse kyllä ajattelin tänään(kin) hemmotella miestäni, samoin kuin hänkin hemmottelee minua päivittäin.

Palstan tekstien mukaan näillä rasittavan oloisilla negis-muijilla on kaltaisensa miehet eli passsskat miehet puolisona, joten en ihmettele etteivät halua hemmotella.

Aika karuja parisuhteita tuntuu olevan näillä palstan tyypeillä.

Vierailija
11/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uih, taputaputapu.

Vierailija
12/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pihviin ei nyt ole rahaa, syököön maksalaatikkoa. Voinhan mä vähän yrittää suikkaria, mutta tuskin siitä mitään tulee.

Vierailija
13/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii millon se kansainvälinen pillunlipsutus- ja kukkientuontipäivä on?

Vierailija
14/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tykkää seksistä mutta ottaa mielummin pillua kuin poskea, ei tykkää myöskään pihvistä kun on vege. Sopiiko siis että laitan hänelle kasvisjauhishöystön ja annan pillua?

Vierailija
15/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua on!

Vierailija
16/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miehen lempiruokaa ei suinkaan laiteta vain kerran vuodessa vaan useammin

-seksiä harrastetaan tavalla tai toisella useamman kerran viikossa.

-kansainvälinen miesten päivä on marraskuussa.

Vierailija
17/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii millon se kansainvälinen pillunlipsutus- ja kukkientuontipäivä on?

Melko surullista, jos sinulla ei sellaista päivää ole koskaan ollut. Parempi mies hakuun.

Vierailija
18/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä mitään ystävän- tai naistenpäivää huomioida sen enempää kuin tätäkään.

Vierailija
19/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uih, taputaputapu.

Taidat olla katkera, koska omaat surkean seksielämän.

Vierailija
20/67 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään teen ruuaksi salaattia ja broilerpihvejä. Mies saa olla tyytyväinen, että ruoka on valmiina, kun tulee töistä.