Sain just tietää että meidän perheen S-tilillä on yli 6000 euroa bonusta. Siis onko se oikeasti kuin rahaa eli voi nostaa ja siirtää pankkitilille?
Vähän jäänyt unholaan koko bonus-juttu, mutta korttia on vingutettu.
Kommentit (185)
Joka kuukausihan siitä tulee tiedote, mutta joo, kyllä voi siirtää.
Ei taida olla rahasta pulaa, kun tulee 6000€ bonukset yllärinä. Huhhuh.
Monenko kymmenen vuoden ajalta nuo on?
Se S-tili on ihan normaali pankkitili. Voit hankkia siihen pankkitunnukset ja siirrellä rahaa mihin haluat tai maksaa sillä rahalla laskujasi.
Joo ne on oikeaa rahaa eikä mitään leikkirahaa. Ja tosin kuin K ryhmän bonukset ne on ja pysyy eikä häviä minnekään. Minä löysin 290e kun pääsin käsiksi omiin bonuksiini.
Meillä oli kerran s-ryhmässä yli 4000€ bonuksia kun ei ikinä käytetty niitä. Joitakin vuosia niitä kertyi ja kun oli isoja ostoksia s-ryhmästä niin helposti tuli yli 100€/kk, joka on kuitenkin jo vuodessa yli 1200€. En muista tarkkaan paljonko tuli, mutta aina oli yli 100€/kk bonuksia.
Ihan sieltä voi nostaa, siirtää tai maksaa kuten miltä tahansa pankkitililtä. Ja siis pankkitilihän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.
Ja sillä S-kortilla voi myös maksaa, joten voit maksaa ostoksia noilla kertyneillä bonuksilla ihan kuten millä tahansa muulla pankkikortilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ihan noin isoa summaa löytynyt. Mutta 1000 euroa löytyi bonustililtä. Minulla oli vain se bonuskortti eikä pankkikorttia. Kun vaihdoin kortin pankkikorttiin, oli yllätys, että rahaa oli kertynyt yli 1000 euroa. Jotenkin olin kuvitellut, että pikku hiljaa tulee. Vähän kuin plussalla niitä vitosen lappuja tuli.
Ei kaikilla niin tiukkaa ole, että ihan jokaista tiliä täytyy kaivaa esiin
Alkoiko polttamaan että on pakko päästä tuhlaamaan ja osteleen turhuuksia vain tuhlaamisen ilosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.
Jos 2 autoa ja ajaa paljon,tankkaa ABC:lla, sitten tyyliin sähköt/vakuutukset S-rymhään ja ostokset Prismasta. Ei se tonni paljon ole jos on muutamakin lapsi.
Mä olen ohjannut bonukset automaattisesti rahastoihin, ne kun unohtaa niin voi olla erilainen lopputulos (riippuen onko hyvä vai huono rahasto...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus bonuksia tai tulla vakuutuksista ja liikennevakuutuksista, voikohan sitä saada jopa lainoista tai asuntolainoista, siitähän voisi kertyä ainakin enemmän kuin ruokien ostosta, entä jostain lääkäri käynneistä tai matkoista tai jostain???
Mä unohdin S-bonusten kertymisen varmaan 15 vuodeksi. En edes eron tullessa muistanu sitä osituksiin. Muistin vasta vuosi sen jälkeen kun S-kassasta soitettiin että henkilö xxxx (ex-mies) yrittää nostaa tililtä rahaa mutta ilman toisen tilinomistajan lupaa nostoa ei voida tehdä. Bonustilillä oli jotain 8000 euroa. Eipä ihme että velkaantunut ex oli siellä rahastamassa. Mut ei sit hänkään ollu muistanu ennenkuin silloin.
Rahasto miten siitä rahaa saa ikinä ?? Tietysti bonus tarkoittaa hyvitystä ale hintaan.
Ostin silmälasit liikkeestä mistä saa s-bonuksia ja niitä tuli yli 80 euroa. Vähän toista kuin Lidlillä ta K-kaupalla.
Jos aloitus on totta, niin kyllä nyt löytyi tämän kuukauden tyhmin henkilö. Ihan selkeästi. Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ihan noin isoa summaa löytynyt. Mutta 1000 euroa löytyi bonustililtä. Minulla oli vain se bonuskortti eikä pankkikorttia. Kun vaihdoin kortin pankkikorttiin, oli yllätys, että rahaa oli kertynyt yli 1000 euroa. Jotenkin olin kuvitellut, että pikku hiljaa tulee. Vähän kuin plussalla niitä vitosen lappuja tuli.
Ei kaikilla niin tiukkaa ole, että ihan jokaista tiliä täytyy kaivaa esiin
Sekö tarkoittaa automaattisesti tiukkaa rahatilannetta, jos on perillä tileistään ja raha-asioista ylipäätään? Melkoinen huithapeli vaikutelma tulee tyypistä, joka ei edes ole perillä 100% raha-asioistaan.
On.