Mikä oikeus sulla on sanoa mua törpöksi?
Ja vielä mun lapsen kuullen. Sä et tiedä mitään. Voit uskoa ettei jää tähän. Just sun tapaiset ihmiset saa mut paljastamaan kynteni.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:47"]Uhon sijaan kannattaisi kehittää sitä omaa itsetuntoaan niin oppii laittamaan pahat sanat sanojan puutteelisuuden piikkin, joka on oivallinen taito opettaa sille lapsellekin niin ei saa heti kiusaajan leimaan kun on sinun esimerkistä oppinut olemaan nyrkit pystyssä, jos joku sano jotain rumaa. [/quote]No en kai mä lapsen nähden mitään uhoa. Hoidan ihan muilla konstein. Tottakai täällä palstalla ollaan tuollaisen puolella, joka kutsuu toista törpöksi. ap
[/quote]
Ketään puolustelematta voisin sanoa sinua törpöksi. Ottaa nyt noin hikeä yhdestä sanasta. :D Tilanne oli ja meni. Vie vaikka se lapsesi uimaan ja pidä kivaa!
[/quote]Joo, ei tää meidän päivää ole pilannut! :D Ihan ollaan nautittu kauniista päivästä lasten kanssa! Ap
[/quote]
Missäs isät on ?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:04"]
Siis tilanne oli suurin piirtein etten tiennyt ettei tietyllä paikalla saa istua (vähän muutin tässä tilannetta) ja tämä ihminen tuli siitä suivaantuneena sanomaan ja sen jälkeen meni vielä mesomaan kolmelle ulkopuoliselle ihmiselle että "tuolla on kaikenlaisia törppöjä". Miksi ei voinut vain mulle huomauttaa? Mä en IKINÄ nolaisi ketään noin. ap
[/quote]
Hyvää päivän jatkoa! :D
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:47"]Uhon sijaan kannattaisi kehittää sitä omaa itsetuntoaan niin oppii laittamaan pahat sanat sanojan puutteelisuuden piikkin, joka on oivallinen taito opettaa sille lapsellekin niin ei saa heti kiusaajan leimaan kun on sinun esimerkistä oppinut olemaan nyrkit pystyssä, jos joku sano jotain rumaa. [/quote]No en kai mä lapsen nähden mitään uhoa. Hoidan ihan muilla konstein. Tottakai täällä palstalla ollaan tuollaisen puolella, joka kutsuu toista törpöksi. ap
[/quote]
Ketään puolustelematta voisin sanoa sinua törpöksi. Ottaa nyt noin hikeä yhdestä sanasta. :D Tilanne oli ja meni. Vie vaikka se lapsesi uimaan ja pidä kivaa!
[/quote]Joo, ei tää meidän päivää ole pilannut! :D Ihan ollaan nautittu kauniista päivästä lasten kanssa! Ap
[/quote]
Missäs isät on ?
[/quote]Hah hah. ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:04"]
Siis tilanne oli suurin piirtein etten tiennyt ettei tietyllä paikalla saa istua (vähän muutin tässä tilannetta) ja tämä ihminen tuli siitä suivaantuneena sanomaan ja sen jälkeen meni vielä mesomaan kolmelle ulkopuoliselle ihmiselle että "tuolla on kaikenlaisia törppöjä". Miksi ei voinut vain mulle huomauttaa? Mä en IKINÄ nolaisi ketään noin. ap
[/quote]
Hyvää päivän jatkoa! :D
[/quote]Sulle myös! ;) ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Tuokaa nyt joku juusotohöylä. Pakko höylätä ranteet auki on ap joutunut tässä nyt niin suuren vääryyden kohteeksi.
Mitali tulee postissa.