mikä shampoo ei kutita ?
Kommentit (9)
Aco dry scalp moisturising shampoo on toiminut minulla erittäin hyvin. Löytyy ainakin apteekista.
Ei minulla ole kutittanut mikään shampoo. Oletko varmasti huuhdellut sen shampoon kunnolla hiuksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole kutittanut mikään shampoo. Oletko varmasti huuhdellut sen shampoon kunnolla hiuksistasi?
en lutraa turhaan vedellä
ap
Urtekram tai Lavera tai joku muu eko. Tiedän mitä tarkoitat omasta kokemuksesta.
Mulla kutisi pää aina. Kokeilin LV prebiootti shampoota ja loppu kutina.
sellainen, jonka ainesosat eivät ärsytä päänahkaasi. Valitettavasti nämä asiat täytyy selvittää itse kokeilemalla. Kannattaa aloittaa herkkäihoisille suunnitelluista shampoista, jos ne eivät toimi, sitten vauvashampoot, jos ne eivät toimi, sitten vaikka kysyä apteekista. Jossain vaiheessa kannattaisi käydä lääkärilläkin: joissakin tilanteissa voivat auttaa "syyllisen" ainesosan löytämisen kanssa
Koko aikuisiän taistelin kutisevan päänahan kanssa, kunnes löysin Lidlin Cien sensitive -shampoon. Alussa meni muutama pesu ennen kuin päänahka alkoi rauhoittua. Pullo maksaa muistaakseni alle kolme euroa! Toivottavasti sen valmistusta ei ikinä lopeteta.
Itse käytän joko koirashampoota tai mustasaippuaa, joka on purkissa tahnana.