Kuinka paljon miehet viestittelevät toisten miesten kanssa?
Kommentit (14)
Paljon. Ehkä sellainen 30 viestiä päivässä.
Täällä ehkä sellanen 5 viestiä viikossa.
Bändikaverien kanssa paljonkin mutta ei mitään turhaa lässytystä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:23"]Bändikaverien kanssa paljonkin mutta ei mitään turhaa lässytystä.
[/quote]
Sama mun miehellä. Ei turhaa lässytystä, mutta tärkeää vittuilua.
Naiset ja hiuksiaan peilaavat miehet viestittelevät yhtä paljon, tosimiehet vain tarpeeseen, esim: "kotona?" "joo 2h" Tosimiehet viestivät noin 3 viestiä kuukaudessa, jos on asiaa, Yleensä ei ole.
Naisille ystävyyssuhteet ovat keskimäärin tärkemäpiä kuin miehille. Siksi (nuoret) naiset ja tytöt laittavat sosiaalisen median täyteen omia kuviaan, että kaverit voivat kommentoida ja ihastella niitä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:36"]
Naisille ystävyyssuhteet ovat keskimäärin tärkemäpiä kuin miehille. Siksi (nuoret) naiset ja tytöt laittavat sosiaalisen median täyteen omia kuviaan, että kaverit voivat kommentoida ja ihastella niitä.
[/quote]
Juu, ystäviä varten niitä belfieitä laitellaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:36"]
[/quote]
Juu, ystäviä varten niitä belfieitä laitellaan.
[/quote]
Keitä varten sitten? Feministisen teorian mukaan naiset laittautuvat ja ottavat belfieitä itsensä takia, ei missään nimessä miesten takia.
Lähetän kaikille, jotka ovat joutuneet mun yhteystietohin kerran viikossa kullin kuvan, siinähän näkevät ikääntymisen vaikutukset. Voivat halutessaan koostaa siitä vaikka diaesityksen.
t.M36
Eivät juuri koskaan. Se on toinen nainen...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:42"]Lähetän kaikille, jotka ovat joutuneet mun yhteystietohin kerran viikossa kullin kuvan, siinähän näkevät ikääntymisen vaikutukset. Voivat halutessaan koostaa siitä vaikka diaesityksen.
t.M36
[/quote]
Ois mukava olla sun ystävä:)
Vanhapiika
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:42"]Lähetän kaikille, jotka ovat joutuneet mun yhteystietohin kerran viikossa kullin kuvan, siinähän näkevät ikääntymisen vaikutukset. Voivat halutessaan koostaa siitä vaikka diaesityksen. t.M36 [/quote] Ois mukava olla sun ystävä:) Vanhapiika
[/quote]
Ystäviä ei koskaan ole liikaa. Näin sitä sanotaan.
M36
Minäpä mietin. Viime viikonloppuna oli aika normaalitaso viestittelyssä, ja suurin piirtein näin: veljen kanssa lähettivät kolme ruoka/juoma/venekuvaa ja muka-vitsikästä viestiä niiden yhteydessä. Siis 3 (+3 saatua). Paras kaveri analysoi pelitapahtumia sen kanssa, meni laskut sekaisin, ehkä 10? Oli puhelukin, mutta lasten unien takia helpompi tekstailla. Työkaveri kysyi terassille, ei lähtenyt. Lisäksi pari puhelua äidille ja serkulle. Pieni mutta kiinteä lähipiiri hänellä. Ja jos mä en ois ollut paikalla, niin varmasti ois tullut 3-4 kuvaviestiä, maisemaa ja grilliä ja muutama I love you. Se ei käytä Facebookia, mutta jakelee tosiaan näitä kuvia ja tunnelmiaan henk.koht.
Up