Käykö kukaan enää töissä?
Kommentit (6)
No mä, mutta taidan kuulua vähemmistöön. Nyt olen töissä ja samalla av:lla. Tuskin kukaan mitään päivätöitä tekee tai semmosia, johon ei kuulu tämänkaltaisia etuja.
Hyväosaiset käy töissä. Ja hieroo vielä sitä toisten naamaan Facebookissa. "Taas maanantai, ei jaksais millään." "Perjantai, perjantaiiiii." "Loma loma loma!" "Viimeinen lomapäivä ennen töihin menoa, olisin voinut olla lomalla pidempäänkin." "Oli kyllä ihana loma, en muista enää mitään salasanoja. Ehkä se tästä..."
Eikö se riitä, että on työpaikka? Tarviiko sillä elvistellä yhtä mittaa ja kiertää veistä haavassa?
Työttömyys ei ole enää niin"noloa" kuin ennenvanhaan. Totuus on, että suomessa harva menee minimipalkalla töihin, jos saa parisataa enemmän käteen mitä työttömänä.
Joo ei suomalaiset käy enää töissä.. mikä provo täällä taas kirjottelee "käykö kukaan enää töissä". Käytkö sinä aiheen aloittaja enää missään? Käytkö kaupassa? Käytkö ulkona? Jos käyt niin ketkä sua niissä liikkeissä ja kaupoissa palvelee? Mua ainakin palvelee työntekijät jotka on siellä töissä. Ja kyllä itse palvelen teidän kaltaisia pässinlihoja tavaratalossa. Käykö kukaan todellakaan enää töissä?! Ei kai nyt.......
Ei tietenkään.