Mitä syksyn tv-sarjaa odotatte eniten?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:43"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:29"]Roba! [/quote] MILLON JA MISTÄ? [/quote] 7.9. ja Kolmoselta.
Roba ja Silta kiinnostelee. [/quote] Oiih!! Kiitos sinulle!!! :) Täytyypäs kalenterii ihan laittaa toi roban alotus. :) Onko muuten kellään tietoa Sykkeestä tai Mustista leskeistä?
[/quote]
Ei varmaan ihan heti ala Syke ja Mustat lesket, koska molempiin haetaan tällä hetkellä avustajia :)! Mutta voi kun molemmat alkais pian!
Yke alkaa maaliskuussa, tarkkaa päivämäärää ei vielä selvillä. Salkkareita, Possea, Putousta ja Martinaa odotan. Monia muitakin turhia sarjoj
Solsidan jatkuu ilmeisesti vihdoinkin! Ainakin uusia jaksoja on kuvattu. Tietääkö kukaan tarkkaa päivää, onko vielä ilmoitettu?
Ainakin se Zoo vaikuttaa lupaavalta!
Under the dome ja Uusi päivä
Olen aivan pettynyt syksyn uusiin ohjelmiin...
En löytänyt netistä muuta kuin että syksyllä tulee uudet jaksot Downtonista. Toivottavasti pian...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:29"]Roba! [/quote] MILLON JA MISTÄ?
[/quote]
7.9. ja Kolmoselta.
Roba ja Silta kiinnostelee.
[/quote]
Oiih!! Kiitos sinulle!!! :)
Täytyypäs kalenterii ihan laittaa toi roban alotus. :)
Onko muuten kellään tietoa Sykkeestä tai Mustista leskeistä?
Isänmaan puolesta, Downton Abbey, American Horror Story, Walking Dead ja sen spin-off, joka alkaa tällä viikolla. Under the Domen kolmoskautta olen katsonut USAn tahtiin, ja todella tylsä ja rasittava kausi on ollut mun mielestä. Broadchurchin kakkoskauden katsoin talvella, ja se taas oli oikein hyvä.
Venäläisnaiset ja se joku hottikset.. Tiedän aika turhamaisia mut mulla ei ookkaa elämää
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:29"]
Silta
[/quote]
Joo, tätä minäkin, kausi 3, herkkua! Harmi kun se miespoliisi (Martin?) ei ole enää mukana.