Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei suihinottoa

Suikkaria haluava
13.03.2022 |

Vaimoni ilmoitti muutama vuosi sitten, että hän on saanut tarpeekseen munan imemisestä. Hän kertoi, että leukanivelet tulevat kipeiksi, joka kerta suihinoton jälkeen. Tuon ilmoituksen jälkeen hän ei ole antanut minulle suuseksiä. Suikkarit kestivät muutaman minuutin, maksimissaan viisi minuuttia, joten mistään ylivoimaisesta asiasta ei ollut kyse. Jälkeenpäin hän on kysynyt, että haittaako se, ettei hän ota suihin. Olen vastannut, että ei haittaa ja hän on vastannut, että hyvä, sillä hän ei enää ottaisi suihin. Todellisuus on se, että se haittaa minua kovasti. Minä rakastan kun joku imee ja nuolee kulliani, se tuntuu taivaalliselta. Miten te naiset ajattelette suikkareista, onko se vastenmielistä ja miksi ja jos tykkäätte, niin miksi? Onko normaalia, että vaimoni ei enää halua antaa minulle suuseksiä? Mitä minun kannattaisi tehdä? Keskustelu ei auta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinattiin lopettaa samasta syystä, mutta onneksi löytyi keinot jatkaa harrastusta. Miehen elin on hiukan leveämpi kuin mitä se on korkea, joten jos suihinottaja on suoraan edessä, eikä sivulla, niin suuta ei tarvitse avata yhtä paljon.

Vierailija
2/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että keskustelu ei auta. Mutta sanot myös, että olet keskustelussa itse sanonut vaimolle, että ei haittaa. Että eipä tuo nyt kuulosta siltä, että olisit yrittänyt keskustella asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa parisuhteessa olevista miehistä on ilman suuseksiä. Turha siitä on numeroa tehdä

Vierailija
4/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo vaan olla niin, että yksi asia kerrallaan loppuu hiljalleen kaikki kun tähän mennään :-/

Vierailija
5/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olet tarjonnut hänelle sitä vastaan? Tuskin itsekään haluat mikään seksiorja olla. Huom. vastineen ei ole pakko olla mitään seksuaalista, vaan voi olla muutakin mistä tiedät vaimosi tykkäävän. Mielikuvitus hyvään käyttöön, kaikki valittajat!

Vierailija
6/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä itse ajattelen? Pelkkänä antavana tai enemmän antavana osapuolena en halua olla, siitä tulee hyväksikäytetty ja paskasti kohdeltu olo.

Vierailija
7/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä olet tarjonnut hänelle sitä vastaan? Tuskin itsekään haluat mikään seksiorja olla. Huom. vastineen ei ole pakko olla mitään seksuaalista, vaan voi olla muutakin mistä tiedät vaimosi tykkäävän. Mielikuvitus hyvään käyttöön, kaikki valittajat!

Varmasti osa miehistä voivat syyttää itseään siitä, että odottavat asioita itsestäänselvyytenä, mutta suurimmalle osalle niistä pariskunnista missä seksi vain hiipuu. Silloin mm. suuseksin antaminen ja saaminen ovat jääneet historiaan, ei kyse ole mistään muusta kuin siitä, että toiselta osapuolelta on kipinä sammunut täysin. Tuolloin ja intiimikosketus alkaa tuntua, jos ei vastenmieliseltä, niin sellaiselta mitä ei enää halua. 

Jos itsellä on edelleen kipinää, mutta toisella ei, niin katkeraksi muuttumisen välttämiseksi olisi parasta lopettaa suhde, tai yrittää sopia avoin suhde.

Vierailija
8/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit naisnäkökulmaa niin täältä pesee. En tiedä mikä siinä on että osalla se kipinä ja halu vaan hiipuu vähitellen. Meillä 16v suhteen aikana se hiipui itseltäni hetkeksi ekan synnytyksen jälkeen, mutta toisen synnytyksen jälkeen taas lähti ihan uuteen nousuun ja seksi on nyt parempaa kuin koskaan! Suihinotto ei ole koskaan ollut minulle vastenmielistä. Silloin olisi, jos kalua ei olisi pesty aikoihin ja se haisisi ja maistuisi kamalalta. Mutta eipä mieheni sellaista koskaan antaisikaan nuoltavaksi ja pitää kyllä hygieniastaan huolen. Puhdasta kalua rakastan imeä ja nuolla. Ei siitä leuat ole mulla kipeytyneet kun ihan ekoilla kerroilla silloin teininä, vaikka teenkin sen yleensä niin että mies makaa selällään ja minä oon polvillani tai kontillani. Se että voin suullani tuottaa toiselle nautintoa on vaan niin ihanaa. Ja kiihottaa itseä kun se kalu liukuu sulavasti suussa ja kieli pyörittelee vielä ekstranautintoa. Ne miehen huokailut on parasta ikinä.

Kannustaisin ihan reilusti vaan kertomaan vaimolle että olisipa ihanaa jos hieman hellisit kaluani suulla. Kokeilkaa vaikka eri asentoa jos jossain tietyssä kipeytyy leuat. Jos keskustelu on oikeasti ihan no-no niin entä jos kokeilet alkaa useammin ja ahnaammin nuolemaan vaimoasi? En tiedä muista, mutta kun itse saan oikein hyvää suuseksiä niin ihan varmasti teen sen myös toiselle jos en ole jo tehnyt. Seksissä on mielestäni parasta se kun kumpikin osapuoli haluaa vain aidosti tuottaa nautintoa toiselle. Kiihotun ylivoimaisesti eniten siitä kun mieheni kiihottuu.

Vierailija
9/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten siinä leuat voi kipeytyä. Itsellä ongelmana, että huulet rohtuvat kovasti. Ja helpointa olis, jos istut sängyllä ja mies seisoo edessäsi.

Rakastan minäkin antaa sitä suuhoitoa, ja kulemma olen siinä todella hyväkin..mies vaan laiska ja makaa selällään aina...

Ja itsekkin siis saan nuolentaa.

Tasapuolisuus on tärkeetä sekin!

Vierailija
10/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimolta alkoi tulla kolme vuotta sitten samanlaista kommenttia ettei haluaisi enää ottaa minulta suihin. Sanoin sitten että "ei haittaa, kyllä joku haluaa". Ilmeisesti tämä vaikutti siihen, että vaimo noin kerran viikossa antaa minulle suuhoidon mukisematta.

M47

Vierailija
11/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto on ihanaa ja intiimi tapa antaa nautintoa rakastamalleen ihmiselle. En näe siinä asetelmassa mitään vastenmielistä. Tänään ainakin aion ottaa loppuun asti pitkän kaavan mukaan ;)

Mikä väite on tämä, että keskustelu ei auta? Mikä muu sitten voi auttaa?

Surullistahan se on, jos ei suhteessa saa niitä asioita, joista eniten nauttii. Niistä pitäisi vaan kommunikoida avoimesti ja tehdä kompromisseja. Empatia on aika tärkeä tekijä suhteessa. Joskus jos rakkaus alkaa kuolemaan, alkaa kuolemaan myös halu tehdä toiselle hyvää. Ikävä kyllä.

Hyvin harvoin on leukanivelet kipeytyneet mulla vaikka olisi pidempikin sessio - ehkä silloin tulee imettyä liikaa tai jotenkin jännitettä liikaa leukaperiä? Ei sen pitäisi olla tuskaista puuhaa, voi myös ottaa kevyemmät tai sitten vaan nuolla.

Ehkäpä voi ostaa jonkun suihinottoa imitoivan lelun tai flesun jos suikkari on ihan nou deal koko loppuelämän ajan eikä kompromisseja tule. Tai etsiä seksuaalisesti sopivampi kumppani.

Vierailija
12/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten siinä leuat voi kipeytyä. Itsellä ongelmana, että huulet rohtuvat kovasti. Ja helpointa olis, jos istut sängyllä ja mies seisoo edessäsi.

Rakastan minäkin antaa sitä suuhoitoa, ja kulemma olen siinä todella hyväkin..mies vaan laiska ja makaa selällään aina...

Tasapuolisuus juu, kunhan se ei tarkoita sitä että mä nuolen sua niin säkin nuolet nyt mua. Ne ei tarvitse olla samoja asioita, vaan sellaisia mistä nyt kukakin sattuu nauttimaan.

Vierailija
13/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimolta alkoi tulla kolme vuotta sitten samanlaista kommenttia ettei haluaisi enää ottaa minulta suihin. Sanoin sitten että "ei haittaa, kyllä joku haluaa". Ilmeisesti tämä vaikutti siihen, että vaimo noin kerran viikossa antaa minulle suuhoidon mukisematta.

M47

Tuollainen uhkailu rivien välistähän se on fiksuinta... Varmaan hirveän nautinnollista saada suuseksiä kun tietää että toinen tekee sen vain miellyttääkseen ja pitääkseen sut pois vieraista.

Vierailija
14/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Tuollainen uhkailu rivien välistähän se on fiksuinta... Varmaan hirveän nautinnollista saada suuseksiä kun tietää että toinen tekee sen vain miellyttääkseen ja pitääkseen sut pois vieraista.

Joo ei kuulosta kovin aikuismaiselta tavalta hoitaa suhteen asioita, vaikka kommentoija ilmeisesti on jo 47v.

Vierailija
15/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Joo ei kuulosta kovin aikuismaiselta tavalta hoitaa suhteen asioita, vaikka kommentoija ilmeisesti on jo 47v.

Vaimo otti tästä vaan vinkin että on siis ok hänellekin käydä hakemassa nuolentaa muualta ;) Siksi varmaan mielellään ottaa poskeenkin, kun muistelee noita hyviä hetkiä vieraissa.

Vierailija
16/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapuolisuus juu, kunhan se ei tarkoita sitä että mä nuolen sua niin säkin nuolet nyt mua. Ne ei tarvitse olla samoja asioita, vaan sellaisia mistä nyt kukakin sattuu nauttimaan.

No jos haluaa väärin ymmärtää...jos vaadit suuhoitioa itselles, olet varmaan halukas sitä itse myös antamaan. Ei mulle ainakaan riittäs, että ukko lupais siitä edestä vaikka kukat hoitamaan viikottain...

Vierailija
17/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa väärin ymmärtää...jos vaadit suuhoitioa itselles, olet varmaan halukas sitä itse myös antamaan. Ei mulle ainakaan riittäs, että ukko lupais siitä edestä vaikka kukat hoitamaan viikottain...

Siinä tapauksessa se kukkien ostaminen ei ole sulle se nautintoa tuova asia. Jollekin toki voi olla, vaikka nyt tarkoitinkin tuossa viestissäni seksiin liittyviä asioita, mutta kärjistit sen noin. Jos minä nautin siitä että pannaan peppuun niin se ei todella tarkoita sitä, että minun pitäisi sitten tasapuolisuuden nimissä miestäni dildottaa peppuun, kun se ei satu olemaan hänelle mieluista. Teen muita asioita joista hän nauttii.

Vierailija
18/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä haluan sitä nuolentaa mielummin kuin kukkia! Ja mies saa sitä suuhoitoa myös, ja molemmat tykätään sitä myös tehdä.

Mikä tässä on vaikeeta ymmärtää.

Vierailija
19/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä haluan sitä nuolentaa mielummin kuin kukkia! Ja mies saa sitä suuhoitoa myös, ja molemmat tykätään sitä myös tehdä.

Mikä tässä on vaikeeta ymmärtää.

Taidankin tietää kenen kanssa keskustelen. Noin pahat luetun ymmärtämisen vaikeudet niin ei voi olla kyseessä kukaan muukaan.

Vierailija
20/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti osa miehistä voivat syyttää itseään siitä, että odottavat asioita itsestäänselvyytenä, mutta suurimmalle osalle niistä pariskunnista missä seksi vain hiipuu. Silloin mm. suuseksin antaminen ja saaminen ovat jääneet historiaan, ei kyse ole mistään muusta kuin siitä, että toiselta osapuolelta on kipinä sammunut täysin. Tuolloin ja intiimikosketus alkaa tuntua, jos ei vastenmieliseltä, niin sellaiselta mitä ei enää halua. 

Jos itsellä on edelleen kipinää, mutta toisella ei, niin katkeraksi muuttumisen välttämiseksi olisi parasta lopettaa suhde, tai yrittää sopia avoin suhde.

Ihan riittävästi kipinää saattaa syttyä monesta muustakin mieltä ilostuttavasta lahjasta... se voidaan sopia etukäteen niin ei tarvi kummankaan jäädä jännittämään että onnistuuko tämä. Esim. yksi suihinotto konsertti- ja ravintolaillallista vastaan. Tai whatever.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän