Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

N26

Vierailija
17.08.2015 |

Ja olen kahden eri miehen kanssa pannut. Toisen kanssa ollut 6 vuotta parisuhteessa.. Välillä haaveilen toisista miehistä ja rajusta seksistä.oma mies ei pidä rajusta seksistä ollenkaan..vaikka rakastan miestäni ja seksi on ihan kivaa mitä se meillä nyt onkaan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailetko jotain? Apua löytyisi..

Vierailija
2/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panisin sut mielelläni pystyyn. Vähänkin jos pakarasi vilahtaa, niin otan sut takaapäin paksulla terskallani ja työntelen melkein pohjaan asti. Tulen niin kauan, että silmäsi muljahtavat ympäri ja sen jälkeen voin karjaista oman orgasmini. Toivottavasti pillusi ei ole liian kireä, haluaisin mahtua sinne koko mitalla ja rajusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 05:53"]

Mä panisin sut mielelläni pystyyn. Vähänkin jos pakarasi vilahtaa, niin otan sut takaapäin paksulla terskallani ja työntelen melkein pohjaan asti. Tulen niin kauan, että silmäsi muljahtavat ympäri ja sen jälkeen voin karjaista oman orgasmini. Toivottavasti pillusi ei ole liian kireä, haluaisin mahtua sinne koko mitalla ja rajusti.

[/quote]

Kyllä jotenkin tuohonsuuntaan.

Vierailija
4/5 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotenkin tuohonsuuntaan.

[/quote] Herätät haluja minussa. / M

Vierailija
5/5 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole ehdottanut sitä rajumpaa seksiä?, vai eikö miehesi kuuntele tarpeitasi. Raju seksi on taivaallista kun siitä kumpikin pitää, ehdota sitä käskemällä, eiköhän se siitä lähde. M40