Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako PMS-oireisiin mikään?

Vierailija
16.08.2008 |

Olen alkanut kärsimään aivan kamalista PMS-oireista. Viikko ennen kuukautisia alan olemaan kiukkuinen, masentunut, itkuinen, itsesäälissä kieriskelevä jne. Tämä on ihan kauheaa!!

Nuvaring-ehkäisyrengas käytössä, jota käytän aina kaksi peräkkäin.

Kertokaa hyvät naiset, mikä tähän voisi auttaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jonkin aikaa miettinyt että mikä on kun aina vaan pahenee oireet, alkuun en edes tajunnut mistä se jokakuukautinen maailman mureneminen johtui kun nuorempana en tiennyt mistään peeämässästä mitään...

Menen nyt heti googleen.

Vierailija
2/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä "raivoaa" pienestäkin asiasta ja kaikki ärsyttää..

Söin talven ja kevään Omega3-kapseleita jossa myös A,C,D ja B-ryhmän vitamiineja ja foolihappoa. Tuntui todella että olisivat aika paljon auttaneet! Nyt en ole niitä syönyt pariin kuukauteen, ja nyt ovat oireet taas ihan järkyt. Olisikohan sillä yhteyttä tosiaan?!

Tuli jokin dokumenttikin jossain vaiheessa, missä pms-oireista kärsivät kokeilivat ruokavaliohoitoa. Söivät runsaasti rasvaista kalaa ja oliko maitotuotteita, ja tulokset olivat lupaavat..!

Myös muutama vuosi sitten kun olin vähähiilihydraattisella dieetillä olivat oireet paljon vähäisemmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielialalääkkeet. Syön pienintä mahdollista annosta ja selkeesti on helpottunut jokakuukautinen vuoristorataelämäni. Mulla raskauden ja synnytyksen jälkeen paheni entisestään pms, tuntui kun kerran kuussa tulisi maailmanloppu, aivan kaikki yhtäkkiä muka pielessä. Nyt on parempi olla.

Vierailija
4/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan B-vitamiinit ovat auttaneet pms-oireisiin.

Vierailija
5/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voisit saada apua. Muistelisin joskus lukeneeni, että jollain ruokavaliolla saisi lievennettyä oireita. Olisiko ollut vähähiilihydraattinen? En kyllä muista. Googlaile vähän.

Vierailija
6/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vanhemmaksi tulen sen kovemmiksi oireet tulee. Ukko jo tuossa sanoikin, ettei enää kauaa jaksa katsella mun kohtauksiani. Joten joku ratkaisu on löydyttävä, mutta mikä?

Vierailija
7/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hyvin vastauksia, esim jo heti ekassa tuloksessa.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi