Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä töitä

Vierailija
13.03.2022 |

Olen yksinhuoltaja ja etsin joka ilta netistä töitä. Paljon tulee vastaan myynti-ja siivoustyötä ja sitten niitä mihin minulla ei pätevyys riitä. Olen ollut kotona niin kauan että olen kuin umpikujassa. Töihin meneminen helpottuisi jos tietäisin onko minunlaiselle jotain missä ei heti tarvitse mennä ihmisten keskelle tyyliin kassa koneelle. Tekisin mieluusti jotain toimistotyötä aluksi tms mutta ehdottakaa mitä työtä voisin hakea. Ja muistakaa että neuvotte masentunutta joka yrittää pois tästä kierteestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki voitko saada palkkatukea? Hae sitten jotain mielenkiintoista työtä vaikka kesäksi.

Tai teet kotona puhelintyötä aluksi, myyntiö tai aspaa?

Vierailija
2/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut liikepaikalla, kauppoihin voi päästä. Aulavahtimestari. Puhelimitse tehtävää asiakaspalvelua. Postille jakajaksi. Päiväkoteihin haetaan apulaisia. Kouluavustajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat masentuneelle myyntityötä?

Jepjep...

Vierailija
4/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut liikepaikalla, kauppoihin voi päästä. Aulavahtimestari. Puhelimitse tehtävää asiakaspalvelua. Postille jakajaksi. Päiväkoteihin haetaan apulaisia. Kouluavustajaksi.

Eikö aulassa, puhelimitse, päiväkodissa tai koulussa nimenomaan olla ihmisten keskellä?

Aphän sanoi ettei halua sitä.

Vierailija
5/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti alemman tason työt ovat lähinnä erilaisia asiakaspalvelutöitä. Itse pääsin työkokemattomana massarekryssä puhelinaspaan ja vaikka inhoan ihmisiä, pärjäsin siellä yllättävän hyvin. Nykyään tietysti sähköiset kanavat ovat suosittuja, voi kirjoitella s-posteja ja chatteja päivät pitkät.

Yksittäisiin työpaikkoihin ei ollut mitään mahdollisuutta päästä kokemattomana, aina oli sata parempaa hakijaa.

Vierailija
6/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukrainassa tarvitaan porukkaa koska pelkurit pötkii sieltä pakoon.

Vierailija
7/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla koulutusta?

Vierailija
8/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotat masentuneelle myyntityötä?

Jepjep...

Ei masennus estä myyntityötä. Siinähän voi päästä irti synkistä ajatuksista.

Mielummin myynti masentuneelle, kun esim joku henkisesti kuormittava hoito/ihmissuhdetyö, tai yksinäinen siivoilu