Luin miesystäväni vanhan puhelimen viestit. Miksi menin tekemään sen?!
Tiedän tehneeni todella väärin, mutta tässä tapauksessa minun tekoni on mitätön. Olisi kannattanut jättää lukematta vain. Olisin säästynyt paljolta ja tältä kauhealta ololta.
1 - 1,5 vuoden takaisista viesteistä löytyi paljon materiaalia, jotka viittaavat uskottomuuteen, usean eri ihmisen kanssa. Erosimme vuonna 2014 maaliskuussa, mutta tämä johtui silloisen käsitykseni mukaan ihan muista syistä. Kesäkuussa palasimme takaisin yhteen. Kuitenkin, jo kuukausia ennen eroamme (tuona ajanjaksona luulin asioidemme olevan hyvin) hän oli viestitellyt muutaman henkilön kanssa niin romanttis- kuin seksuaalissävytteisestikin. Ainakin yhden kanssa hän oli harrastanut "taivaallista" seksiä.
Erottuamme hän alkoi ilmeisesti viettämään paljon aikaa yhden henkilön kanssa, jonka kanssa oli jo seurusteluaikanamme viestitellyt "puoliviattomuuksia". Tätä kesti kai koko eroaikamme, he viettivät öitä toistensa luona ja viesteistä kävi selväksi sellainen uuden suhteen hurma. Okei, ei siinä mitään - olimmehan eronneet. Minullakin oli kyseisenä aikana yksi uusi tuttavuus, jonka kanssa olin läheisissä tunnelmissa ja seksiäkin harrastettiin. Tästä mies tietää, ja sain aikoinaan paljon syyllistämistä siitä osakseni. Hän itse ei ole kertonut koskaan tuosta omasta tyypistään.
Minulla on aivan järkyttävä olo, itseaiheutettua toki. Olisi paljon parempi, jos en tietäisi näistä. Pahinta tässä on se, että meidän parisuhteessamme on tapahtunut isoja askeleita viimeaikoina ja olen ollut tyytyväinen ja onnellinen. Niin kai miesystävänikin. En luultavasti tule sanomaan sanallakaan asiasta hänelle, koska jos selviää, että olen kajonnut hänen puhelimeensa, se on ero. Itse taidan vaan pitää nämä tapahtuneet asiat sisälläni ja niellä tämän shaissen. Toivottavasti unohdan tämän pikapuoliin.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:51"]Tämä on hirveää. En edes pysty soittaa kenellekkään. Tai pystyisin eräälle ystävälleni, mutta jokin ääni päässäni käskee jättää sen tekemättä. Siksi kai olen täällä nyt.
Ap
[/quote]
Soita poliisille ja tunnusta rikokseksi. Oliko nuo viestit vielä ajalta kun teillä oli tauko.
[/quote]
Montakos kertaa sä oot pettänyt kumppanias?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:18"]
O-ou! Voi sua. No, aika parantaa haavat. Kymmenen vuoden kuluttua naurat jutulle, jos yleensä muistatkaan koko asiaa.
[/quote]
10 v päästä ap muistelee, että olisi pitänyt jo lähteä silloin. Mutta naiivi ja epätoivoinen ei tajua.
[/quote]
Niin no, huomasin vasta postattuani muiden vastauksista, etteivät olekaan eronneet (niin kuin oletin). Omaa lukihäiriötä on aika paha korjata, jos on jo painanut "lähetä". :(
Siis toi quotattu oli mun ja luulin etteivät ole enää yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:51"]Tämä on hirveää. En edes pysty soittaa kenellekkään. Tai pystyisin eräälle ystävälleni, mutta jokin ääni päässäni käskee jättää sen tekemättä. Siksi kai olen täällä nyt.
Ap
[/quote]
Soita poliisille ja tunnusta rikokseksi. Oliko nuo viestit vielä ajalta kun teillä oli tauko.
[/quote]
Luetunymmärtäminen, kultipupuseni! Äijä oli löytyneiden viestien perusteella jyystänyt ympäriinsä jo ennen taukoa.
Typerä provo. Tietenkin jokainen itseään kunnioittava ihminen eroaisi tuollaisesta pettäjäpuolisosta. Miehesihän on täyspaska valehtelija.
Tutki myös uusi puhelin, voisin lyödä vetoa,että sama peli jatkuu.
Menkää kumpikin sukupuolitautitesteihin heti.
Voi itku, tuollaista en kyllä voisi antaa anteeksi mitenkään päin. Ihan varmasti tosiaan tilanne palaa tuohon heti, jos teillä tulee vaikeampia aikoja - ellei mies ole jo palannut vanhoihin tapoihinsa. Joillekin ei vain se tavallinen parisuhde riitä, ja kiksit saadaan nimenomaan sen hyväuskoisen kumppanin pettämisestä.
Viestien lukemisesta ero, vaikka olette vihdoin onnellisia ja kaikki on enemmän kuin hyvin? En minäkään tykkäisi jos joku lukisi viestejäni, mutta en sentään menisi eroamaan.. Onkohan kaikki ihan oikeasti hyvin?
Ihmiset kasvaa ja muuttuu ja parisuhteet kehittyy. Säädöstä tai fuckbuddystavoi tulla seurustelukumppani ja pettäjästä hyvä aviomies. Ei asiat ole niin mustavalkoisia. Jos teillä on nyt hyvä vaihe suhteessa, ole onnellinen, että sait miehen takaisin, vaikka ois kelvannut muillekkin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:08"]
Ihmiset kasvaa ja muuttuu ja parisuhteet kehittyy. Säädöstä tai fuckbuddystavoi tulla seurustelukumppani ja pettäjästä hyvä aviomies. Ei asiat ole niin mustavalkoisia. Jos teillä on nyt hyvä vaihe suhteessa, ole onnellinen, että sait miehen takaisin, vaikka ois kelvannut muillekkin.
[/quote]
Hyvä lienee suhteellinen käsite. Useimmiten se kyllä menee niin, että pettäjä ei muuksi muutu. En ymmärrä miksi niin moni nainen sietää näitä pettäjä miehiä.
Ap
[/quote]
[/quote]
Soita ite valkotakkisille miehille ja pyydä niitä viemään sut mukaanaan!