Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sinihiuksisista lääkäreistä ym?

Vierailija
17.08.2015 |

Täällä on viimepäivinä ollut jonkin verran puhetta shokkiväreistä, ja yleinen mielipide tuntuu olevan että ei pidä välittää muiden mielipiteistä, vaan jos tahtoo värjätä haluamallaan tavalla näin saa tehdä ikään katsomatta.

Asia mietityttää minua koska nautin eri shokkiväreillä leikittekystä. Olen kuitenkin opinnoissani jo siinä vaiheessa harjoittelu on kohta edessä ja tätäkautta olen ajatellut että paluu ruskeaan on pakostakin edessä, mutta onkohan näin?

Miten siis suhtautuisit lääkäriin/psykologiin tai vastaavassa ammatissa toimivaan henkilöön, jolla olisi vaikka kirkkaan siniset hiukset? Syökö liikaa uskottavuutta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se voisi tehdä lääkäristä/psykologista jopa helposti lähestyttävämmän tuntuisin kuin sellainen hajuton ja mauton "neutraali" tyyli. Joku mummeli saattaisi toisaalta ehkä säikähtää?

Vierailija
2/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti pitäisin kuvatunlaista lääkäriä tai psykologia kivan erilaisena, ei minun silmissäni söisi uskottavuutta! Viime aikoina lääkärit ovat olleet hajuttomia, mauttomia, kirjakieltä mutisevia varjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:46"]Ei, se voisi tehdä lääkäristä/psykologista jopa helposti lähestyttävämmän tuntuisin kuin sellainen hajuton ja mauton "neutraali" tyyli. Joku mummeli saattaisi toisaalta ehkä säikähtää?
[/quote]

Oi ihana kuulla :) oon ehkä enemmän lapsipuolelle suuntautunut ja itsekkin yrittänyt ajatella että se voisi olla vaan vahvuus lasten kanssa toimimisessa. Kuitenkin jää pieni pelko siitä että vahvemmat pitäisivät ammattitaidottomana ja nuoren ikäni (alle 25) vuoksi "väärä" hiusväri vain pahentaisi minuun kohdistuvia epäilyjä.

-ap

Vierailija
4/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään, lisää persoonallisuutta myös lääkäreille, antakaa sen persoonan näkyä.

Vierailija
5/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset hiukset on kyllä mummojen ikivanha väri. Lääkärinä ajattelisin sellaisen olevan jo aamukampa taskussa eläkettä varten.

6/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö mieltä? Kyllä lääkäri saa hiuksiaan värjätä jos haluaa. Kirkkaat värit piristävät päivää.

Vierailija
7/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikin on ihminen, siviilissä et taida olla yhtä kuin ammattisi? Jos sinä olet sellainen persoona että siniset hiukset tuntuvat omilta niin anna mennä!

Vierailija
8/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiusten väri minua haittaisi, mutta vaikka lävistykset ja ihmeelliset kynsiviritelmät haittaisi hygieniariskinä.

Vierailija
9/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni antaa kyllä hieman "erikoisen" ja tasapainottoman kuvan jos lääkärillä on siniset hiukset. Psykologille varmaan sopii jos hoitaa mielenterveyspotilaita. 

Sori, mutta näin ajattelen enkä takuulla ole ainoa. Mieti joku kirurgi, jolla sininen tai vihreä tukka! Huh huh...

Vierailija
10/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:01"]

Mielestäni antaa kyllä hieman "erikoisen" ja tasapainottoman kuvan jos lääkärillä on siniset hiukset. Psykologille varmaan sopii jos hoitaa mielenterveyspotilaita. 

Sori, mutta näin ajattelen enkä takuulla ole ainoa. Mieti joku kirurgi, jolla sininen tai vihreä tukka! Huh huh...

[/quote]

Ei haittaa lainkaan, lisää persoonallisuutta. Älkää olko ennakkoluuloisia, rentouttaa potilaita.

Vierailija
11/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Minä minä minä ja aina vain minä. Ihme itsekkyyttä. Voisi ajatella joskus muitakin eikä vain itseä ja omia hiuksia. Lääkärin ammatti on arvokkaammasta päästä eikä mummot ole tottuneet kummajaisiin tullessaan lääkäriin.

Vierailija
12/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä. Ne ovat vain hiukset.

Vierailija
13/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:03"]

No huh huh. Minä minä minä ja aina vain minä. Ihme itsekkyyttä. Voisi ajatella joskus muitakin eikä vain itseä ja omia hiuksia. Lääkärin ammatti on arvokkaammasta päästä eikä mummot ole tottuneet kummajaisiin tullessaan lääkäriin.

[/quote]

Höpö, potilas rentoutuu kun huomaa, että onpas rento lääkäri.

Vierailija
14/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei haittaa lainkaan, lisää persoonallisuutta. Älkää olko ennakkoluuloisia, rentouttaa potilaita.

[/quote]

Mua lähinnä naurattaisi. Enkä menisi samalle enää jatkossa.

Lääkäreissähän on muutenkin aika paljon ns. persoonallisia ihmisiä eikä ulkonäöllä tarvitse kyllä enää lisätä sitä hulluusvaikutelmaa.

Vierailija
15/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on lähihoitajaopiskelija, joka tekee harjoittelunsa päiväkodissa? Lähärin sininen tukka ja lääkärin sininen tukka ovat kaksi eri asiaaa.

Vierailija
16/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E haittaisi yhtään!

Vierailija
17/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:55"]

Ei hiusten väri minua haittaisi, mutta vaikka lävistykset ja ihmeelliset kynsiviritelmät haittaisi hygieniariskinä.

[/quote] 

Mä oon käynyt yksityisellä lääkäriasemalla käsikirurgilla joka oli noin 50v-mies ja jolla oli lävistyksiä naamassa. Meinasin pudottaa leukani kun näin sen ja tämä erittäin hyvä lääkäri huomasi sen ja sanoi että ei kai nämä hämää. Silmiin pistävin oli paksu rengas nenässä sierainten välissä. Vastaanoton jälkeen oli hyvä fiilis että kun kerran käsikirurgikin voi olla oma itsensä niin sitten voi tällainen toisenlainenkin asiakaspalvelija olla. Lävistykset eivät ole sen epähygieenisempiä kuin muutkaan ihon läpi menevät korut kuten korvakorut. Mut on leikattu sillä lailla että mulla oli kaikki lävistykset paikallaan koska en niitä saanut irti ilman pihtejä. Pesemällä ja tarvittaessa desinfioimalla pärjää. Jos on rakennekynnet eikö voi käyttää hanskoja? Tosin korut voivat laserleikkauksissa polttaa kertoi sairaanhoitaja kun kysyin. 

Vierailija
18/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:07"]

[/quote]

[/quote]

Lääkäreissähän on muutenkin aika paljon ns. persoonallisia ihmisiä eikä ulkonäöllä tarvitse kyllä enää lisätä sitä hulluusvaikutelmaa.

[/quote]

Hulluusvaikutelma, jos on värjätyt hiukset, onpa ahdasmielistä. Lisää värikkyyttä

Vierailija
19/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hulluusvaikutelma, jos on värjätyt hiukset, onpa ahdasmielistä. Lisää värikkyyttä

[/quote]

Osaatko lukea?

Vierailija
20/31 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että toivottava muutos, hajuttomille ja mauttomille vastaanottajille, mistä löytäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi