Järkyttynyt olotila
Joka päivä järkyttävä olo, mitä teen?
Mistä tukea?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriisipuhelin 09 2525 0111
tai Kirkon keskusteluapu, sinne voi soittaa tai kirjoittaa chattiin.Jos vakava ja akuutti tilanne voit ja pitää mennä päivystykseen tai soittaa 112
Kirkon keskusteluapu sopinee niille joita ei haittaa uskonnollinen tyrkyttäminen.
Eivät tyrkytä uskontoa. Eivät puhu edes uskonnosta jos ei itse halua.
-Eri
Riippuu varmasti henkilöstä, mutta minulle on kyllä tuputettu ihan yleisestä kriisipuhelimesta. Tarvitsin vain jotakuta joka kuuntelee hädän hetkellä ja sain paasausta siitä, kuinka tilanne nyt vain pitää kestää koska ylempi voima on niin päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai Kirkon keskusteluapu, sinne voi soittaa tai kirjoittaa chattiin.Jos vakava ja akuutti tilanne voit ja pitää mennä päivystykseen tai soittaa 112
Kirkon keskusteluapu sopinee niille joita ei haittaa uskonnollinen tyrkyttäminen.
-Eri
Riippuu varmasti henkilöstä, mutta minulle on kyllä tuputettu ihan yleisestä kriisipuhelimesta. Tarvitsin vain jotakuta joka kuuntelee hädän hetkellä ja sain paasausta siitä, kuinka tilanne nyt vain pitää kestää koska ylempi voima on niin päättänyt.
Ikävä kuulla, ei sen olisi pitänyt mennä niin. Jos et itse halunnut puhua uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitko kuitenkin käydä köyttä ostamassa?
Sulla taitaa olla aika paha olla itellä, kun pitää tehdä kiusaa apua pyytävälle ihmiselle tällasilla kommenteilla. Raukkamaista käytöstä. Toivottavasti haet apua ongelmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla aika paha olla itellä, kun pitää tehdä kiusaa apua pyytävälle ihmiselle tällasilla kommenteilla. Raukkamaista käytöstä. Toivottavasti haet apua ongelmiisi.
Eihän täällä kukaan oikeasti apua pyydä. Tännehän keksitään vaan kaikkia tarinoita.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä kukaan oikeasti apua pyydä. Tännehän keksitään vaan kaikkia tarinoita.
Eri.
Kuka keksii tarinoita huvikseen?
En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri.
En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Sama sairas tyyppii ilmestyy. Mene pois paholainen!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioo tti, luuletko et esim diakonit tyrkyttää uskoa? Itse en ole koskaan kuulunut kirkkoon enkä ollut uskossa 10 vuotta sitten kun menin masentuneena, velkaisena ja opiskelupaikan menettäneenä seurakunnalle juttelemaan. En kuullut sanaakaan Jumalasta, nainen järjesteli pikavippilaskut kanssani ja auttoi soittelemaan perintätoimistoja läpi ja tekemään maksusuunnitelmat niihin. Seurakunta myös maksoi yhden laskuni. Sitten antoi 10kpl kuponkeja, joilla sai tulla syömään ilmaisen lounaan seurakunnalle. Sitten antoi vielä 20e maksusitoumuksen kauppaan niin että saatoin hakea kotiin ruokaa. Olen ikuisesti kiitollinen!❤ nykyään uskossa Jeesukseen Kristukseen, btw
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioo tti, luuletko et esim diakonit tyrkyttää uskoa? Itse en ole koskaan kuulunut kirkkoon enkä ollut uskossa 10 vuotta sitten kun menin masentuneena, velkaisena ja opiskelupaikan menettäneenä seurakunnalle juttelemaan. En kuullut sanaakaan Jumalasta, nainen järjesteli pikavippilaskut kanssani ja auttoi soittelemaan perintätoimistoja läpi ja tekemään maksusuunnitelmat niihin. Seurakunta myös maksoi yhden laskuni. Sitten antoi 10kpl kuponkeja, joilla sai tulla syömään ilmaisen lounaan seurakunnalle. Sitten antoi vielä 20e maksusitoumuksen kauppaan niin että saatoin hakea kotiin ruokaa. Olen ikuisesti kiitollinen!❤ nykyään uskossa Jeesukseen Kristukseen, btw
Näin itsekin uskovaisena kristittynä ihmettelen että kutsut toista ihmistä idiootiksi. Ei oikein sovi yhteen sellainen. Meidän tulee olla rakastavaisia ja kärsivällisiä, eikä meidän tule tuomita.
Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri.
En minä ainakaan.
No voi V, herää tähän päivään.
-Eri