Pesetkö kasvojasi?
Cameron Diaz ei pese koskaan. Itse pesen aamuisin pelkällä vedellä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008678302.html
Kommentit (20)
Jatkuva ja pysyvä pesu pelkästään vedellä, ei taatusti poista kasvoista kaikkea sitä likaa, rasvaa, pölyä ja muuta töhnää, mikä ihoon väkisinkin tarttuu päivittäin.
Ihohuokoset tukkeutuvat, ja kasvot pinttyvät tiettyyn likaan ajan kuluessa.
Myös kasvot tulee pestä jollakin miedolla saippualla perusteellisesti, ainakin muutaman kerran viikossa. Ja huuhdella hyvin.
Myös kuorinta poistaa päällimmäiset töhnät hyvin ja availee hiukkasen ihohuokosia saamaan raikasta ilmaa.
Afrikassa käytetään sitä itseään kasvonaamiona.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva ja pysyvä pesu pelkästään vedellä, ei taatusti poista kasvoista kaikkea sitä likaa, rasvaa, pölyä ja muuta töhnää, mikä ihoon väkisinkin tarttuu päivittäin.
Ihohuokoset tukkeutuvat, ja kasvot pinttyvät tiettyyn likaan ajan kuluessa.
Myös kasvot tulee pestä jollakin miedolla saippualla perusteellisesti, ainakin muutaman kerran viikossa. Ja huuhdella hyvin.
Myös kuorinta poistaa päällimmäiset töhnät hyvin ja availee hiukkasen ihohuokosia saamaan raikasta ilmaa.
Ainut vaan että iho ei "hengitä" vaan saa hapen verenkierron kautta.
Toki hyvä puhdistaa iho säännöllisesti, mutta hellävaraisesti.
Eikö se käy suihkussakaan? Vesipesukin on pesu.
Itse pesen aamuisin suihkussa, joskus pelkällä vedellä, joskus Lactolinellä. En meikkaa niin en jaksa iltaisin pestä.
vaikea uskoa, ettei cameron pese kasvojaan edes suihkussa käydessään
Miten niin ei pese kasvojaan, kai se suihkussa käydessä väkisinkin kastuu.
Joka aamu ja ilta.Hoituu siinä suihkuin alla samalla,kun en käytä meikkiä.
Jos ei käytä meikkiä eikä ole iho-ongelmia, ei ole mitään syytä läträtä puhdistusgeeleillä, saippuoilla ja kuorintavoiteilla. Multa katosivat sitkeät mustapäätkin kun siirryin pelkkään vesipesuun. Saippualla pesen harvakseltaan, ehkä pari-kolme kertaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Oikea meininki! Vesipesulla iho voi hyvin.
Miten saat kaiken öljyn, pölyn ja muun lian pois pelkällä vedellä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei käytä meikkiä eikä ole iho-ongelmia, ei ole mitään syytä läträtä puhdistusgeeleillä, saippuoilla ja kuorintavoiteilla. Multa katosivat sitkeät mustapäätkin kun siirryin pelkkään vesipesuun. Saippualla pesen harvakseltaan, ehkä pari-kolme kertaa kuukaudessa.
Kuorintavoidetta ei suositella ollenkaan. Kemiallista kuorinta-ainetta voi käyttää, ei mitään raapivia rakeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöly ja lika lähtee vedellä, mutta mikä on tuo öljy mistä sä puhut? Jos on kyse ihon itse tuottamasta aineesta, miksi se pitäisi hinkata pois?
Mun iho niin rasvanen, että pakko pestä kasvojen pesuaineella.
Aamuisin nopeasti vedellä, jonka jälkeen laitan kosteusvoidetta.
Iltaisin suihkussa miedolla puhdistusaineella ja seerumia & kosteusvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöly ja lika lähtee vedellä, mutta mikä on tuo öljy mistä sä puhut? Jos on kyse ihon itse tuottamasta aineesta, miksi se pitäisi hinkata pois?
Et selkeästikään ole koskaan tehnyt vaativaa fyysistä työtä likaisissa olosuhteissa, jos luulet, että lika lähtee pelkällä vedellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästikään ole koskaan tehnyt vaativaa fyysistä työtä likaisissa olosuhteissa, jos luulet, että lika lähtee pelkällä vedellä
Olen rakennussiivooja/betonityöntekijä.
Mun ihon rasva ainakin haisee pahalta. Pakko pestä jollain aineella joka päivä.
Mä olen navetassa töissä joten todellakin pesen kasvot kunnon putsarilla 2krt päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostealla mikrokuituliinalla lähtee meikitkin, ilman pesuainetta.