Miksi polkupyärille ei ole mitään haittaveroa
Vaikka niistä ei muuta olekaan kuin haittaa. Esim sähköautolle on päästövero vaikka sen lataisi kokonaan tuulisähköllä
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:42"]
Nyt kun vielä selität sen ympäristöhaitan niin hyvä.
[/quote]Tiedätkö montako kertaa pyöräilijät käy paikkaamassa itseään ilmaiseksi terveyskeskuksessa / sairaalassa?
[/quote]
Ai hitsi. Aina kun minä olen käynyt, niin maksulappu on kyllä tullut. Olisi pitänyt sanoa että olen pyöräilijä jos sillä kerta pääsee ilmaiseksi.
Ja vastaus, en tiedä, mutta sinä varmaan kerrot.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:10"]
Tiedätkö montako kertaa pyöräilijät käy paikkaamassa itseään ilmaiseksi terveyskeskuksessa / sairaalassa?
[/quote]
Tarkoitatko niitä tapauksia joissa autoilija on aiheuttanut pyöräilijän vammat? Niitähän riittää:
http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1430801807442?ts=952
Koska polkupyöräilystä on yhteiskunnalle taloudellista etua. Kansanterveys ja ympäristö kiittävät.
[/quote]Liikenneraivo ja hidastaa muuta liikennettä. Onhan koirillakin vero. Selitätkö mitä koira haittaa
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:42"]
[/quote]Liikenneraivo ja hidastaa muuta liikennettä. Onhan koirillakin vero. Selitätkö mitä koira haittaa
[/quote]
Koirilla ei ole haittaveroa jota ehdotan polkupyörille.
Koirille kunnat rakentaa koiraaitauksia ja niiden jätöksiä joudutaan poistamaan. Polkupyörälleni ei ole kunta rakentanut aitausta, eikä se pasko.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:45"]
[/quote]
Koirat paskoo pitkin maisemaa. Saattaisi läskillä raivo helpottaa jos joskus pyöräilisi? Tai ainakin pari ylimääräistä kiloa lähtisi vaikka raivo ei. Mulla ei ole koskaan ärsyttänyt pyöräilijät mutta samaa en voi sanoa muista autoilijoista. Holtittomat ohitukset joiden takia on pakko väistää pientareelle ettei tule kolaria. Niitä tekisi jo mieli vetää turpaan. Miten voi vilkun käyttö olla niin vaikeaa? Painaako se vipu joillekkin liikaa?
Pyöräillessä en ole koskaan joutunut niin tiukkaan paikkaan kuin autoillessa. Sitäkin olen nähnyt miten tavallisen mukavasta miehestä tulee täysi kusipää ratissa. Suurin osa suomalaisista osaa onneksi ajaa hyvin mutta näiltä muutamilta mätämunilta pitäisi ottaa kortti lopullisesti pois.
Että te jaksatte jauhaa jostain polkupyöristä. Antakaa olla, ette saavuta tällä mitään ja asiat on nyt kuin on.
Voi kunpa te näkisitte minun hyvin muodostuneet reidet. Kiitos pyöräilyn!
Nimim. "Sporttinen ja tyylikäs hedonisti"
Muuten olen sitä mieltä että koira tappoi viikonloppuna lapsen.
[/quote]Tiedätkö montako kertaa pyöräilijät käy paikkaamassa itseään ilmaiseksi terveyskeskuksessa / sairaalassa?