Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko ammattisi leikkipaikan äideille, kerrostalonaapureille ym. puolitutuille?

Vierailija
13.03.2022 |

Minusta ammatti ei kuulu puolitutuille.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän siinä ois salattavaakaan.

Vierailija
2/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Miksi kertoisin? Äärimmäisen harvoin on kukaan edes kysynyt sitä eli eipä juuri kiinnosta muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa.

t. av-palstan mode

Vierailija
4/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään salaisuus ole, mutta puolituttujen kanssa tulee keskusteltua useimmiten sellaisia asioita jotka meitä yhdistävät. Esim. lapsen harrastuksessa muiden vanhempien kanssa, keskustelu kulkee paljon sen teeman ympärillä. 

Vierailija
5/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron jos joku sitä kysyy. En kyllä millään keksi kuinka se olisi salassapidettävää tietoa ellei kyse ole alasta jolla työnantaja on erikseen ohjeistanut olemaan kertomatta.

Vierailija
6/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjä ammatteja ei kannata ainakaan kertoa, muuten on koko ajan avunpyytelijöitä ovella.

Vierailija
7/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri. Mulla on niin harvinainen ammatti, enkä aina jaksa alkaa siitä kertomaan. ( Teen tekoraajoja ihmisille).

Käsityötä parhaimmillaan, mutta aiheuttaa jossain yök tunteita.

Vierailija
8/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan, kauan sitten oppinut elämästä sen, että itseni on paljon helpompi elää mitä vähemmin ihmiset tietävät minusta ja asioistani. Tämä koskee myös läheisiäni.

Kyse on siis omasta hyvinvoinnista.

Vierailija
9/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisin tai olisin kertomatta? Eli jos kysytään niin miksi en kertoisi jos ei kysytä eikä muutenkaan tule puheeksi niin tuntuisi oudolta sitä ottaa mihinkään liittymättä esiin.

Vierailija
10/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kertovat heti ensimmäisellä tapaamiskerralla ammattinsa. Mistä sellainen voi johtua? Siis juuri joku leikkipaikan äiti tms.

Vierailija
11/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valehdellut naapureille olevani poliisi.

Vierailija
12/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valehdellut naapureille olevani poliisi.

Miksi?

Vierailija
13/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron jos joku kysyy. Muutoin en. Olen viimeiset 3 vuotta ollut kotona hoitamassa kahta lastamme. Yllättävän monelle tulee "yllätyksenä" tieto, että olen ihan koulutettu ja ns pätevän uran tehnyt ihminen, ennen kotiäitiyttä :D palaan työelämään, kun nuorinkin täyttää 3v ja menee päiväkotiin. On ollut kyllä vapauttavaa elää näin, ettei tartte jutella omasta työstään tai tekemisistään :)

N36

Vierailija
14/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kertovat heti ensimmäisellä tapaamiskerralla ammattinsa. Mistä sellainen voi johtua? Siis juuri joku leikkipaikan äiti tms.

On lapset ja työ, muttei juurikaan muuta elämää sillä hetkellä?

Vierailija
15/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ellei kysytä. Silloinkin sanon todennäköisesti yleisluontoisesti olevani "it-alalla", ja toivon että keskustelu loppuu siihen. En puhu työasioista edes kavereideni kanssa. Yleisesti ottaen puiseva aihepiiri.

Vierailija
16/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä juuri. Mulla on niin harvinainen ammatti, enkä aina jaksa alkaa siitä kertomaan. ( Teen tekoraajoja ihmisille).

Käsityötä parhaimmillaan, mutta aiheuttaa jossain yök tunteita.

Hieno ammatti! Tosi surullista, että joillain on noin lapsellisia reaktioita. :( 

Vierailija
17/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron jos joku kysyy. Muutoin en. Olen viimeiset 3 vuotta ollut kotona hoitamassa kahta lastamme. Yllättävän monelle tulee "yllätyksenä" tieto, että olen ihan koulutettu ja ns pätevän uran tehnyt ihminen, ennen kotiäitiyttä :D palaan työelämään, kun nuorinkin täyttää 3v ja menee päiväkotiin. On ollut kyllä vapauttavaa elää näin, ettei tartte jutella omasta työstään tai tekemisistään :)

N36

Näytöt kenties paljon ikäistöso nuoremmalta, ja ihmiset hämmästyy miten noin nuori on ehtinyt luoda uraa ennen lapsia :D

Vierailija
18/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kävelen aina kaljatölkki kädessä.

Vierailija
19/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että toimistotöissä. On totta, eikä kerro sitä, että osaan hoitaa tietokoneita ja puhelimia. Vaikenen kuin muuri, kun joku valittaa kone- ja puhelinongelmista.

Vierailija
20/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu kerrottua. Ei kyllä edes kaikki läheiset taida tietää mitä teen työkseni. :D Jos on muita asioita mistä puhua, niin eihän se puheeksi tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme