Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen duunipäivä sulla on tänään?

Vierailija
17.08.2015 |

Työpanokset:

- Kaksi raporttia 30+30min
- Yleistä meilinvaihtoa ja nippeliroskan hoitamista 1h
- Puhelimessa viikon tulevista asioista sopimista n. 30min

Lorvailut:

- Rento retki lähikauppaan ja lounaan suunnittelu+osto 30min
- Ruokailu ja kahvi+pulla päälle ja netissä pyöriminen 1h
- Vähän paskauutisia joka välissä n. 2h

Ei sitä vaan aina jaksa! 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin asiakkaan kanssa 3min, käveltiin rannalle 15min, oltiin siellä 1,5h, kahlasin vedessä ja kaivoin yhden kuopan hiekkaan, vaihdettiin vaatteet 5min ja käveltiin kotiin 15 min, syötiin 15min ja mentiin päikkäreille, luin satua 2min. Seuraavan tunnin makaan sohvalla selälläni ja sitten syödään välipalaa ja mennään ulos leikkimään.

Varsinkin tällaisina päivinä tykkään pph:n työstä erityisen paljon :D

Vierailija
2/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuntia ehkä tehnyt töitä, muuten surffaillut netissä, ja palkka juoksee 8)

Vierailija
4/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka lesootte täällä miten työajalla lorvitte ja palkka juoksee. Jos olisin teidän työnantajanne tulisi potkut aika nopeesti. Suomi on täys työttömiä joita oikeesti työnteko kiinnostais joten voitteko ystävällisesti luovuttaa työpaikkanne heille ja siirtyä kortistoon lorvimaan?

Vierailija
5/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h meilien lukua ja kirjoittelua
1h asiakkaan tapaamista
1h toimiston siivousta ja yleistä papereiden järjestelyä

Vierailija
6/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin 7.30, kahvinjuontia ja netissä surffailua klo9 asti. 9-10 puhelinaika. Klo 10 tuli asiakas jaheti peräänklo 11 toinen asiakas. Klo 12 syömään ja klo 13 takaisin. Nyt teen kirjaukset aamun asiakkaista ja sitten klo 15 tulee vielä yksi asiakas. Sen jälkeen n.klo 16 kotiin.

Vierailija
7/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:23"]Te jotka lesootte täällä miten työajalla lorvitte ja palkka juoksee. Jos olisin teidän työnantajanne tulisi potkut aika nopeesti. Suomi on täys työttömiä joita oikeesti työnteko kiinnostais joten voitteko ystävällisesti luovuttaa työpaikkanne heille ja siirtyä kortistoon lorvimaan?
[/quote]

Joskus on vaan hiljaisia päiviä. Mä esim. Tulin tänään normaalia aikaisemmin, ja kun muutenkin on hiljaista niin ei vaan ole mitään rästihommia tehtävänä. Paha sitä on tikustakaan asiaa keksiä. Meidän työpaikalla ainakin TA luottaa työntekijöihin niin, että kunhan työnsä hoitaa niin myös lorviminen on silloin tällöin sallittua.

Vierailija
8/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin klo 20, jollei mitään ihmeellistä tule, niin olen valmis klo 2.30. Työaika klo 4 saakka, ehdin lukea kirjan loppuun.

Vierailija
9/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneen mennessä oli päivän työt tehty.

Hiukkasen hatuttaa istua täällä tyhjän panttina. Olen kyllä tehnyt toimistotyöläisen jumpan ja syönyt evääni. Ja lukenut kaikki ilmaislehdet, joita ihanat työkaverit ovat tänne tuoneet.

Ai niin! Puhtaaksikirjoitin lasten lukujärjestykset, jotta saan yhden kappaleen tänne seinälle ja yhden sitten jääkaapin oveen.

Vierailija
10/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen, tänään 3.vko työttömänä. Koiranpennun otin ja sitä koulutan, kotihommia puuhailen.
Koulunpenkki kutsunee sitten seuraavaksi, mutta tämän odotusajan otan rennosti.

Vierailija
11/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystelen paksusuolia koko päivän

Vierailija
12/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kotona kahden pienen lapsen kanssa, mutta tänään mulla oli myös töitä (jee!). Käänsin semmoisen, miten mä nyt sanoisin, kotikemikaalin käyttöohjeen.

Vierailija
13/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut tehtyä neljä päätöstä ja yhden asiakassuunnitelman. Sitten oli tunnin mittainen puhelinaika. Yksi kotikäynti. Kaks virkapuhelua. Luppoaika netissä etsimässä Consseja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan