Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tepsutin

Vierailija
17.08.2015 |

Eli tilanne on tämmönen että isäpuolellani on 17v tytär joka oli meillä kaksi viikonloppua. Äitini kävi isäpuoleni kaa ulkona ja olin tytön kaa paljon kaksin. Viihydin sen kaa hyvin vaikka sen jutut onkin välillä aika rasittavia ja huomionhakuisia. Tyttö on myös erittäin hyvän hyvällä tavalla vähän pyöree, kaunis naamasta ja pitää hutsahtavia vaatteita. Eli siis aika perus tepsutin. Itse olen 28v ja majailen usein äitini luona kesäisin.

Hän oli täällä ensi kertaa viime viikonloppuna. Eka päivä sujui ihan normisti ja pelasin koneella ja hän tekii omia juttuja. Sitten toisena päivänä isäpuoeni sai idean että voisin opettaa hänelle shakkia koska hän on aina mukamas halunnut oppia sitä ja olen hyvä siinä. Enemmänkin tuntui et hän halus vaan että tutustuisin hänen tyttäreeseen mutta mikäs siinä. Oli hauska ilta ja hän kertoi kaikenlaisia juttuja (ehkä vähän väriteltyjäkkin) ja kuuntelin häntä.

Noh tämä viime viikonloppu olikin sitten aika mielenkiintoinen. Ensiksi tytön kaveri kävi täällä lauantaina meillä ja ostin heille vähän bissee ja vedin itsekkin kalsarikännit. Meillä oli tosi hauskaa ja musta alkoi tuntumaan siltä että isäpuoleni tytär yritti iskeä mua. En ole kovin taitava naisasioissa joten saatoin tulkita viestit väärin. Ilta päättyi kuitenkin ilman sen kummempaa ja sitten tuli sunnuntai. Äitini ja isäpuoleni pyörivät tapahtumissa koko päivän. Alunperin tytönki piti mennä mukaan mut hän ei si jaksanut. 

Pian kun oltiin kaksin tyttö kysyi multa et "Haluaks tehdä jotakin kivaa?" ja luulin et hitto nyt se tapahtuu. Oli hirvee panetuskin vie ja mulla varmaa pulssi nousi 180. Jäädyin ihan täysin ja hän vaan sanoi et voinko hieroo sen niskoja ku on vähä jumis. Hieroin häntä sitten tovin ja se siitä. Vähän myöhemmin juttelimme sohvalla ja kesken jutustelun hän yhtäkkii siirsi jalkojen asentoo silleen provosoivasti että hänen pikkarit näkyvitä selvästi. Mutta mitään kummempaa kuitenkaan ei tapahtunut.

En nyt oikein tajua että mikä tos on tilanne? Yrittääkö hän iskeä mua? Kiusaako hän tahallaan mua vai tulkitsenko merkit ihan väärin. Panisin häntä heti jos vaan tietäisin että hän on mukana siinä. Olisiko mun pitänyt tehdä aloite? Toisaalta minua vaan pelottaa se että jos isäpuoleni tai äitin saa tietää asiasta. Hänen isä pitää häntä vielä tosi kunnollisena tyttönä eikä tiedä hänen poikaseikkailuista tai ryypiskelystä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme