Haluaisin opiskella, mutta en tiedä uskallanko!
Mua jännittää, että en pärjääkään, että väsyn liikaa siitä ja ettei ala kiinnosta tarpeeksi. Mulla on tää arjenhallinta vähän kaoottista :( Aina kun olen koulua käynyt, olen myöhästellyt paljon ja unohtanut tehdä tehtävät. Mulla on lapsi ja hänen asioistaan huolehtiminenkin tuntuu välillä kovin työläältä, ja arki ja kotityöt. Mulla on myös ollut paljon kriisejä elämässä ja olen aloittamassa terapian niiden takia. Nykyään kumminkin nukun säännöllisesti ja pysyn rytmissä!
Toisaalta haluaisin kovasti jo ihmisten pariin päästä. Pelottaa hirveästi nähdä uusia ihmisiä siellä, mutta olisi jo aika totuttautua. Opiskelu olisi kokopäiväistä ammattiin opiskelua. Toinen vaihtoehto olisi keksiä jotain muuta tekemistä väliajalle ja hakea korkeakouluun keväällä.
Herättääkö tilanteeni ajatuksia teissä?
Kommentit (22)
Hei ap,
Ilmoittatudu jollekin avoimen yliopiston kurssille, niin saat vähän "testata" opiskelua. Onnea matkaan ja kaikkea hyvää!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:42"]
Ei varmaan korkeakoulu ole sulle sopiva, siellä pitää ottaa niin pitkälle vastuu omista tekemisestä ja asioiden hoitamisesta. Joku AMK voisi olla sopivampi.
[/quote]
AMK on korkeakoulu eikä siellä tuollaisella menolla pärjää...