Millä lääkärillä olet käynyt viimeksi ja mistä syystä?
Mä oon käyny hammaslääkärillä. Oikeastaan hammashygienistillä poistattamassa hammaskivet. :-)
Kommentit (22)
Gynekologilla kohtutulehduksen takia, joka oli seurausta kohdun polyyppien poistosta.
Hammaslääkärissä tarkastuksessa noin vuosi sitten, seuraavan kerran vuoden päästä. Gynekologilla samoihin aikoihin perustarkastus sekin. Varsinaisesti sairauden takia 9 vuotta sitten, sormi murtui.
Taisi olla neljä vuotta sitten, kun kävin gynekologilla kierukan laitossa. Suuhygienistillä käyn vuosittain hammaskiven poistossa kyllä ja sairaanhoitajalla rokotuksissa.
Työpaikkalääkärilla noin kuukausi sitten, oli 40 astetta kuumetta.
Minä lähden hammaslääkäriin kolmen minuutin kuluttua, pelottaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Samoihin aikoihin hammaslääkärillä ja silmälääkärillä. Hammaslääkäri poisti yhden vioittuneen hampaan, jota ei enää voinut korjata. Silmälääkäri tarkasti silmät ja määräsi uudet lasit.
Yleislääkärillä ottamassa kierukan pois.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 10:42"]Minä lähden hammaslääkäriin kolmen minuutin kuluttua, pelottaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]
Kerro sitten miten meni. ;-) Tsemppiä, ei siihen kuole! ♡ ap
Työterveyslääkärillä 4kk sitten hakemassa saikkua 39,6 asteen kuumeen takia.
Omalla lääkärillä uniongelmien takia.
Hammaslääkärillä poistattamassa viisaudenhampaan.
Tänä vuonna olen käynyt kolmella lääkärillä. Hammaslääkärillä tarkastuksessa: reikiä nolla! Sitä ennen yksityisellä gynellä papassa: tulos puhdas! Ja viimeiseksi tk-lääkärillä kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Allergisen reaktion vuoksi yleislääkärillä n. kaksi vuotta sitten.
Silmätautien erikoislääkärillä keskussairaalan poliklinikalla.
Työpaikkalääkärillä jatkuvan selkäkivu takia. Sain lähetteen fysioterapiaan ja mulle tehdään siellä harjoitusohjelma. Eka käynti jo takana.
Hammaslääkäri täälläkin, viisurin poisto. Sitä ennen gynellä papa-kokeessa jouluna -13 :-D