Auttakaa mua löytämään suunta elämälle
Mitä tekisin?
Osaan mitä vaan, paitsi IT ja automaatio.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ensin kiipeät ylös, sitten kovaa alas. Ei käy aika pitkäksi
Olet oikeassa
Oletko nainen vai mies? Nuori vai vanha? Työtön? Vasta valmistunut? Sunata elämälle lähtee päivä rytmillä kellon soimisella aamulla. ruoka rytmillä ja liikunalla,ulkoilulla.Sen jälkeen jos on vain koti?Menee asukastalot,sieltä saa puhe seuraa kaiken ikäiset. Sitten on itse ruokittava vatsa.Mieli on jo kohentunut tuon kaiken jälkeen 70%. Seraavana kipität työvoimatoimiston ja ilmoitat haluat uudellen koulutus.On jo suntaa elämä kun jotain tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt jotain. Kauhu oli valtava. Rupesin rukoilemaan ja käskystä totteli. Olen järjissäni oleva keskiluokkainen ihminen. Tietyt asiat on totta.
Mitä ja missä tapahtui? Kerro tarkemmin. Kiinnostaa.
En jaksa enää juoda oliutta, voisin järjestellä jotain duunii
Hanki IT ja automaatio-osaamista niin osaat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt jotain. Kauhu oli valtava. Rupesin rukoilemaan ja käskystä totteli. Olen järjissäni oleva keskiluokkainen ihminen. Tietyt asiat on totta.
Mitä ja missä tapahtui? Kerro tarkemmin. Kiinnostaa.
Näin jotain sohvalla vierelläni herättyäni. En nähnyt sen silmiä, enkä halunnutkaan ,
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tutustumaan Raamattuun. Johanneksen evankeliumi voisi olla hyvä alku.
Pyydä Jumalaa elämääsi, että saisit vastaanottaa Jeesuksen.Uskominen ei tarkoita että kaikki ongelmat häipyvät automaattisesti, mutta elämään tulee ihan toisenlainen suhtautuminen ja rauha. Kaikesta huolimatta.
Kaikkea hyvää elämääsi, T. uskovainen kristitty
Ehdotan samaa. Olet minkä ikäinen tahansa, mies tai nainen, työtön tai jotain muuta. Ja aina voit mennä puolen vuoden Raamattukurssille johonkin opistolle. Sieltä saa suutaa, ajatuksia, sisältöä ja ehkä elinikäisiä ystäviäkin.
Se katsoi suoraan eteensä ja reagoi vasta rukoukseen.
Hae töihin taksinkuljettajaksi ja ala käydä kuntosalilla kasvattaaksesi itsellesi näyttävät hauikset. Älä toki molempia tee samaan aikaan, asiakkaat eivät välttämättä arvosta, jos kuski hyppää kesken kyydin autosta pihalle ja alkaa nostella puntteja.
Demonit on oikeasti vaikeita, mutta ne tottelee käskyjä.
Kaikille mua vastaan toimineille on käynyt huonosti. En itse ole tehnyt mitään.
Noidille tai siitä tietämättömille ei kannata koskaan vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
Noidille tai siitä tietämättömille ei kannata koskaan vittuilla.
Jos olet uskossa Jeesukseen, nämä pimeät voimat eivät pysty pelottelemaan sinua.
Onhan tuo tietysti paskaa. Miksi mun pitää pakottaa mies käskyjeni ja tahtoni mukaan? Voisihan se totella totella itsekkäänsi