Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies täysi JUNTTI

Vierailija
17.08.2015 |

Miehen kanssa oltiin tänään hieman tasokkaammassa ravintolassa hääpäivän kunniaksi. Mieheni ei varsinaisesti mikään kulinaristi ole, mutta lähti tottakai mukaan. Yleensä käyttäytyy hyvin, on kohtelias jne. Tänään ravintolassa, kun tarjoilija tuli tiedustelemaan mitä syödään niin mies tilasi pihvin. Tottakai tarjoilija kysyi että mikä kypsyys.

Noh, tässä vaiheessa junttimieheni sitten oli hämmästyneen näköinen ja pölläytti ilmoille TURHAN kovaa, että "no kypsänä tietysti!".. ei vissiin ole ikinä kuullut termejä medium+ tai medium-. Tarjoilija lähti sitten paikalta ja mies kääntyi minuun ja sanoi että kai nyt lihan kypsää pitää olla! Ja röhönauru päälle.

Ei nyt niin vakavaa, mutta samassa ravintolassa oli syömässä sattumalta pari työkaverianikin ja miehen junttikommentit ja röhönaurut saivat kyllä naamani punaiseksi häpeästä. Miehen mukaan asia ei kuulemma ole vakava ja ei ymmärrä "ruokahömpötysten" päälle niin paljoa.

Noloa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD Hassu juttu mäki olisin sanonu noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät kulisseja yllä työpaikallasi? ;)

Vierailija
4/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette sit o ennen syöny pihvejä?

Vierailija
5/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:30"]

No ette sit o ennen syöny pihvejä?

[/quote]

Mies ei ilmeisesti ainakaan ravintolassa ole. Minä laitan ruoat yleensä kotona, en kysy silloin kypsyysasteita, mutta kyllä nyt jokaisen pitäisi tietää, että ravintolassa niitä kysytään.

Vierailija
6/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:29"]

[/quote]

En pidä yllä kulisseja. Olen valtiolla töissä ja työkaverit hyvin sofistikoitunutta tyyppiä, voin kuvitella jo tulevat piikittelyt kyseisestä ravintolakohtaamisesta. Ärsyttää työkaverit.

ap

Vierailija
7/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nipota. Ei kaikkea voi tietää.

Vierailija
8/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:27"]

Tottakai tarjoilija kysyi että mikä kypsyys.[/quote]

Miten niin "tottakai"?

Nyt on kyllä juntti toisen löytänyt, että olkaa vaan tyytyväisinä yhdessä. Tai älkää, jossette halua.

Ja mitäs siitä kypsästä pihvistä nolostumaan?

Vierailija
9/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut. Aika huonosti tunnet hänet jos tuollaiset asiat tulevat nyt yllätyksenä. Lisäksi vähän säälittävää tuo kulissien ylläpito ja että pidät joidenkin työkavereiden kuvaa elämästäsi tärkeämpänä kuin miten sitä oikeasti elät, tai siis aika surullista jos ylipäätään pystyy häpeämään miestään tuolla tavoin.

Vierailija
10/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:33"]

En pidä yllä kulisseja. Olen valtiolla töissä ja työkaverit hyvin sofistikoitunutta tyyppiä, voin kuvitella jo tulevat piikittelyt kyseisestä ravintolakohtaamisesta. Ärsyttää työkaverit.

ap

[/quote]

Ai, työkaverisikin ovat jutteja.

Vierailija
11/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sanonut suoraan että semmonen kypsä pihvi josta ei veri tirsku kun alan sitä leikkaamaan :) ja olen nainen.

Vierailija
12/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:30"]No ette sit o ennen syöny pihvejä?
[/quote]
Mä syön sut ;D

Vierailija
13/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:38"]Mä olisin sanonut suoraan että semmonen kypsä pihvi josta ei veri tirsku kun alan sitä leikkaamaan :) ja olen nainen.
[/quote]
Ooks kypsä? ;)

Vierailija
14/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:29"]

[/quote]

ap
[/quote]

Virastomestaripalvelut

Vierailija
15/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:29"]

XDDD Hassu juttu mäki olisin sanonu noin

[/quote]

Niin minäkin ja tarjoilijan poistuessa huutanut perään, että tuo pöytään sinapin ja ketsupin :D

Ap, löysää vannetta. Olen minäkin sivistynyt ihminen, mutta huumoria pitää olla ja sallin mieheni olla oma itsensä. Myös niissä tilanteissa, joissa paikalla on työkavereitani. 

Vierailija
16/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oltiin tänään hieman tasokkaammassa ravintolassa hääpäivän kunniaksi. Mieheni ei varsinaisesti mikään kulinaristi ole, mutta lähti tottakai mukaan. Yleensä käyttäytyy hyvin, on kohtelias jne. Tänään ravintolassa, kun tarjoilija tuli tiedustelemaan mitä syödään niin mies tilasi pihvin. Tottakai tarjoilija kysyi että mikä kypsyys.

Noh, tässä vaiheessa junttimieheni sitten oli hämmästyneen näköinen ja pölläytti ilmoille TURHAN kovaa, että "no kypsänä tietysti!".. ei vissiin ole ikinä kuullut termejä medium+ tai medium-. Tarjoilija lähti sitten paikalta ja mies kääntyi minuun ja sanoi että kai nyt lihan kypsää pitää olla! Ja röhönauru päälle.

Ei nyt niin vakavaa, mutta samassa ravintolassa oli syömässä sattumalta pari työkaverianikin ja miehen junttikommentit ja röhönaurut saivat kyllä naamani punaiseksi häpeästä. Miehen mukaan asia ei kuulemma ole vakava ja ei ymmärrä "ruokahömpötysten" päälle niin paljoa.

Noloa.

[/quote]

Mikä ruokaravintola on auki keskiyön jälkeen?

Vierailija
17/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. nyt vähän tasoa näihin rölleihin .. että taas oli työkaverit ja sata naapuria viereisissä pöydissä. Juupajuu.. 

Vierailija
18/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:43"]

Noloa.

[/quote]

[/quote]

WT nainen oli snägärillä "hääpäivän" kunniaksi.

Vierailija
19/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hassuttelee. Sulle se well done tarjoiltiin.

Vierailija
20/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:43"]

[/quote]

Helsingissä Manala, tosin en sanoisi sitä "hieman tasokkaammaksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme