Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiiliksenne masturboinin jälkeen?

Vierailija
17.08.2015 |

Minkälainen olo teillä tulee? Mul tulee "tonkin ajan ois voinut fiksummin käyttää" tai apeus kuin jotain ois viety/hävinnyt. Silti sitä tekee. :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Pärjään ilman seksiä ja ilman sooloseksiä. 3-4 vuotta kerrallaan täysin ilman seksiä & sooloseksiä ei ole ongelma eikä mikään. 

Vierailija
22/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakuloinen, tyhjä, häpeällinen olo. Ajattelen, miten surkeaa seksielämäni onkaan: hinkkaan salaa itsekseni kun mieheni on pois kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullista kuin tämä onkin, masturbointi on minulle yleensä jotain, joka hoidetaan pois alta mainoskatkolla, kun on fiilis päällä. Ja sitten uutisiin.

Eli ei tunnetta ennen tai jälkeen.

Vierailija
24/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viime viikolla runkkasin, kun vaimon iso paljas perse alkoi niin kiihottamaan, hän nukkkui. Kerroin kuitenkin, kun aloimme naimaan ja hän vaan tuumasi, että hyvä kun kelpaa ja vielä niin kiihotut.

t. m-50

Vierailija
25/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee vain ja ainoastaan aivan ihana olo :)

Mulla on sairaus, johon liittyy aika kovia fyysisiä kipuja ja kaikki ne häipyvät hetkeksi, kun saan orgasmin. Unettomuudestakin kärsin ja sekin helpottaa aina orgasmin tullen.

Sillä, miten orgasmin saas aikaan, ei ole mitään tekemistä kivunlievityksen tai unentulon tehokkuuden kanssa, joten mulle kelpaa aivan yhtä hyvin oman käden onni, kuin miehen tuoma sellainen.

Ja valitettavasti tuo oma miekkoseni ei ole minun onnestani vähään aikaan paljolti perustanutkaan, joten helpompi näin, kuin makkarin hämyssä räpläilyn odotteleminen. Itse kaipaan rennompaa meininkiä, kuin mies.

Vierailija
26/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulipahan tehtyä."

Vierailija
27/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihanaa. Tulipa hyvä olo :-)