Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIMYM vai the big bang theory?

Vierailija
16.08.2015 |

Tekisi mieli katsella joku komedia sarja ja näistä kummastakin olen kuullut ylistystä mutta en ole katsellut aiemmin.Kummasta te olette pitänneet enemmän?Tähän asti mun lemppari hyvänmielen sarjat on ollut Kellarin kunkku ja Moderni perhe.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha valinta. Pidän kummastakin sarjasta todella paljon... hmm... jos on ihan pakko valita, niin Big bang theory.

Vierailija
22/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:02"]

Molemmat ovat aluksi hauskoja, mutta vitsit käyvät todella vanhoiksi hyvin nopeasti.

Suosittelen vaihtoehtojen sijaan Kovan onnen kundia tai Tuho-osastoa.

[/quote]

Täältä myös ääni tuho-osastolle! Ehkäpä se kaikkein parhain sitcom, jossa jokainen hahmo on timanttia ja hahmot myös kehittyvät sarjan myötä. On juurikin sellainen hyvän mielen sarja ja tosi hauska. Lasken itse sarjan kuitenkin loppuvaksi 8. kauteen. Ysikausi on irrallinen ja kehno kausi, joka kertoo enää löyhästi vanhojen hahmojen elämästä ja siihen tuodaan uusia päähenkilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:01"]No miten se himym loppui sitten, kun täällä puhutaan paskasta lopusta? [/quote] "they made it seem like it was all about the yellow umbrella, but it was about the blue french horn all along"

[/quote]Saisko vastauksen suomeksi kiitos?

Vierailija
24/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Always sunny in philadelphia. Lyö kaikki paitsi ehkä modernin perheen mutta ne on aika erillaisia joten en viitsi verrata.

HIMYM on aika hyvä mutta ainoastaan ensimmäiset kaudet. Samoin big bang theory.

Pakko vielä sanoa että ai helvetti vihaan kellarin kunkkua. Maailman rasittavin näyttelijä pääosassa. 

Vierailija
25/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kyllä tosi kovasti molemmista, mutta mulle HIMYM on se, jossa on jotain aivan poikkeuksellista. Ihmiset nostivat kauhean porun siitä lopusta, mutta minusta se osui nappiin elämänmakuisuudessaan. Kun ei kaikki nyt vaan mene niin kuin unelmissa ja käsikirjoituksissa.

Vierailija
26/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himym -ihan jees, mutta kaikki jaksot ei oo aina niin hauskoja. Kai se voi riippua omasta päivästäkin vai toistaako vitsit vähä itseään tai jotain en osaa selittää.

Bbt- hauska, mutta ehkä paikoittain köyhä juoni.

Tai no toisaalta eihän noita nyt kumpaakaan voi verrata frendeihin, joka on ultimaattisesti paras komediasarja ikinä. Mutta itsessään siis ihan jees sarjoja noi kummatki.

Vierailija
27/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioitahan nämä on, mutta mä oon koittanut monta kertaa katsoa tuota HIMYM:iä, ja se vaan on kertakaikkisen tylsä. En näe yhtään miksi se on kehuttu. BBT on hauska, lähinnä Shledonin ansiosta. Omaan huumoriin iskee Tyttökullat, Frasier, Curb Your Enthusiasm ja vaikkapa Nurse Jackie, vaikka ei varsinainen huumorisarja olekaan. 

Vierailija
28/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:20"]Mä pidän kyllä tosi kovasti molemmista, mutta mulle HIMYM on se, jossa on jotain aivan poikkeuksellista. Ihmiset nostivat kauhean porun siitä lopusta, mutta minusta se osui nappiin elämänmakuisuudessaan. Kun ei kaikki nyt vaan mene niin kuin unelmissa ja käsikirjoituksissa.
[/quote]

Sitä varten on se todellisuus. Jos mä haluan miettiä elämän karuja faktoja, mä en etsi sitä sit-comeista. Jos mä haluan paeta elämän karuja faktoja, mä haen sitä niistä sit-comeista, enkä mä sillon arvosta et joku kusee mun muroihin ihan vaan siks koska "elämässä käy joskus niin"

Vierailija
29/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himymin 2 ekaa kautta hyviä, siitä eteenpäin tuntui teennäiseltä ja väljähtäneeltä. Bbt sen sijaan jaksaa naurattaa aina vaan.

Vierailija
30/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:01"]No miten se himym loppui sitten, kun täällä puhutaan paskasta lopusta? [/quote] "they made it seem like it was all about the yellow umbrella, but it was about the blue french horn all along"

[/quote]Saisko vastauksen suomeksi kiitos?
[/quote]

Et... ihan avuttomuutesi johdosta. Vähän jeesin kuitenkin, https://translate.google.com/m/translate

Vierailija
31/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen molempia!

Vierailija
32/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:20"]Mä pidän kyllä tosi kovasti molemmista, mutta mulle HIMYM on se, jossa on jotain aivan poikkeuksellista. Ihmiset nostivat kauhean porun siitä lopusta, mutta minusta se osui nappiin elämänmakuisuudessaan. Kun ei kaikki nyt vaan mene niin kuin unelmissa ja käsikirjoituksissa.
[/quote]
Se ei ole oikeaa elämää vaan tv sarja ja se meinaa että tarinassa pitää joku tolkku olla.

Vierailija
33/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big bang theory! Himym on aivan sysipaska.

Vierailija
34/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, nyt pitääkin katsoa My Name Is Earl taas.

Vierailija
35/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat erittäin hyviä, mutta Himymiä suosittelisin.

En oikein ymmärrä ihmisten reaktiota sarjan loppuun. Koko sarjan ajan tätä paria on saateltu toisilleen, ja olin erittäin iloinen, kun niin lopultakin kävi.

Vierailija
36/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat aluksi hauskoja, mutta vitsit käyvät todella vanhoiksi hyvin nopeasti.

[/quote]

Tuho-osasto on ihan paras! Yksi harvoista sitcomeista, joka osaa luontevasti olla yhtä aikaa sekä älyttömän hauska että surullinen (ainakin tietyt jaksot). Se vain on valitettavan aliarvostettu.

Vierailija
37/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa miten himym loppui? Joku enkkukielinen fraasi ei paljoa avaa. Kuka niiden lasten äiti nyt sit oli?

Vierailija
38/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan HIMYMiä muuuten, mutta sarjan lopusta tuli lähinnä vedätetty olo.

Vierailija
39/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:44"]

[/quote]

Tuho-osasto on ihan paras! Yksi harvoista sitcomeista, joka osaa luontevasti olla yhtä aikaa sekä älyttömän hauska että surullinen (ainakin tietyt jaksot). Se vain on valitettavan aliarvostettu.

[/quote]

Kyyneleitä olen vuodattanut Sacred Heartin henkilökunnan seurassa, varsinkin kun se yksi, joka on niin prkl ihana, ja sitten se prkl otti ja prkl ja "Missä luulet että olemme?".

Vierailija
40/66 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The big bang theory, hulvaton! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan