jos antaisin sinulle tonnin, mihin laittasit rahat?
Ja et saisi laittaa niitä laskuihin tai ruokiin.
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:45"]Kutsuisin kaikki hyvät ystäväni lapsineen johonkin kivaan paikkaan syömään ja viettettäis yhdessä hauska ilta:) [/quote] Tämä, vain idiootti kehuskelee rahoillansa tyyliin "ei vaikutusta" oikeasti lämmin ja hyväsydäminen ihminen ajattelee läheisiä ihmisiä eikä ole tarvetta korostaa omaa rahatilannettaan
[/quote]
Niin. Minä taas köyhänä tiedän, että oma rahatilanne korostuu köyhällä joka tapauksessa.
Maksaisin vuokravakuuden uuteen kämppään ja sisustaisin sitä :)
Ostaisin lapsille kunnon harrastusvälineet ja maksaisin kausimaksut. Kävisin itse fysioterapeutilla hoitamassa jalan ja selän kuntoon.
Ostaisin lentoliput rakkaani luo.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:43"]
Pieni summa, ei vaikutusta mihinkään.
[/quote] Opiskelijalle tai työttömälle tuo summa on suuri. Käyttäisin rahan työharjoitteluun ulkomailla kun siitä tulee ylimääräisiä kustannuksia. Vaihtoehtoisesti voisin suorittaa harjoittelun toisella paikkakunnalla Suomessa jos sieltä löytyisi hyvä harjoittelupaikka.
Hmm...ostaisin muksulle legopaketin, johon ei ole varaa (Kuolemantähti). Jäljelle jääneet rahat laittaisin veneen kunnostukseen.
Veisin lapset jonnekin reissuun. Pätkätöitä pätkätöiden perään, joten ei lomia moneen kesään eikä ole ollut rahaakaan viedä heitä mihinkään. Olisi niin ihana kun saisi viedä lapset johonkin lomalle! No toivottavasti ensi kesänä :)
Minäkin ap haaveilen joskus, että saisin jättipotin vaikka lotosta. Antaisin rahaa vähän sinne ja tänne. Tottakai järkevästi, että olisi itselläkin säästössä ja lapsille perintöä.
Ostaisin röihin uuden kellokorttilaitteen!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:42"]
Op Focus rahastoon, jota mulla on jo muutaman tonnin edestä ja jotan säästän kuukausisopimuksella mammalomaani varten, joka toivottavasti koittaa parin vuoden päästä. Tarkoitus on että silloin voisin nostaa parin, kolmen tonnin verran vuodessa sijoitusten tuottoja äippäpäivärahani lisäksi. Jatkan sitten äippäloman jälkeen säästämistä uudelleen.
[/quote]
Hallinnointipalkkio melkein 2 prosenttia... erittäin typerää maksaa tuollaisia palkkioita.
Ostaisin uuden polkupyörän, vanha vetelee ihan viimeisiään ja kouluun ja työharjoitteluihin tarvitsee kulkupeliä :/ ei siihen kyllä ihan tonnia saisi kulumaan :D
Kiitos! Matkustaisin Lontooseen ja menisin (edulliseen) Prom-konserttiin.
Kroatiakin kiinnostaisi.
Urheiluvaatteisiin ja kunnon lenkkareihin. Lapsen pyörään ja autosta tankkitäyteen.
Antaisin puolet pienituloiselle äidilleni, jonka rahatilanne on sairastelun takia heikko. Loput joko säästäisin tai ostaisin itselleni uuden läppärin, koska nykyinen on hajoamispisteessä.
Jos minä lotosta voittaisin, niin kyllä teidän toiveet toteuttaisin. Saisin kaikille hyvän mielen edes hetkeksi :) Itsekkin voisin hymyillä vaikka rahat menisi eikä ne menisi tuhka tuuleen :) T.ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:10"]Jos minä lotosta voittaisin, niin kyllä teidän toiveet toteuttaisin. Saisin kaikille hyvän mielen edes hetkeksi :) Itsekkin voisin hymyillä vaikka rahat menisi eikä ne menisi tuhka tuuleen :) T.ap
[/quote]
kiitos jo etukäteen! Ihanaa kohta mäkin siis näen jotain :)
Ostaisin silmälasit, niin tätäkin olis helpompi lueskella.