Suihkuseksi??
Harrastatteko suihkussa seksiä, jos kyllä niin kuinka usein? Meillä on niin pieni suihkutila ettei siinä oikein kunnon hommiin mahdu, monesti sitten hoitelen miehen käsipelillä ja hän minut sormilla+suihkulla :) miten muilla, olisi kiinnostava kuulla kokemuksia?
Kommentit (31)
Taitaa olla aika vanha ketju, mutta joo minäkin tykkään rakastella suihkussa. Mun mielestä paras tapa on se kun mä nojailen seinään ja yritän kohottaa peppua niin että mies pääsee takaa helpommin sisään. Meillä on onnistunut aika hyvin kun ollaan molemmat (vielä) aika notkeita ja suihkussa on jonkun verran tilaa. Mies levittää jalkansa aika haralleen ja menee vähän koukkuun polvista... :)
Hanasta kannattaa ottaa tukea ettei liukastu...
Tästä ketjusta mulle tulee mieleen se Sylvester Stallonen ja Sharon Stonen suihkukohtaus, mikähän se leffa oli? :D
En tiedä mikä kanivaihe meillä on menossa mut nykyään illalla ennen nukkumaanmenoa rakastellaan kaksi ja joskus kolmekin kertaa aika pikaisesti, kolmas yleensä venähtää vähän kun miehen huipun saavuttaminen kestää pikkusen kauemmin ja sit nukahdetaan vierekkäin. Aamulla jos molemmat menee aamutuuriin heräillään aikaisemmin ja käydään yhdessä suihkussa. Siellä saatetaan ottaa kerran tai kaksi, joskus lattiallakin maaten:) ja sit lähdetään töihin ihan hangon kekseinä. Toivon vaan että tää ihanuus jatkuisi mahdollisimman pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta mulle tulee mieleen se Sylvester Stallonen ja Sharon Stonen suihkukohtaus, mikähän se leffa oli? :D
Spesialisti... aika huono pätkä noin muuten mut toi on ihana:))
Kotibileissä kylppärin lattialla nuoruudessa yhden ihanan poitsun kanssa♥ ei voitu muuallekaan mennä. Olihan se nyt kova se lattia mut niin oli poikakin... ei ihanampaa muistoa. Seurusteltiin koko lukioaika ja vielä sen jälkeenkin ollaan nähty seksin merkeissä. Tykkään suihkuseksistä mut sängyssäkin on ollut kivaa:)
Kyllä suihkussa ihan kiva on panna. Ei me vettä päällä pidetä kyllä koko aikaa. Vauvaöljypullo mulla on aina suihkussa, koska käytän sitä suihkun jälkeen kostealle iholle, ettei iho kuivu. Sitä on sit hyvä käyttää myös liukkarina suihkuseksissä. Ihanat orkut saa suihkulla, ja mies tykkää hoidella mut sillä. Pääsee nopeasti panemaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kohtalaisen iso suihku/pyykkihuone ja harrastetaan suihkuseksiä melki joka kerta kun suihkutellaan. Mä tykkään siitä kun tunteesta kun märät vartalot on yhdessä. Siinä on jotenkin ihan eri fiilis kuin vaikka sängyssä puuhatessa. Lattia on tottakai kova, mutta mä makaan silti lopussa usein miehen alla, koska hän haluaa tulla päälle, eikä tingi siitä suihkussakaan. Mä jotenkin kierolla tavalla nautin siitä, vaikka tietenkin olisin mieluummin pehmeässä sängyssä :)
Mustaki on jotenki ihanaa kun mies tulee päälle suihkussa. En tiiä kyl miksi koska lattia on kova ja hankalaa muutenkin olla siinä mut silti se kiihottaa....
Onhan se erilaista. Vaihtelua. Itse rakastan sitä kun mies hoitaa minua takaapäin hierovalla suihkulla. Itse otan kasvoille vain suihkussa, kun on helppo pestä.
aina todella mukavaa, tosin on piiiiitkä aika kun viimmeksi.
Mä en kyl pystyisi oleen suihkussa tolleen et makoilis lattialla. Muuten tykkään kyllä suihkuseksistä.