Mies miksi kävisit parturissa?
kun itse voi leikata aina konella sivut kaljuksi tai puolet kaljuksi ja puolet jättää siihen pienemmäksi, kerran kuusa, peilin kautta, leikkuri maksoi temulla 5 e ja säästö: 25/e kk parturi eli 300 e vuodessa. sillä saa jo 30 x 24 packia kaljaa!
Kommentit (35)
Näinpä.
Viimeksi käynyt parturissa 1998. Sen jälkeen oma kone.
No kyllä se silti parturi osaa paremmin
Mun parturi ottaa koneella ajosta 17€. En ala ite ajelemaan.
Mä käyn siksi että muuten on koe naisen herkkää kosketusta. muu nainen kuin parturini ei ole koskenut minuun 6 vuoteen. Sitä kaipaan, janoan, halata ja rutistaa. Tuossa nyt ainakin vähän sama fiilis kun sen muovikuoren suojissa hikoilen.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se silti parturi osaa paremmin
...viedä miesten rahat?
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on pitkät hiukset
Eli et käy parturissa?
Ei taida alle parinkympin parturia enää löytyä kaupallisena. Syrjäseuduilla hinta jotain 20-30 euroa, kaupunkien keskustuissa enemmänkin. Helsingissä 40-50 euroa riippuen paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et käy parturissa?
Ap kysyi, että miksi kävisin parturissa kun voisin leikata itse. Vastasin, että siksi kävisin, koska minulla pitkät hiukset (=niiden leikkaaminen itse olisi vaikeaa).
Jos on vähänkään rahaa niin käyn parturissa. On siistimpi kuin itse leikaten ja saa vähän hemmottelua niin kuin naiset sanovat. Parturi saa maksavan asiakkaan ja vähän lisää tuloja, ei niilläkään helppoa ole.
Hyvä ystäväni on parturi-kampaaja ja leikannut hiuksesi siitä lähtien kun alkoi opiskella tuohon ammattiin. Ei kyllä ole koskaan noita töitä tehnyt, mutta kavereiden hiukset pitää kuosissa.
Höylään suihkussa pään kaksi kertaa viikossa. Yksi BIC terä kestää 10 kertaa, joten 10 kpl pussi kestää 100 kertaa eli n. vuoden. Jos pussi maksaa 4e, niin yhden höyläyskerran hinnaksi tulee 0,04e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et käy parturissa?
Ap kysyi, että miksi kävisin parturissa kun voisin leikata itse. Vastasin, että siksi kävisin, koska minulla pitkät hiukset (=niiden leikkaaminen itse olisi vaikeaa).
No eihän niitä ole leikattu kun ovat pitkät.
Ei ei ja ei. Se parturi maksaa jotain parikymppiä laaki, ja se tekee ihmeitä habitukselle. Oikeasti. Tosi simppeli tapa pitää itsensä skarpin näköisenä.
Siksi koska sillä temun koneella tulee sen näköinen kuin ois rotta syönyt. Todellakin parturissa tehdään miehelle ihmeitä. Eron voi vaikka kertoa se että itse omalla koneella leikattuna tinderissä tuli 20 tykkäystä kuukaudessa, kukaan nainen ei koskaan sanonut että olet komea. Kun aloin käydä parturissa kerran kuussa ja maksaa siitä 32€ kerta, olen yhtäkkiä 20 kertaa suositumpi, olin eilen treffeillä ja nainen sanoin että olen todella komea, olen saanut kuulla naisten suusta että olet sairaan komee jne. En koskaan kun hiukset leikattiin itse. 400€ vuodessa on aika vähän parturiin. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et käy parturissa?
No eihän niitä ole leikattu kun ovat pitkät.
Luulet, että niiden kasvu pysähtyy tiettyyn pituuteen, jolloin parturissa ei tarvitse ikinä käydä...?
Vierailija kirjoitti:
Höylään suihkussa pään kaksi kertaa viikossa. Yksi BIC terä kestää 10 kertaa, joten 10 kpl pussi kestää 100 kertaa eli n. vuoden. Jos pussi maksaa 4e, niin yhden höyläyskerran hinnaksi tulee 0,04e.
Ja on aivan järkyttävän näköinen.
ja se kaikki turha jonotus ja parturissa odotus se on niin masentavaa, olen vihannut parturia lapsesta saakka