Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko lähipiirissäsi tosielämän gold diggereitä

Vierailija
16.08.2015 |

En tarkoita sellaisia julkisuudesta tuttuja ääriesimerkkejä vaan arkisempia tapauksia. Ovatko he avoimia tavoitteistaan ja toiminnastaan, kertovatko esimerkiksi läheisimmille ystävilleen että ei tämä suhde rakkauteen perustu jne.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan tietää tämän tapauksen! Tai ainakin hyvin samantyyppisen tapauksen....

Vierailija
42/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 06:33"]Mä taidan tietää tämän tapauksen! Tai ainakin hyvin samantyyppisen tapauksen....
[/quote]

Oho, piti lainata mutta jäikin... Tarkoitin tuota 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:42"]Vanha työkaverini on aikamoinen tapaus... Järkkyttävä työn vieroksuja, löysi joka ikisestä työpaikastansa kamalia epäkohtia ja valittamisen aiheita, vaikka aivan oman alan töissä oli aina saanut työskennellä. Yhteisen työpaikkammekin hän hakkui ja kirosi aina maanrakoon, vaikka osa työkavereistamme on taas kehunut paikkaa hyväksi ja mukavaksi työpaikaksi. Muija otti lopulta lopputilin meiltä töistä kun oli seukannut tarpeeksi kauan erittäin hyväpalkkaisen yrittäjämiehen kanssa. Nykysin ukko raataa ja maksaa tämän naisen elämisen, säännölliset kosmetoloogi/kampaaja/hieroja/kynsihoidot jne. Nainen vaan elää työttämänä ja leuhkii olevansa "kotirouva", vaikkei lapsia ole ja heidän kämppänsäkin on kuin pommin jäljiltä aina jos heillä vierailee. [/quote] Tähän ystävänikin pyrkii. On vaan heittäytynyt työttömäksi jo ennen rikkaan miehen löytämistä ja elellyt vuosia tuilla. Nro 9

[/quote]

Kyllä tuollainen järjestely minullekin kävisi. Itse kyllä tilaisin siivoojan, jos on oikeasti rahaa.

Vierailija
44/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri aina vaan jankkaa miestensä autoista ja taloista rahoista jne... Jotenkin hirveen kuulosta.

Vierailija
45/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä motiivi APllä kysymykseen?

Vierailija
46/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 24 ja mies 72. Aika selvä tapaus.

Vierailija
47/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne ketään suomalaisnaista joka tekisi näin, mutta tunnen pariskunnan jossa kiinalaisnainen on iskenyt varakkaan suomalaismiehen. Tunnen pari sellaista paria joissa mies on mennyt naimisiin paljon varakkaamman naisen kanssa, toinen heistä ei käy töissä vaikka vaimo käy.

Vierailija
48/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa ollaan lähdössä Kanadaan louhimaan.

Vierailija
49/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:42"]

Vanha työkaverini on aikamoinen tapaus... Järkkyttävä työn vieroksuja, löysi joka ikisestä työpaikastansa kamalia epäkohtia ja valittamisen aiheita, vaikka aivan oman alan töissä oli aina saanut työskennellä. Yhteisen työpaikkammekin hän hakkui ja kirosi aina maanrakoon, vaikka osa työkavereistamme on taas kehunut paikkaa hyväksi ja mukavaksi työpaikaksi. Muija otti lopulta lopputilin meiltä töistä kun oli seukannut tarpeeksi kauan erittäin hyväpalkkaisen yrittäjämiehen kanssa. Nykysin ukko raataa ja maksaa tämän naisen elämisen, säännölliset kosmetoloogi/kampaaja/hieroja/kynsihoidot jne. Nainen vaan elää työttämänä ja leuhkii olevansa "kotirouva", vaikkei lapsia ole ja heidän kämppänsäkin on kuin pommin jäljiltä aina jos heillä vierailee.

[/quote]

Kun on lapsia on kotiäiti. Kotirouva on just tuollainen pöyhkeä turkiksiin kietoutuva ammattishoppailija.

Vierailija
50/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useampiakin naisia, jotka onnistuvat maksattamaan sen hetkisillä miehillään kaiken. Ja muutaman, jotka ovat napanneet oikein hyvät + 40 vuotiaat naimisissa olevat miehet. Nyt uusioperheet ja uudet lapset näissä...

Sitten on pari todella hyvännäköistä tuttua, jotka eivät vain millään löydä mitään pysyvämpää, pikku julkkisten matkassa keikkuvat jonkun aikaa (paikkakunnan silmäätekeviä, jääkiekkoilijoita, tunnettuja yrittäjiä...), mutta näissäkin suhteissa "pääsevät" hienoihin ravintoloihin ja tilaisuuksiin, mihin muuten ei omat rahkeet riittäisi.

Gold digger tarkoittaa omaa tasoaan varakkaamman kumppanin etsimistä. Että hyötyy suhteesta taloudellisesti. Ei tämä tarkoita miljoonia, vaan sitä että elää miehen ylläpidolla. 

Vierailija
51/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta paria, joissa toinen osapuoli (sekä miehiä että naisia) on tuontitavaraa eräästä köyhästä maasta. On yleisesti tiedossa, että kyseisen maan asukkaat ovat halukkaita avioitumaan lähes kenen tahansa länsimaalaisen kanssa päästäkseen pois. Näille suhteille on tyypillistä, että länsimainen puoliso on vanhempi. Osa pareista vaikuttaa aidosti rakastavan toisiaan ja olevan onnellisia yhdessä, mutta osan kohdalla avioitumismotiivi on ilmeinen, ja monesti ero tulee heti, kun taskussa on pysyvä oleskelulupa.

Vierailija
52/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni. Minun tulot 9000 €/ kk ja miehen 2000€/ kk. Yhteiseloa 20 vuotta. Minä olen lisäksi perinyt paljon ja minulla velaton sijoitusasunto, jonka vuokratuotot annan miehelleni, jotta hänelläkin käytössään olisi vähän enemmän. Mies myös opiskeli akateemisen loppututkinnon minun kustantamanani. Mies kyllä valittaa, kun on minulla pitkät työpäivät (10-12 h/pv) ja olen usein väsynyt, enkä jaksa tehdä kotitöitä. Mutta kun tuon palkkaa nelinkertaisesti häneen verrattuna, niin toki joudun häntä enemmän työhöni panostamaan. Oon aika vaatimaton ilmestys; laiha, ruma ja kiukkuinen, mutta mies on aika sitoutunut minuun.

Vierailija
53/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold diggerit on monesti aika tyhmiä. Jääkiekkoilijoilla ja julkkiksilla on usein kovin lyhyt työura ja kokonaisansio jää huonoksi. Tavallinen DI, juristi tai lääkäri voi olla 40 vuotta virassa ja palkka 10 000 €/kk ja sitten siihen eläke päälle. Jää aika moni kiekko-poju jälkeen. Mutta hepä elävätkin hetkessä ja kaikki näytetään, mitä omistetaan. Nää tavalliset kovapalkkaiset virkamiehet/ naiset toki ottavat puolison, jolla vastaava koulutus/tulotaso kuin itsellä.

Vierailija
54/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin suvussa on köyhä mies nainut rikkaan sukulaiseni. Mies komea ja mukava. Nainen todella lihava, ihan mukava, mutta käyttää muita hyväkseen. Olen miettinyt tajuaakohannainen miksi mies on hänet nainut.

Vierailija
55/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani etsi kumppania netistä ja löysikin etsimänsä, ei erityisen varakkaan, mutta hyvässä asemassa olevan ihmisen. He alkoivat seurustella ja lopulta menivät naimisiinkin. Tuttava ei ole puhunut tunteistaan mitään, vain omaisuudesta, olemassaolevasta ja tulevista hankinnoista. Tuttavani ei ole varsinaisesti gold digger, mutta valitsi kumppanikseen eri vaihtoehdoista kuitenkin sen, jolla oli korkein koulutus ja paras palkka.

Vierailija
56/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Eräs ystäväni on tämmöinen. Minulla kesti lähes 20 vuotta tajuta kuvio. Hän ei ole sellainen laitettu blondi tai puhu asiasta, mutta havahduin taannoin, että jokainen mies, jota yrittää on rikas. Olenkin miettinyt, että miksi hänellä on kummallinen maku. Muistan jo nuorena, kun yritti yhtä opiskelukaveria kovasti ja siinä olikin jotain, mutta homma kaatui. Minusta tuo mies oli vaatimaton nörtti, miksi ihmettelin tämän kaverin intoa. No, melkein 20 vuotta myöhemmin tuli ko. hepusta puhe ja tämä kaveri totesi jotain sen isästä. Mä en ollut lainkaan ollut silloin tietoinen, että isänsä on rikas yrittäjä, oikein tunnettu sellainen. Ei mulle parikymppisenä tullut mieleen bongailla poikien isukkejen varoja. Se oli viimeinen tikki, kun tajusin, että tää on aina ollut hänellä tämä kuvio. Jopa se ainoa tietämäni "tavis" paljastui rikkaiden vanhempien lapseksi.

Vierailija
57/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinais-Suomessa erittäin ison yrityksen pomon poika, meni kihloihin sellasen variksenpelättimen kanssa ettei kukaan tähänkään päivään ole tajunnut tuon kaksikon tai varsinkaan naisen valintaa.

ei koulutusta, ei kunnollista työkokemusta, alkoholiperheestä, ei käytöstapoja..

Tämä nainen käyttää huumeita ja kännissä tuumas että rikkaisiin naimisiin hän menee, saa leveemmän elämän. Me ystävät olemme pyöritelleet päätämme sillä tämä mies, kihlattu on mukava ja korkeasti koulutettu, hyvästä peheestä. Rakkaus on sokea. Mutta tässä kohtaa myön kuuro ja mykkä. 

Vierailija
59/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Johtuu varmaankin siitä, etten tunne rikkaita ihmisiä, sillä rikkaiden ympärillähän gold diggerit pyörivät. Uskon kyllä, että ilmiö on olemassa ja koko ajan vahvistumaan päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi