Tunnetko lähipiirissäsi tosielämän gold diggereitä
En tarkoita sellaisia julkisuudesta tuttuja ääriesimerkkejä vaan arkisempia tapauksia. Ovatko he avoimia tavoitteistaan ja toiminnastaan, kertovatko esimerkiksi läheisimmille ystävilleen että ei tämä suhde rakkauteen perustu jne.
Kommentit (64)
Onhan noita. Melkein kaikki tuntemani naiset ovat naimisissa itseään varakkaampien miesten kanssa.
Paras ystäväni on todellinen gold digger. Välillä tuntuu, ettei hänen elämässään ole muuta tarkoitusta kuin saada itselleen menestyvä mies (varsinkin musiikkimaailman räppärit kiinnostavat). Ystäväni on kaunis, opiskelee yliopistossa ja on erittäin itsevarma. Aavistuksen jopa röyhkeä. Kun hän bongaa julkkiksen esimerkiksi baarissa, hän menee todella suoraan iskemään tämän. Ystävälläni on todella paljon juttuja ollut menestyvien julkkisten kanssa, mutta ystäväni harmiksi hän ei ole onnistunut kunnolla "nappaamaan" näitä. Jää useimmiten vain muutaman kuukauden tapailuksi.
Oho, en tunne yhtäkään. Tosin asunkin täällä "maalla", ei kai ne tänne jäisikään.
Jotakin 25+ naisia jotka menee yhteen 40+ perheellisten miesten kanssa. Kai tuokin on gold diggausta tosiasiassa, vaikka mistään isoista rahoista ei puhutakaan. Mutta kyllä niillä miehillä näyttää kuitenkin hyvä asema työelämässä poikkeuksetta olevan. Etenkin verrattuna 15 nuorempiin vasta työelämässä aloitteleviin miehiin.
Tiiän et joskus on myös toisin päin. Komea köyhä mies vähän vaatimattoman rikkaan naisen kanssa. Muka kaikki kuvittelee et on aina nainen?
Yksi tyttöystävä, ei läheinen oli jopa niin röyhkeä, että harrasti seksiä ja tapa oli näitä miehiä, ja ihan suoraan ilmoitti, että pitäisi käydä kaupassa niille, mutta ei ole rahaa. Kävi sitten kaupassa miesten piikkiin, ja selän takana haukkui tietysti niitä säälittäviksi jne. Karmeata seurata tuollaista toimintaa sivusta, ja täysin uutta minulle.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 06:49"]Yksi tyttöystävä, ei läheinen oli jopa niin röyhkeä, että harrasti seksiä ja tapa oli näitä miehiä, ja ihan suoraan ilmoitti, että pitäisi käydä kaupassa niille, mutta ei ole rahaa. Kävi sitten kaupassa miesten piikkiin, ja selän takana haukkui tietysti niitä säälittäviksi jne. Karmeata seurata tuollaista toimintaa sivusta, ja täysin uutta minulle.
[/quote] Ja tämä sama "leidi" , kertoo omissa puheissaan myös jos istuu iltaa jossain paikassa tai on jonkunnseuristelukumppanin kanssa, niin kertomukset on sitä luokkaa kenen paikka ja kuka omistaa ja sen kumppanin sukulainen omistaa paikan ja nämä tarinat siis hänestä ovat hienoja. Itse en kiinnitä edes huomiota tuollaisiin asioihin, enkä kyllä varmasti valitsisi kumppania sen perusteella kenet se tuntee, tai kuinka varakas se on.
Tunnen erään naisen, joka on vähän tuollainen kullankaivaja. Pääsi piireihin jo todella nuorena. Kävi alaikäisenäkin Helsingin tunnetuissa yökerhoissa. On itse viimeisen päälle laitettu ja näyttää kyllä varallisuutensa. Miehet sitten eivät ole olleet ulkoisesti välttämättä mitään kovin viehättäviä. Mulle tulee hänestä vähän mieleen teininainen Courtney Stodden.
Thaimaalaiset naiset esim. Lady's Moonissa ovat varsinaisia gold diggereitä. Roikkuvat miehessä kuin miehessä ja haluavat naimisiin oleskeluluvan vuoksi ja maksettavat ruokakaupat yms pokillansa. Heitä ei edes häiritse, että heidän saaliinsa on jo naimisissa vaan sitouttavat miehet itseensä seksillä ja valheellista palvontaa lypsääkseen miehiltä kaiken mahdollisen hyödyn.
Joo tiedän. Yli 30v kahden pojan äiti , tarjoilija ammatiltaan. Oli ekan miehen kanssa siksi kun isänsä oli varakas ja antoi luottokortinsa käyttöön tälle miniälleen. Sitten meni sellasen vanhan isoisä ikäisen miehen kanssa naimisiin.jätti sen miehen ja jäi puille paljaille joten etsi taas vanhemman miehen jonka luo muutti. Että sellaista.
Päällekäyviä ja muka niin pirteitä usein. Vähän kun rikolliset hymy huulilla käsi sun taskussa. Yhden tiedän . Rumahko ja siksi ei arvaisi. Tai miehet ei tajua kunnes on liian myöhäistä. Narsistista.
Minä kai olen sellainen. En ole kovin taitava tai edes älykäs, joten ainoat vaihtoehtoni on joko tyytyä surkeaan elämään tai nostaa statustani muiden ansioilla "lokkeilemalla". Sukuni on melko menestynyt ja varakas ja olen ylpeä siitä, mutta asia josta en tykkää puhua on se että äitini meni perustamaan perheen väkivaltaisen juopon kanssa, jolloin lähtökohtani eivät olleet edes keskivertoperheen tasolla. Päätin jo lapsena ettei tämä saa jäädä tähän, vaan kapuan heitäkin korkeammalle jotka minua ryysyläisenä pilkkasivat. Elän tällä hetkellä keskivertoa parempaa elämää, joten en ole taistellut kohtaloa vastaan turhaan.
Vanha koulukaverini. Seurustelee tälläkin hetkellä nhl pelaajan kanssa, vuosi sitten oli vielä Venäjällä toisen khl pelaajan kanssa. Aina on puhunut haluavansa elää noin, joten eräänlainen saavutus kai sekin.
Näitähän on Helsinki täynnä, joka kerta kun yöelämässä olemme, tapaamme vähintään kymmenen näitä!
Työnantajani skandinavian toimisto on Tukholmassa joten olen pääosin Tukholmassa mutta myymme ja edustamme tuotteita Suomessa ja käytämme siis paljon suomlaisia mainostoimistoja.
Ja joka ikinen kerta kun olen Suomessa asiakkaiden kanssa esim terassilla (ja mukana sattuu yleensä olemaan myös joku julkisuudesta tunnettu henkilö) niin meitä 45 vuotiaita perheellisiä miehiä piirittää aina vähintään... kymmenen... pari-kolme kymppistä naista....ihan koko illan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:16"]Minä kai olen sellainen. En ole kovin taitava tai edes älykäs, joten ainoat vaihtoehtoni on joko tyytyä surkeaan elämään tai nostaa statustani muiden ansioilla "lokkeilemalla". Sukuni on melko menestynyt ja varakas ja olen ylpeä siitä, mutta asia josta en tykkää puhua on se että äitini meni perustamaan perheen väkivaltaisen juopon kanssa, jolloin lähtökohtani eivät olleet edes keskivertoperheen tasolla. Päätin jo lapsena ettei tämä saa jäädä tähän, vaan kapuan heitäkin korkeammalle jotka minua ryysyläisenä pilkkasivat. Elän tällä hetkellä keskivertoa parempaa elämää, joten en ole taistellut kohtaloa vastaan turhaan.
[/quote]
Ainakin olet rehellinen. Suurinosa ei myönnä mahdollisuuden tullessa pyrkivänsä parempiin piireihin tai nauttivansa muiden saavutuksista.
Yksi tuttu mies oli tällainen. Meni naimisiin rikkaan perijän kanssa (vanhemmilla iso firma) ja kuvitteli vielä pääsevänsä appivanhempien firmaan töihin. Ei kyvyt (lue:äly) riittänyt firman hommiin, joten siltä osin ei natsannut. Vaimokin oli luonteeltaan melko kiivas ja löysikin sitten 20 vuoden liiton jälkeen uuden miehen ulkomailta.
Mitä jäi vaihtoehdoksi? No, hakea uusi vaimo Thaimaasta, kun oli sen ainoan assetin (ulkonäkö) menettänyt tuossa avioliiton aikana ja muita kykyjä ei koskaan ollutkaan.
Tätä tyyppiä säälii oikeastaan kaikki. Itse hän toki hehkuttaa uutta onneaan ja lämpimiä rantoja vaimon kotimaassa. Ensimmäisen avioliiton lapsia ei tunnu muistavan enää kukaan.
Isäni on/off-kihlattu. Isälläni on omakotitalo meren rannalla, veneitä ja taloudellisesti kannattavia suhteita. Väsytystaktiikalla tämä muikkeli sai luvan muuttaa taloon. Isä on yrittänyt katkaista suhteen monesti, mutta tämä nainen on kuin takiainen villapaidassa. Isä kun on laittanut ovet lukkoon, tämä nainen istuu sinnikkäästi autossa talon pihalla vaikka yön yli. Nainen on työtön, suuri osa tavaroista edelleen varakkaan ex-miehensä omistamassa kiinteistössä (jota muikkeli pitää "varapaikkanaan" - ex-mies ei asu tässä kiinteistössä) eikä naisella ole mitään, mitä hän omistaisi. Kovasti kärttää naimisiin, toivon, että niin ei tapahtuisi.
Nainen ei vain taida tietää, että isäni on korviaan myöten veloissa ja pakkolunastus kolkuttelee ovella :----)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:27"]
Minä kai monen mielestä olen sellainen. Minulla on kohtuullisen varakas mies, ei mikään rikas, mutta sellaiset tulot että voin olla kotirouvana. Kiltti, antelias ja hyvä mies, mutta ei mikään elämäni suuri rakkaus. Meillä on kuitenkin kivaa yhdessä, ei riidellä, seksi sujuu jne. Minulle hyvä elämä on tärkeämpää kuin suuret tunteet ja intohimo.
[/quote]
Mä luulen kanssa, että mun ajatellaan olevan gold digger. Munkin mies on varakas, asutaan todella hienosti jne. Mä olen kuitenkin erittäin rakastunut mieheeni. Käyn töissä, eikä mies maksa mun henkilökohtaisia kuluja, esim matkoja, vaatteita, kännyköitä jne. Tää on sinällään vähän ikävää, kun mun vaatteet on sitten henkkamaukasta ja miehen stockalta. Oon joskus koittanut ihmisille sanoa, että itse kuluni maksan, mutta tuskimpa tajuavat. Toisaalta kyllähän mies maksaa asumisen, eikä mulla tämmöseen oi varaakaan. Siitä edestä miehen ei koskaan tarvitse siivota, ei sisällä eikä ulkona. Että ehkä tää on ihan hyvä "diili" molemmille osapuolille. Monessa perheessähän nainen maksaa puolet ja tekee vielä isoimman osan kotitöistä.
Miehen ystävän ex nainen.. Nykyään seukkaa jonku ex jääkiekkoilijan kanssa. Miehen ystäväkin on varakas. Osti matkat, talot, tissit, nenäleikkauksen mutta löys sitten paremman (rikkaamman)