Kirkkonummi ajoi työtätekevät virolaiset pois
elintasopakolaisten tieltä!!! Kyllä hävettää olla suomalainen :(
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:43"]
AP harmi että olet rasisti
[/quote]
En ole rasisti, olen maahanmuuttokriitikko.
Ihan oikein jos on ajettu pois. On hiton väärin, että virolaiset tulee tänne tekemään halvalla töitä ja vie suomalaisten työpaikat. Tekee muutenkin ihan paskaa jälkeä.
Jos yksittäinen bisnesmies tekee tuollaisen vuokrapäätöksen, niin tuskin siihen kannattaa koko Kirkkonummea sekoittaa saati Suomea.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:42"]elintasopakolaisten tieltä!!! Kyllä hävettää olla suomalainen :(
[/quote]No arvaa ketuttaako asua Kirkkonummella tuon suomalaisuuden lisäksi..
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:00"]Ihan oikein jos on ajettu pois. On hiton väärin, että virolaiset tulee tänne tekemään halvalla töitä ja vie suomalaisten työpaikat. Tekee muutenkin ihan paskaa jälkeä.
[/quote]Onko ne sitten parempi, jotka ei ollenkaan tee töitä?
Ketjuun muuten ilmestyy liekki, kun siinä on riittävän monta ERI kommentoijaa. Eli liekkiketjuissa ei voi olla ainoastaan muutama kirjoittaja......
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:01"]
Mitä hyötyä somaleista on Suomelle?
[/quote]
Kulttuuri rikastuu. Suomi täyttyy somalialaisesta musiikista ja bändeistä, kuvataitelijoista, Suomi saa uusia huippu-urheilijoita Mo Farrahin tyyliin, tulee uusia somalialisia ruokapaikkoja ja ravintoloita.
[/quote]
Anteeksi, en vain kykene lopettamaan nauramista :D :D varsinkin nuo ravintolat on kyllä päivän paras vitsi :D
[/quote]
Somalialaisia on tullut tänne yli 20 vuotta. Vielä ei ole yksikään loistanut yleisurheilussa.
[/quote]
Eikä ole yhtään somalialaista ravintolaa. :/
Noo kohta sieltä ajetaan pois suomalaisetkin joten tasa-arvo toteutuu.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:54"]Noo kohta sieltä ajetaan pois suomalaisetkin joten tasa-arvo toteutuu.
[/quote]Ei tartte edes ajaa, lähdettäisiin kyllä ihan vapaaehtoisesti jos vain töitä löytyisi muualta. Paskin kunta ikinä.
Tänään Oulussa minun takanani käveli muslimimiesjengi merkkivaatteissaan, niin kuulin kun joku suomalainen mies huusi niille että "Menkää helvetti töihin!" (Oli muuten eka kerta että täällä kuulen huudeltavan ulkomaalaisille) Inhottaa sanoa tämä, mutta ymmärrän tuota suomalaista...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:01"] Mitä hyötyä somaleista on Suomelle? [/quote] Kulttuuri rikastuu. Suomi täyttyy somalialaisesta musiikista ja bändeistä, kuvataitelijoista, Suomi saa uusia huippu-urheilijoita Mo Farrahin tyyliin, tulee uusia somalialisia ruokapaikkoja ja ravintoloita. [/quote] Anteeksi, en vain kykene lopettamaan nauramista :D :D varsinkin nuo ravintolat on kyllä päivän paras vitsi :D [/quote] Somalialaisia on tullut tänne yli 20 vuotta. Vielä ei ole yksikään loistanut yleisurheilussa.
[/quote]
Ja harva somalimies tekee töitä. Vielä harvempi somalinainen tekee muuta kuin pirttiviljelee.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:00"]Ihan oikein jos on ajettu pois. On hiton väärin, että virolaiset tulee tänne tekemään halvalla töitä ja vie suomalaisten työpaikat. Tekee muutenkin ihan paskaa jälkeä. [/quote]Onko ne sitten parempi, jotka ei ollenkaan tee töitä?
[/quote]
On, koska ne ei vie suomalaiselta työpaikkaa. Suomalaiset tarvitsee kaikki mahdolliset työpaikat, että saadaan verotuloja kulttuurin rikastamisen maksamiseen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:00"]Ihan oikein jos on ajettu pois. On hiton väärin, että virolaiset tulee tänne tekemään halvalla töitä ja vie suomalaisten työpaikat. Tekee muutenkin ihan paskaa jälkeä. [/quote]Onko ne sitten parempi, jotka ei ollenkaan tee töitä?
[/quote]
On, koska ne ei vie suomalaiselta työpaikkaa. Suomalaiset tarvitsee kaikki mahdolliset työpaikat, että saadaan verotuloja kulttuurin rikastamisen maksamiseen.
[/quote]
Mun puolesta voitaisiin alkaa vetämään koko paskaa alas niin tulisi tärkeysjärjestykset varmaan mieleen sitten. Ei siinä menisi kauaan kun ihmiset vittuuntuu lopullisesti mutta nytten ollaan vielä hiljaa kun suurinosa palveluista pelaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:01"] Mitä hyötyä somaleista on Suomelle? [/quote] Kulttuuri rikastuu. Suomi täyttyy somalialaisesta musiikista ja bändeistä, kuvataitelijoista, Suomi saa uusia huippu-urheilijoita Mo Farrahin tyyliin, tulee uusia somalialisia ruokapaikkoja ja ravintoloita. [/quote] Anteeksi, en vain kykene lopettamaan nauramista :D :D varsinkin nuo ravintolat on kyllä päivän paras vitsi :D [/quote] Somalialaisia on tullut tänne yli 20 vuotta. Vielä ei ole yksikään loistanut yleisurheilussa. [/quote] Eikä ole yhtään somalialaista ravintolaa. :/
[/quote]
Helsingissä Puotinharjun ostoskeskuksessa on useampi somalialainen ravintola.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:00"]Ihan oikein jos on ajettu pois. On hiton väärin, että virolaiset tulee tänne tekemään halvalla töitä ja vie suomalaisten työpaikat. Tekee muutenkin ihan paskaa jälkeä.
[/quote]Onko ne sitten parempi, jotka ei ollenkaan tee töitä?
[/quote]
on.
On ihan oikein ottaa turvapaikanhakijoita ja mielelläni maksan veroistani, että osa saa apua. Olisin itsekin onnellinen jos minut otettaisiin johonkin maahan turvaan jos Putin hyökkäisi kansoineen. Sen sijaan on vitun väärin, että virolaiset tulee tänne polkemaan palkkoja. Eihän heillä itselläänkään ole sillä palkalla varaa asua kuin kimppayksiöissä kymmenen muun virolaisen kanssa. Suomalaisia ei oikeasti edes oteta haastatteluihin kun näitä halpoja virolaisia hankitaan.
Ihan perseestä tällainen toiminta. Itse olen ollut nyt kesätöissä kalatehtaassa :D ja siellä tosi moni on Virosta. Ihan tosi mukavia ihmisiä ja oikeastaan samanlaisia kuin suomalaiset. Eivät oo mitää huijareita tms. vaan iha huumorintajun omaavia ihmisiä. Mun mielestä Viron ja Suomen pitäs tehdä enemmän yhteistyötä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:50"]Ihan perseestä tällainen toiminta. Itse olen ollut nyt kesätöissä kalatehtaassa :D ja siellä tosi moni on Virosta. Ihan tosi mukavia ihmisiä ja oikeastaan samanlaisia kuin suomalaiset. Eivät oo mitää huijareita tms. vaan iha huumorintajun omaavia ihmisiä. Mun mielestä Viron ja Suomen pitäs tehdä enemmän yhteistyötä.
[/quote]
on varmaan mukiavia ihmisiä, mutta miten se edistää suomalaisten työllistymistä?
AP harmi että olet rasisti