Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivokasvainko?

Vierailija
16.08.2015 |

Moikka! Olen reilu 20 nainen, ja vaivanani on ollut muisti ja ajattelun takkuaminen.

En.välttämättä muista mitä olen tehnyt pari päivää sitten, saatan selittää samoja tarinoita ystävilleni ihan vain 10 minuutin sisään, kun en muista juttua kertoneeni.

työssänu joudun laskemaan asiakkaalle takaisin annettavat rahat, ja tämä tuottaa tuskaa. En vain saa ajatusta juoksemaan rahaa laskettaessa...

Työssänu joudun myös muistamaan asioita ulkoa, mutta eb pysty luottamaan muistiini tämän takia, koska muistamani asiat vain häviävät ja tulee elämys "ahaa niinhän se olikin" kun joku asian minulle selventää

mikä minulla voisi olla? ,:-(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hivenaineen puutos?

Vierailija
2/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ongelma, mutta en usko että se mistään aivokasvaimesta johtuisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi? Kannattaisi tietysti tutkia, jos haittaa elämää.

Vierailija
4/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea?

Vierailija
5/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lykätään joka asiaan, mutta tähän kohtaan kysyn nyt: onko kilpirauhasarvot tutkittu? Eräs sukulaismies irtisanottiin työpaikastaan, kun ei siinä pärjännyt, syyksi sittemmin paljastui kilpirauhasen vajaatoiminta, TSH oli luokkaa 70.

Vierailija
6/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiriippuvuus jos käyttää konetta yli 10h pv

Vierailija
7/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:15"]Tätä lykätään joka asiaan, mutta tähän kohtaan kysyn nyt: onko kilpirauhasarvot tutkittu? Eräs sukulaismies irtisanottiin työpaikastaan, kun ei siinä pärjännyt, syyksi sittemmin paljastui kilpirauhasen vajaatoiminta, TSH oli luokkaa 70.
[/quote]

on tutkittu eikä ollut mitään niissä:) kiitos vastauksesta! ap

Vierailija
8/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oireet ovat uusia, niin kyse voi olla siitä, että et nuku tarpeeksi tai että uni ei ole hyvälaatuista (esim. heräilet usein), tai että on stressiä tai masennusta.

Jos olet kärsinyt kuvaamistasi oireista pidempään (kouluiästä saakka tai aiemminkin), niin kyseessä voi olla ad(h)d.

Vierailija
9/9 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:35"]Jos oireet ovat uusia, niin kyse voi olla siitä, että et nuku tarpeeksi tai että uni ei ole hyvälaatuista (esim. heräilet usein), tai että on stressiä tai masennusta.

Jos olet kärsinyt kuvaamistasi oireista pidempään (kouluiästä saakka tai aiemminkin), niin kyseessä voi olla ad(h)d.
[/quote]

oireet ovat olleet minulla jo pidemmän aikaa, ja nukun mielestäni kyllä tarpeeksi etttä epäilen että ei johdu ainakaan unen määrästä.. ap