Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinkkunainen ja varattu mies harrastavat seksiä

Vierailija
16.08.2015 |

ja mies ei ole koskaan sanallaankaan maininnut olevansa varattu, onko nainen mielestänne syyllinen pettämiseen? Omasta mielestäni ei. Itsehän mies valintansa tekee?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies ainoa syyllinen. Omapahan on parisuhteensa, ei se sinkkunainen siinä taholtaan ketään satuta.

Vierailija
2/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nainen tiennyt varattuna olemisesta jos mies ei tosiaan siitä itse ole kertonut ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oma suhde ja näin hän syyllinen. :D ainakin minun mielestäni

Vierailija
4/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty mies syyllinen. Vaikka olisi kertonutkin. Ei se nainen ketään petä kun on vapaa. Mies tekee omat valintansa ja virheensä.

Vierailija
5/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä voi kysyä! Luulisi että siviilisääty tulee jo aika alkuvaiheessa puheeksi. Aika tyhmä koko kysymys.

Vierailija
6/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla naisilla ole omatuntoa.Jos sellainen on,ei kajoa varattuun koska tietää tekevänsä väärin.
Varmaan ei kannata edes mainita, millaisilta naisilta ominaisuus puuttuu.

Vierailija
7/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää onkin kun on sormus sormessa, mutta ei ole itse koskaan avoimesti kertonut. Miksi sitten niin usein naisia syytetään??

Vierailija
8/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vastuu on sillä (ja vain sillä!) jolla on parisuhde. Ihan sama tietääkö toinen tästä parisuhteesta, jollei varattu pysty pitämään housuja jalassa niin se ei ole sinkun murhe.

Vierailija
9/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:57"]Mielestäni vastuu on sillä (ja vain sillä!) jolla on parisuhde. Ihan sama tietääkö toinen tästä parisuhteesta, jollei varattu pysty pitämään housuja jalassa niin se ei ole sinkun murhe.
[/quote]
Olen TÄYSIN samaa mieltä. Miksi potea huonoa omaatuntoa, tuskin miestä kukaan sinkkunainen pakottaa sänkyyn?

Vierailija
10/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omaatuntoa".

Vierailija
11/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:55"]

Ei kaikilla naisilla ole omatuntoa.Jos sellainen on,ei kajoa varattuun koska tietää tekevänsä väärin. Varmaan ei kannata edes mainita, millaisilta naisilta ominaisuus puuttuu.

[/quote]

Sori vaan, mies jos on varattu, hän on ainoa joka pettää. Tekisi varmaan mieli syyttää sitä toista naista, mutta ei kukaan väkisin sitä miestä ole vienyt.

Vierailija
12/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kyllä varmaan naisella omatunto on, mutta miksi kieriskellä itseinhossa kun ei tosiaan itse ole pettänyt? Miehen syy ehdottomasti!!

Vierailija
13/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu on vastuussa jos pettää. Jos taas sinkku tietää olevansa varatun kanssa, ei hänkään puhdas pulmunen ole.

Vierailija
14/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietenkin ainoa, joka pettää, mutta nainenkin toimii toki moraalittomasti, jos tieten tahtoen varattuun kajoaa. Mutta jos mies valehtelee olevansa sinkku, vaikkei ole, nainen ei tietenkään tee mitään väärää.

Vierailija
15/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:05"]

Mies on tietenkin ainoa, joka pettää, mutta nainenkin toimii toki moraalittomasti, jos tieten tahtoen varattuun kajoaa. Mutta jos mies valehtelee olevansa sinkku, vaikkei ole, nainen ei tietenkään tee mitään väärää.

[/quote]

Mä en nyt ihan niele tuota että nainen olisi jotenkin osasyyllinen jos tietää. Jos minä naimisissaolevana naisena päädyn vieraaseen sänkyyn niin mielestäni on ihan sama tietääkö toinen osapuoli minun siviilisäätyäni. Jos varattu haluaa tehdä syrjähypyn niin hän sen myös tekee, jollei joku moraalinvartija lämpene niin aina löytyy joku jolle varattukin kelpaa. Ja kyllä, vika ja vastuu on aina varatulla.

Vierailija
16/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä? Miksi nainen "ei olisi puhdas pulmunen"? Jos hänelle ei ole parisuhteesta edes kerrottu? Vaikka päänsä sisällä tietäisikin ja mies tehnyt aloitteet.

Vierailija
17/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin naisena vihaisin sitä muijaa.

Vierailija
18/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kun ei ole asiasta tiennyt. Tällaset miehet sais kyllä hirttää palleistansa. Paristi itsekin varattuun soppaan lusikkani työnsin ihan tietämättä, saatanan pellet. Enpä tule koskaan seurustelemaan vakavasti kaksilahkeisten kanssa

Vierailija
19/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:55"]

Ei kaikilla naisilla ole omatuntoa.Jos sellainen on,ei kajoa varattuun koska tietää tekevänsä väärin. Varmaan ei kannata edes mainita, millaisilta naisilta ominaisuus puuttuu.

[/quote]

Sori vaan, mies jos on varattu, hän on ainoa joka pettää. Tekisi varmaan mieli syyttää sitä toista naista, mutta ei kukaan väkisin sitä miestä ole vienyt.

[/quote]

Ei ole vienyt väkisin mutta mä en ainakaan varatun miehen kanssa haluis harrastaa seksiä koskaan koitan miettiä itseäni sen naisen tilalla vaikka toki mies voi harrastaa muiden kanssa seksiä mutta itse en tuohon lähtisi... :/

Vierailija
20/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:12"]Kyllä minä ainakin naisena vihaisin sitä muijaa.
[/quote]
Ja mä miehenä panisin sitä muijaa. Me oltaisiin ihana pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi